جواد زرینچه

عضو تیم ملی ایران در جام جهانی 98 فرانسه گفت: کی روش باید شیوه ای را اتخاذ کند تا استراتژی مراکش، پرتغال و اسپانیا یعنی سیستم هجومی آنها را ساقط کنیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، جواد زرینچه کاپیتان سابق استقلال و عضو تیم ملی ایران در جام جهانی 98 فرانسه که نقش بسزایی در برتری تاریخی ایران مقابل آمریکا داشت، در گفت‌وگو با خبرگزاری ایرنا در خصوص شرایط تیم ملی قبل از آغاز جام جهانی، کارلوس کی روش و استراتژی دفاعی او برای مقابله با تیم های هجومی گروه، دیدار تاریخی ایران-آمریکا در جام جهانی 98 فرانسه و.. صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* کی روش و نظم و انظباط در تیم ملی

واقعیت این است که کی روش نظم خوبی در تیم ایران ایجاد کرده است و تیم ملی از بازیکنان باتجربه ای استفاده می کند که بعضا در لیگ های اروپا به مرز بلوغ روحی و فنی رسیده اند.

* سازمان دفاعی، تنها نقطه ضعف تیم ملی

این نفراتی که به تیم ملی دعوت شده اند می توانند در مواقع حیاتی، عصای دست کادر فنی باشند و این یک امتیاز مثبت برای تیم ایران به شمار می رود. تنها ضعف تیم ملی که در بازی با ترکیه به چشم آمد، سازمان دفاعی است. طبعا کی روش به این نقیصه بیش از پیش واقف شده و در فاصله ای که به آغاز جام جهانی داریم، برای ترمیم آن تدابیر مناسب را خواهد اندیشید.

* استراتژی برای ساقط کردن سیستم هجومی حریفان

هر سه حریف ما در جام جهانی روسیه، تیم هایی هستند که با شیوه هجومی بازی می کنند. لذا، کی روش باید شیوه ای را اتخاذ کند که ابتدا استراتژی مراکش، پرتغال و اسپانیا یعنی سیستم هجومی آنها را ساقط کنیم و در مواقع خاص بتوانیم ضربه کاری را وارد سازیم.

* لژیونرها، استخوان بندی اصلی تیم ملی

خوشبختانه استخوان بندی تیم ما را بازیکنانی شکل می دهند که به فوتبال روز دنیا آشنا هستند. علیرضا جهانبخش، اشکان دژاگه، سعید عزت اللهی، سردار آزمون، کریم انصاریفرد، مسعود شجاعی، احسان حاج صفی و سامان قدوس از جمله این بازیکنان هستند.

چنانچه لژیونرهای تیم ایران بیشتر هماهنگ شوند در جام جهانی روسیه می توانند اهداف کادر فنی را به نتیجه برسانند.

* تلاش بی حد و حصر و اراده و عزم مصمم برای کسب امتیاز

نباید از نام و نشان حریفان واهمه ای به دل راه دهیم، اگر با اراده و عزم مصمم به میدان برویم و تلاش بی حد و حصری داشته باشیم، توان کسب امتیاز را داریم.

* دیدار تاریخی ایران و آمریکا در جام جهانی 98 فرانسه

در دیدار تاریخی ایران مقابل آمریکا در جام جهانی 98 فرانسه فعل خواستن را به خوبی صرف کردیم و همچنان خوشحالم که توانستیم یکی از بازیهای بزرگ تاریخ فوتبال ایران را ببریم. همگی در این برد تاریخی نقش داشتند و امید است که در آینده نیز شاهد و ناظر چنین توفیقاتی باشیم.

اخبار تیم ملی

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار