ایران و سیرالئون

تیم ملی ایران در دیداری دوستانه در ورزشگاه تقریبا" خالی آزادی، سیرالئون را شکست داد.

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم ملی ایران در دیداری دوستانه از ساعت 15:30 امروز(شنبه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم ملی سیرالئون رفت و در پایان با نتیجه 4 بر صفر به برتری رسید.

در این دیدار که کی روش ترکیبی از بازیکنان جوان و کم تجربه را به میدان فرستاده بود، تیم کشورمان موفق شد توسط محمدرضا خانزاده(۱۴)، علی قلی زاده(۱۵ و ۴۷) و کاوه رضایی(۳۵) دروازه حریف را باز کند.

ترکیب تیم ملی ایران: حامد لک(سید حسین حسینی 46)، محمدرضا خانزاده، روزبه چشمی، سعید آقایی، رامین رضاییان(پژمان منتظری 57)، امید ابراهیمی(کمال کامیابی‌نیا 46)، امید نورافکن، علی کریمی(محمد انصاری 54)، احمد عبدالله زاده، علی قلی زاده، کاوه رضایی(علی علیپور 46)

در نیمه اول تیم ملی ایران بخش عمده زمان بازی را روی دروازه تیم ضعیف سیرالئون بود و بازیکنان کشورمان هر طور خواستند توپ را به گردش در آوردند و حریف نتوانست یک موقعیت خطرناک روی دروازه ایران داشته باشد.

در شروع نیمه دوم بازهم علی قلی زاده موفق شد دروازه تیم سیرالئون را باز کند. در ادامه کی روش دست به تعویض هایی زد اما بازیکنان ایران نتوانستند به تعداد گل های خود بیفزایند.

 

ایران 4-0 سیرالئون

□ محمدرضا خانزاده 14, علی قلی زاده 47،15, کاوه رضایی 35

ورزشگاه: آزادی تهران

به گزارش استقلال نیوز، تیم ملی فوتبال کشورمان برای آمادگی جهت حضور در جام حهانی روسیه، تا روز 7 فروردین 2 دیدار دوستانه با تیم های ملی تونس و الجزایر برگزار خواهد کرد.

اخبار رسمی تیم ملی

دیدگاه‌ها  
Arsenal
0 #1 Arsenal 1396-12-29 01:35
سیرالئون یا سیرک؟تیم ملی یک کشور ما برای بازی های آمادگی خودش داره جیب دلال ها رو پر می کنه و هیچکسی هم ورود نمی کنه وقتی علی کریمی به عنوان یک پیشکسوت یا مهدی مهدوی کیا و میان اعتراض می کنن چرا رسیدگی نمیشه.این تیمی که ایران باهاش بازی کرد بچه های پادگان ما از اونها وجدانا قوی تر بودن
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار