پژمان منتظری

مدافع ملی پوش تیم استقلال گفت: حضور درسخت ترین گروه جام جهانی می تواند برای ما یک ماجراجویی باشد.

 

به گزارش استقلال نیوز، پژمان منتظری مدافع ملی پوش استقلال در در حاشیه تمرین امروز (پنجشنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان با خبرنگاران صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* به گذشته فکر نمی کنیم

همه در خصوص مشکلاتی که ما داشته‌ایم می‌دانند، اما حالا به نقطه‌ای رسیده‌ایم که این مشکلات را پشت سر گذاشته‌ایم و دیگر نمی‌توانیم به گذشته فکر کنیم. باید به چیزی فکر کنیم که آینده ماست و تلاش کنیم از این فرصتی که داریم، استفاده کنیم.

* گروه سخت یک ماجراجویی برای ما خواهد بود

مطمئناً در گروه بسیار سختی قرار داریم و این مسئله می‌تواند تجربه خیلی خوب و یک ماجراجویی برای ما باشد. مردم ایران به این تیم اعتماد، اعتقاد و امید دارند. خود ما نیز می‌دانیم رمز موفقیت‌مان در این مرحله یا مراحل بعد چیست و باید بتوانیم از این فرصت‌ها استفاده کنیم و تمام تمرکز خود را بگذاریم تا به موفقیت برسیم.

* باید منتظر روز بازی ماند و اینکه می توانیم صعود کنیم یا نه

ما می‌توانیم منتظر باشیم و بعد از پایان مسابقات مقدماتی مشخص خواهد شد به مرحله بعد صعود خواهیم کرد یا نه.

پژمان منتظری

* بازیکنانی که در لیگ روسیه بازی می کنند می تواند به تیم کمک کنند

مطمئناً بازیکنانی که در لیگ روسیه بازی می‌کنند به شرایط جوی، تماشاگران و شرایط روسیه مشرف هستند و می‌دانند چه جوی در اینجا وجود دارد و زمین‌ها از چه کیفیتی برخوردار هستند. قطعاً این بازیکنان می‌توانند در این جام جهانی به ما کمک کنند و امیدوارم بتوانیم از تجربیات آنها استفاده کنیم.

* نیاز نیست بازیکنان به موارد حاشیه ای بپردازند

صحبت‌ها در خصوص کمپانی نایک انجام شده است و کاری که باید فدراسیون فوتبال انجام  می‌داد را انجام داده است. در حال حاضر نگرانی در این خصوص وجود ندارد و نیاز نیست بازیکنان زیاد در این مورد صحبت کنند.

* بازیکنان جوان و با انگیزه می توانند برای تیم ماثر باشند

تیم ایران در جام جهانی قبلی تیمی بود که بازیکنان آن چندین سال در کنار هم بازی کرده بودند و توانستیم به نقطه‌ای نیز برسیم که در جام جهانی در کنار هم بازی کنیم، اما شرایط در این جام جهانی به گونه دیگری رقم خورد. در این جام جهانی بازیکنان جوان خوبی داریم که جویای نام هستند و تلاش می‌کنند خود را به پله‌های بالای فوتبال دنیا معرفی کنند و این می‌تواند یک اتفاق و انگیزه خوب برای فوتبال ایران باشد.

اخبار رسمی تیم ملی

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار