روزبه چشمی

مدافع ملی پوش استقلال گفت: کی روش روحیه جنگندگی را به کل تیمش تزریق کرد و ما هم تلاش کردیم تمام توان‌مان را به کار ببریم تا تیم موفق شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، روزبه چشمی بازیکن ملی پوش تیم استقلال بعد از بازگشت تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران صحبت کرد که در ادامه متن این مصاحبه را مشاهده خواهید کرد:

* عملکرد تیم ملی در روسیه؟

کل دنیا باید به فوتبال و مردم ایران احترام بگذارند. خیلی خوشحال هستم که تیم ملی موفق شد در جام جهانی خوب کار کند و خیلی‌ها می‌گفتند ما در گروه مرگ قرار گرفته‌ایم و کارمان سخت است اما کاری کردیم که قهرمان اروپا و جهان به سختی در بازی با ما به میدان آمدند.

* انتقاداتی که از خودت قبل از جام جهانی مطرح شده بود؟

انتقاد همیشه هست چه به حق و چه به ناحق، من هم جزو کسانی هستم که ممکن است رویم انتقاد باشد ولی خدا را شکر سرمربی تیم ملی از عملکردم راضی بوده و این استقبال مردم هم نشان می‌دهد که آنها از ما راضی هستند تنها دلخوشی ما هم همین است.

* تعریف کی‌روش از سبک وی؟

سرمربی تیم ملی از عملکرد من تعریف کرده و به من لطف داشته اما او یک مربی است که روحیه جنگندگی را به کل تیمش تزریق کرده و ما هم تلاش کردیم تمام توان‌مان را به کار ببریم تا تیم موفق شود. انتقاد همیشه وجود دارد ولی باید طوری تلاش کنیم که پاسخی برای انتقادها باشد.

* نظرت در مورد ماندن کی‌روش یا رفتن او چیست؟

سبک فوتبال ایران در این چند سال نشان داده که ما به کجا رسیده‌ایم و فکر می‌کنم خود این موضوع گواه همه چیز است و نیازی به توضیح من ندارد.

اخبار تیم ملی

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار