کاوه رضایی

مهاجم سابق تیم استقلال گفت: می‌خواهم به کسانی که تردید داشتند در اروپا موفق خواهم بود، نشان دهم انتخابم درست بوده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، کاوه رضایی مهاجم ملی پوش تیم شارلوا که با به ثمر رساندن 9 گل در فصل جاری ژوپیلر لیگ بلژیک یکی از برترین گلزنان رقابت‌ها است در گفت وگو با تسنیم، صحبت های را عنوان کرد. در ادامه متن این گفت وگو را می خوانید:

* هیچ کس در کشورم انتظار پیشرفتم را نداشت!

هیچ‌کس در کشورم انتظار نداشت این‌قدر سریع با فوتبال بلژیک و تیم شارلوا هماهنگ شوم. امروز نتایج قابل مشاهده است و این موفقیت در همه جا پیچیده شده است. جایی که پیش از خروج به شدت تحت‌نظر بودم و تمام این مسائل باعث می‌شوند تا کارهای بیشتری انجام دهم. می‌خواهم به کسانی که تردید داشتند نشان دهم انتخابم درست بوده است.

* اهداف شخصی بلند پروازانه ای برای خودم دارم!

این مسئله همیشه در ذهن من است که می‌خواهم هر روز پیشرفت کنم و دوست دارم آن را ببینم. به همین خاطر سخت کار می‌کنم. اهداف شخصی بلندپروازانه‌ای برای خودم در نظر گرفته‌ام. کار در شارلوا سخت‌تر می‌شود و ما باید بیشتر کار کنیم تا به پیروزی رسیم.

* نقش همسر در این موفقیت ها؟

او همه چیز را قربانی کرد تا به من در بلژیک بپیوندد و کمکم کند. به لطف حضورش می‌توانم تلاش صد در صدی‌ام را معطوف فوتبال کنم. اگر همسرم خودش را قربانی نمی‌کرد امروز در این جایگاهی که هستم نبودم و به این نتایج نمی‌رسیدم.

* احتمال جدایی در فصل نقل‌وانتقالات زمستانی اروپا؟

من تازه به بلژیک آمده‌ام و در آغاز ماجرایی در شارلوا هستم. تنها موضوعی که امروز برای من مهم است گلزنی و ادامه مسیر پیشرفت خواهد بود. اگر هم پیشنهادهایی وجود داشته باشند بستگی به باشگاه شارلوا دارد. باشگاه تجزیه و تحلیل خواهد کرد و سپس به یک راه‌حل فکر می‌کنیم.

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار