وریا غفوری

مدافع راست ملی پوش استقلال گفت: دیدار دوستانه با سیرالئون بازی خوبی برای تیم ملی در این مقطع زمانی است و می‌تواند برای دو دیدار دوستانه دیگر هم مفید باشد.

 

به گزارش استقلال نیوز، وریا غفوری بازیکن ملی پوش تیم استقلال پیش از تمرین امروز (پنجشنبه) تیم ملی در حضور خبرنگاران صحبت‌هایی را مطرح کرد. در ادامه متن این گفت و گو را مشاهده خواهید کرد:

وریا غفوری تمرینات تیم ملی

* بازی دوستانه با سیرالئون و مصدومیت؟

امروز اولین روز تمرینی ما در دور جدید است. اردوی کوتاه مدت برای بازی دوستانه با سیرالئون خواهیم داشت و می‌خواهیم آماده‌سازی خوبی برای بازی‌ها داشته باشیم. مصدومیتم چیز خاصی نبود و با چند جلسه فیزیوتراپی مشکل حل شد.

* بازی با تیم‌های ضعیفی چون سیرالئون می‌تواند به ایران کمک کند؟

اگر دقت کرده باشید، مراکش هم از این بازی‌ها داشته است. این نوع دیدارها، برای بازیکنان داخلی است تا باتجربه شده و خودشان را نشان دهند. بازی خوبی برای تیم ملی در این مقطع زمانی است و می‌تواند برای دو دیدار دوستانه دیگر هم مفید باشد.

* حضور بازیکنان ملی‌پوش در تمرینات ریکاوری تیم ملی چقدر موثر بوده است؟

بازی‌های زیادی در تیم ملی نداریم. اگر فیلم تمرینات ریکاوری را دیده باشید، پی می‌برید که تمرینات خوبی انجام می‌شود و فضای خوبی دارد. کارهای بدنسازی خیلی کمک می‌کند تا بازیکن آماده‌تر شود، اما جدا از کارهای بدنی، آنالیز و شناسایی حریفان هم جزو نکات خوب و مثبت تمرینات ریکاوری است.

* آیا فکر می‌کنید در رقابت با رامین رضاییان بتوانید در جام جهانی بازی کنید؟

به چیز خاصی فکر نمی‌کنم و تمرینات خودم را انجام می‌دهم. تیم سرمربی دارد و کی‌روش تصمیم گیرنده نهایی است. بازیکن می‌تواند خودش را آماده و در بهترین سطح نگه دارد.

* توصیه‌ به مردم در ایام نوروز؟

پیشاپیش سال نو را به مردم ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم سال خوبی داشته باشند. سال جدید که می‌رسد، میهمانی‌ها زیاد است. تعارفات هم زیاد است و شیرینی و آجیل خوردن هم بیشتر می‌شود! مردم از نظر غذایی مواظب خودشان باشند و در زمان آزاد ورزش هم انجام دهند.

به گزارش استقلال نیوز، تیم ملی فوتبال کشورمان روز شنبه 26 اسفند از ساعت 15.30 در ورزشگاه آزادی در دیداری تدارکاتی به مصاف سیرالئون می‌رود.

تسنیم

اخبار تیم ملی

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار