لیست نهایی تیم ملی برای حضر در جام جهانی

در حالی که فدراسیون فوتبال ایران هنوز لیست بازیکنان اعزامی به روسیه را اعلام نکرده است فیفا اسامی 32 بازیکن ایرانی حاضر در جام جهانی را اعلام کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، کارلوس کی‌روش تیم ملی فوتبال ایران در روز پایانی مهلت اعلام لیست تیم‌ها برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه، اسامی 23 بازیکن تیم ملی را برای حضور در این رقابت‌ها اعلام کرد و در نهایت قلم قرمز روی نام علی قلی‌زاده کشید.

اسامی 23 بازیکن نهایی تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه به شرح زیر است:

 

 * دروازه‌بان‌ها:

علیرضا بیرانوند (پرسپولیس)رشید مظاهری (ذوب‌آهن)امیر عابدزاده (ماریتیموی پرتغال)

* مدافعان:

سیدمجید حسینی (استقلال)میلاد محمدی (اخمت گروژنی روسیه)محمد خانزاده (پدیده خراسان)مرتضی پورعلی‌گنجی (السد قطر)پژمان منتظری (استقلال)رامین رضاییان (اوستنده بلژیک)روزبه چشمی (استقلال)

 * بازیکنان میانی:

احسان حاج صفی (المپیاکوس یونان)کریم انصاری‌فرد (المپیاکوس یونان)مسعود شجاعی ( آاِک آتن یونان)مهدی ترابی (سایپا)امید ابراهیمی (استقلال)سعید عزت‌اللهی (روستوف روسیه)

 * مهاجمان:

علیرضا جهانبخش (آلکمار هلند)اشکان دژاگه (ناتینگهام فارست انگلیس)مهدی طارمی (الغرافه قطر)رضا قوچان‌نژاد (هیرنوین هلند)سامان قدوس (اوسترشوند سوئد)سردار آزمون (روبین‌کازان روسیه)وحید امیری (پرسپولیس)

لیست نهایی تیم ملی فوتبال برای جام جهانی

در حالی که فدراسیون فوتبال لیست نهایی تیم ملی ایران را همچنان منتشر نکرده است، فیفا لیست بازیکنان 32 و تیم حاضر در جام جهانی بعلاوه ایران را منتشر کرد.

به گزارش استقلال نیوز، به این ترتیب از بین 24 بازیکنی که در اردوی تیم ملی در ترکیه حضور داشتند و چهار بازیکنی که در لیست استندبای قرار گرفتند، علی قلی‌زاده، سیدجلال حسینی، وریا غفوری، کاوه رضایی و سیدحسین حسینی نتوانستند در لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی قرار بگیرند. با وجودی که گفته می‌شد شاید جلال حسینی جای روزبه چشمی را بگیرد اما خبری از سورپرایز نبود.

تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه در گروه B با اسپانیا، پرتغال و مراکش هم‌گروه است که در نخستین بازی خود روز 25 خرداد ماه در سن‌پترزبورگ به مصاف مراکش خواهد رفت.

اخبار جام جهانی روسیه

دیدگاه‌ها  
مسعود عشق اس اس
0 #1 مسعود عشق اس اس 1397-03-14 20:55
ای کی روش برو به جهنم..تو بزرگترین ظلم رو به تیم ملی و مردم ایران کردی..هرچند میدونیم از کی و کجاها خط میگیری..با هیچ متر و میزانی نمیشه نبودن وریا غفوری و جلال حسینی و حتی کاوه رضایی رو توجیه کرد..این دیگه اسمش سلیقه مربی و انتخاب تاکتیک خاص و... نیست..فقط و فقط لجبازی و نامردی کی روش و دار و دسته خاین و دشمن هواداران و مردم متعصب به تیم ملی ایران میرساند..ناعادل لنگی پور خانزاده عقب مونده و پورعلی گنجی سوتی لنگی رو تو سفارش کردی به کی لووش.. بی غیرت..
در فوتبال 5 نفر هستند که ارکان اصلی و ستونهای حمله و دفاع رو تشکیل میدن..نفر اول یک گلر خوب و مطمین که با بودن بیرانوند سوتی لایی خور کارمون تمومه و سنگر اول تیم ملی نابود شد رفت..(جای سید حسین واقعا خالیه)نفر دوم یک مدافع آخر بسیار باتجربه و کارآمد که اصطلاحا عمق دفاع رو ببنده و ضربات سر اول رو بخوبی بزند..اگر بدون تعصب رنگی بگم سید جلال حسینی در کنار پژمان منتظری میتونست رهبر خط دفاع ایران در هنگام حملات کوبنده حریفان قدر باشد..ضمنا در اینصورت روزبه هم میتونست به هافبک دفاعی بره و با فیزیک و تکنیک مناسب و ارزنده ای که داشت خط هافبک حریفان رو نابود کند..
نفرات سوم و چهارم دو مدافع- بال چپ و راست هستند که با این لیست مسخره در هر دو جناح لنگ میزنیم..نوع بازی و کارایی وریا غفوری باکلاس و رونده، اصلا قابل مقایسه با اون رامین رضاییان بدردنخور و کم جون نیست و به جرات بگم 30 % توانایی تیم ملی در نبود وریا کاهش پیدا میکند..
اما نفر پنجم یک مهاجم کلاسیک تمام عیار هست که فکر نکنم هیچ کدوم از نفرات فعلی قدرت دوندگی و جنگندگی، شوتزنی و حتی تمام کنندگی" کاوه رضایی " رو داشته باشند..اگر تا حالا 1% شک داشتم که ایران بدترین نتایج تاریخ خودش در جام جهانی رو میگیره،الان 100% مطمین شدم که جلوی اسپانیا و پرتغال آبکش میشیم و احتمالا به مراکش هم میبازیم..لعنت بر خاینین و مافیاهای پشت پرده...خدا به خیر کند..
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار