تیم حکومتی

با توجه به اعتراض بازیکنان تیم حکومتی پایتخت نسبت به عدم دریافت مطالبات، به نظر می رسد رقم قرارداد این بازیکنان بسیار بیشتر از مقداری باشد که این باشگاه اعلام کرده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، با وجود اعتراض بازیکنان پرسپولیس به وضعیت مالی این تیم و همچنین میزان دریافتی‌شان از فصل گذشته، بررسی اسناد مالی این باشگاه نشان می‌دهد بازیکنان این تیم مبلغ قراردادشان در فصل گذشته را به صورت کامل دریافت کرده‌اند و مبالغی هم به عنوان آپشن به آن‌ها پرداخت شده است.

از همین رو طی چند روز اخیر شاهد اعتراض‌ها و شکایات زیادی از سوی بازیکنان پرسپولیس بودیم چرا که آن‌ها در مصاحبه‌های خود بارها عنوان کردند نه تنها طلب‌های فصل گذشته پرداخت نشده بلکه فصل جدید نیز باشگاه نتوانسته به تعهدات خود عمل کند و حتی دست به اعتصاب نیز زده اند. اعتصابی نمایشی برای مظلوم نمایی!

نکته حائز اهمیت درباره بازیکنان این تیم این است که آن‌ها مدعی‌اند از فصل گذشته مبالغی از قراردادشان باقی مانده است. این در حالی است که طبق اسنادی که به دست خبرگزاری ایسنا رسیده، به غیر از دو نفر از بازیکنان ایرانی، سایر بازیکنان ایرانی پرسپولیس در فصل ۹۸-۹۷، صد در صد مطالبات خود و همین‌طور مبلغی به عنوان آپشن قرارداد دریافت کرده‌اند.

نکته‌ای بسیار جالب این ماجرا این است که بر اساس مصوبه هیات مدیره سابق پرسپولیس زمانی که این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید ۳۰ درصد از پاداش ۲ میلیون دلاری AFC در قالب پاداش آسیایی و خارج از قرارداد به حساب بازیکنان واریز شد. البته این بازیکنان طی فصل ۹۸-۹۷ مبالغی را هم به عنوان پاداش پیروزی دریافت کردند که اگر این مبالغ را با پاداش آسیایی جمع کنیم هر کدام از بازیکنان پرسپولیس ۴۹۵ میلیون تومان هم خارج از قرارداد دریافت کرده‌اند.

 

* میزان دریافتی برخی از اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در فصل 97-98 به تومان! از قرار زیر است:

دریافتی های بازیکنان تیم حکومتی

به گزارش استقلال نیوز، با توجه به اینکه بازیکنان تیم دوم پایتخت قبل از داربی 91 با اقدامی هماهنگ دم از عدم دریافت مطالبات این فصل و فصل گذشته می زنند به این نتیجه می رسیم که با توجه به رقم منتشر شده از دریافتی صد در صدی فصل قبل این بازیکنان، رقم اصلی قرارداد آنها به طور حتم بسیار بیشتر از این مقدار است.

به عنوان مثال قرارداد مهدی ترابی با آپشن 2 میلیارد و 150 میلیون تومان عنوان شده که به صورت 100% به این بازیکن پرداخت شده است و بنابراین باشگاه حکومتی که به منابع مالی بی پایان وصل است قرارداد فصل قبل این بازیکن را به طور کامل تسویه کرده اما وقتی ترابی اعلام می کند هنوز از بابت فصل قبل از باشگاه طلب دارد، بنابراین مشخص می شود رقم اعلام شده بابت قرارداد+آپشن او توسط این باشگاه(2 میلیارد و 150 میلیون تومان) دروغ است و در واقع بسیار بیشتر از این مقدار خواهد بود.

 

نکته جالب در مورد قرارداد علیرضا بیرانوند که با آپشن نزدیک به 4/4 میلیارد تومان عنوان شده این است که او علاوه بر دریافت کامل این رقم، یک میلیارد و 280 میلیون تومان دیگر هم از باشگاه دریافتی داشته است!

همچنین در این لیست اثری از رقم قرارداد بشار رسن و رادوشوویچ که به تازگی قرارداد خود را با این باشگاه ثروتمند! تمدید هم کرده اند دیده نمی شود که اگر بود حتما چشمانمان از تعجب از حدقه بیرون می زد!

البته وقتی انواع اقسام فسادها و تبعیض ها توسط وزارت ورزش برای این تیم اتفاق افتاده، دیدن این مسائل برای فوتبالدوستان تعجب آور نیست. پرداخت مبالغی کلان و دستمزدها و پاداش های میلیاردی که برای بازیکنان دیگر تیم ها رویاست ولی به چشم سوگولی های وزارت ورزش و مسعود سلطانی فر اصلا چیزی به حساب نمی آید!

 

* واکنش نوری فر نسبت به دریافتی 100 در صدی تیم دوم پایتخت:

محمد نوری فر، مدیر رسانه ای باشگاه استقلال هم در واکنش به انتشار ارقام دریافتی بازیکنان تیم حکومتی پایتخت، حمایت های رویایی دولت و وزارت ورزش از آنها و همچنین منابع مالی نامحدود و تمام نشدنی این تیم در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام خود اینگونه نوشت:

هفته پیش استقلال در نبردی نابرابر(با دسیسه خارجی و بدون حمایت ملموس داخلی) با سخت‌ترین شرایط از ایران خارج شد و خیلی‌ها منتظر حذف در همان بازی اول بودند اما پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیا، با بهترین نتایج به کشور برگشت.

همان روزهای حساس که همه می‌گفتند شأن و عزت ایران در میان است، متاسفانه افرادی از اردوگاه رسانه‌ای رقیب مشغول سمپاشی بودند اما حالا خودشان با دست خودشان قراردادهای تیمشان را منتشر کرده‌اند که دقیقاً شبیه تیمهای ثروتمند اروپایی است! تسویه صد در صد صورت گرفته. حتی آپشن‌ها هم پرداخت شده!

شرایطی ایده‌آل که حداقل آبی‌ها و دوازده تیم دیگر در لیگ برتر ایران از آن برخوردار نیستند و متاسفانه استقلال حتی خواب این حمایت‌های رویایی را هم نمی‌بیند. شرح و تفسیر نمی‌خواهد و مردم خودشان می‌بینند و قضاوت می‌کنند.

اخبار فوتبال ایران

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار