وینفرید شفر

سرمربی استقلال پس از پیروزی تیم ملی ایران مقابل مراکش از بازی فوق العاده شاگردانش در جام جهانی 2018 تمجید کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، وینفرید شفر سرمربی تیم استقلال پس از پیروزی تیم ملی کشورمان در دیدار اول جام جهانی 2018 روسیه مقابل مراکش در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال به تمجید از بازیکنان ایران پرداخت.

* هر چه از روند بازی گذشت ایران بهتر شد

در نیم ساعت ابتدایی، می توان گفت مراکش شرایط بهتری داشت اما با ادامه مسابقه و هرچه از روند بازی گذشت، تیم ایران بهتر و بهتر شد و توانست عملکرد مطلوبی داشته باشد.

* روزبه چشمی و امید ابراهیمی فوق العاده بودند

در تورنمنتی مثل جام جهانی، خوب دفاع کردن بسیار مهم است و تیم ایران هم عملکرد دفاعی بسیار خوبی داشت. روزبه چشمی در کار دفاعی بسیار خوب بود و مجید حسینی هم همین طور. امید ابراهیمی هم در میانه میدان فوق العاده عمل کرد.

* به تیم ملی ایران تبریک می گویم

بازی بسیار بسیار سختی بود، به تیم ملی ایران تبریک می گویم، به همه بازیکنان و کادر فنی و بهترین آرزوها را برایشان دارم.

* درهای صعود برای ایران باز است

بچه ها از خط دفاع تا خط حمله خوب کار کردند و مراکش فقط یک موقعیت جدی روی دروازه ما داشت. تیم حریف هم اشتباهاتی داشت اما چیزی که حالا مهم است، کسب ۳ امتیاز است. همان طور که پیش از این هم گفتم، موفقیت در بازی اول بسیار مهم است و با این ۳ امتیاز، درهای صعود برای ایران باز است. این پیروزی برای فوتبال ایران بسیار مهم بود.

اخبار جام جهانی 2018

دیدگاه‌ها  
مسعود عشق اس اس
0 #1 مسعود عشق اس اس 1397-03-26 13:48
به همه بازیکنان تیم ملی خسته نباشید میگیم..امید و روزبه واقعا عالی بودن و تیم رو از زیر فشار حملات بی امان مراکش بیرون میاوردن..سید مجید هم دژ محکمی بود برای دفاع ایران...ولی خداوکیلی ما نفهمیدیم دلیل شادی بیش از حد ملت جوگیر چی بود؟؟ آیا قهرمان جهان شدیم؟؟؟یعنی اگر ما جای مردم آلمان و برزیل بودیم چکار میکردیم؟؟!! هرچند که گل دقیقه 94 خیلی چسبید،ولی یک حقیقت بسیار تلخ باید قبول کنیم تا زمانیکه ایرانی جماعت، از این احساساتی بودن و الکی خوش بودن و جوگیر بودن و دیوونه بازی بی خودی بیرون نیاییم،هیچ وقت و هرگز و هرگز در هیچ زمینه ای پیشرفت و ترقی نخواهیم نکرد..چه ورزشی چه سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و هزار و یک چیز دیگه...حالا یک سوال مهم از کی روش پرستان: جایگاه فوتبال ملی ما کجاست؟؟ظرفیتهای فنی و فوتبالی ما در رده چندم فیفا و جهان قرار میگیره؟؟ آیا ما باید 36 جهان باشیم و همیشه دلخوش به صعود به جام جهانی؟؟؟آیا نباید جزو 10 تیم برتر جهان باشیم؟؟؟ آیا نمیخوایم بعد از دهها سال قبول کنیم که از قافله فوتبالی جهان عقب افتادیم و زیرساختهای فوتبالی مون داغون و آشفته ست؟؟؟ بردن مراکش بصورت شانسکی و الکی چه کمکی به زیرساختهای فوتبال ما میکند؟؟چرا نباید حق مون از فوتبال جهان بگیریم و زیاده خواهی بحق و بجا داشته باشیم؟؟؟آخه ما که لبنان و تونس نیستیم با دو تا برد تو جام جهانی سرمست و الکی خوش باشیم؟؟ فوتبال ایران در دهه 50 شمسی کجای آسیا وجهان بود الان به کجا رسیدیم ملت جوگیر و عشقی؟؟؟؟کی روش دروغگوی کلاه بردار پول پرست تا یه ماه قبل میگفت بازیکنان داخلی کیفیت پایینی دارن ولی دیشب کاملا عکسش ثابت شد..آخه جوگیری و دیوونه بازی تا کجا؟؟؟حالا میگن میخوایم اسپانیا و پرتغال ببریم و صعود کنیم...!!بابا یخورده عاقل باشید جون مادراتون.. هرچند فوتبال غیر قابل پیش بینیه ولی این توقعات بیجا فقط باعث عقب افتادن فوتبال و ترس از روبرو شدن با واقعیات تلخ روزگار سیاه و نابسامان فوتبالی ایران است...
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار