امید ابراهیمی

هافبک جنگنده تیم ملی ایران گفت: می‌خواستیم مردم بدانند با جان و دل همه توان‌مان را می‌گذاریم تا آنها خوشحال شوند و لبخند را به لبانشان بیاوریم.

 

به گزارش استقلال نیوز، امید ابراهیمی هافبک دفاعی تیم ایران بعد از بازگشت از روسیه در فرودگاه امام پاسخگوی خبرنگاران بود که در ادامه صحبت های این بازیکن با تعصب و شمالی تیم ملی را می خوانید:

* در جام جهانی با تمام وجود تلاش کردیم

همه بچه‌ها نهایت تلاش و توان خود را به کار گرفتند تا تیم ملی بتواند به موفقیت برسد. درست است که حسرتی در دل ما بابت عدم صعود وجود دارد ولی همه بازیکنان از ته دل قلب‌شان راضی است چرا که همه با تمام وجود تلاش کردند تا تیم ملی موفق شود.

* می خواستیم مردم را خوشحال کنیم

ما می‌خواستیم که مردم بدانند با جان و دل همه توان‌مان را می‌گذاریم تا آنها خوشحال شوند و لبخند را به لبانشان بیاوریم. مردم همیشه به ما محبت کرده‌اند و امیدوارم آنها را خوشحال کرده باشیم.

* حسرت صعود نکردن در دلمان است

ما خیلی خوب کار کردیم و اما نتوانستیم صعود کنیم که از این بابت حسرتی در دلمان هست. انشاءالله در دوره بعدی بتوانیم صعود کنیم.

* اسپانیا فکر نمی کرد اینقدر خوب باشیم

اسپانیا از تیم‌های بزرگ دنیا است. آنها فکر نمی‌کردند شرایط ما آنقدر خوب باشد. با تمام توان تلاش کردیم و توانستیم پتانسیل بالایمان را نشان دهیم.

* اگر بازی های دوستانه بهتری داشتیم شرایط فرق می کرد

بعد از مسابقات اما و اگر وجود دارد اما مطمئنا اگر از اول آماده سازی و بازی های دوستانه بهتری داشتیم می‌توانستیم در شروع بازی‌ها شرایط بهتری داشته باشیم. در مسابقات می‌دیدید که باید دقایقی می‌گذشت تا به وضعیت بهتری برسیم و به شرایط آگاه شویم.

اخبار جام جهانی 2018 روسیه

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار