146aa2c6 5eff 4a04 a67a b49fc4b3398e

ذوب آهن با پیروزی مقابل استقلال خوزستان قهرمان سوپر جام فوتبال ایران شد

به گزارش استقلال نیوز تیم های فوتبال ذوب آهن و استقلال خوزستان در حالی پس از 11 سال دومین سوپر جام فوتبال ایران را برگزار کردند که در این مسابقه قاسم حدادی فر بازیکن ذوب آهن به دلیل پارگی رباط صلیبی غایب بود. مسابقه دو تیم در حضور رییس فدراسیون در استادیوم فولادشهر از ساعت 20:45 آغاز شد و دو تیم در وقت قانونی به تساوی 2-2 دست یافتند.

دو گل استقلال خوزستان در دقیقه 42 توسط  میثم دورقی از روی نقطه پنالتی و در دقیقه 52 توسط رحیم زهیوی به ثمر رسید اما ذوب آهن در اواسط نیمه دوم به بازی بازگشت و روی دو ارسال از جناح راست و با ضربات سر مرتضی تبریزی (68) و یاسر فیضی (74) بازی را به تساوی کشاند تا سرنوشت مسابقه به وقت اضافی کشیده شود. 

در ابتدای وقت اضافی و در دقیقه 94 یک سانتر از جانب بازیکنان ذوب آهن با خطای هند عزت الله پورقاز مدافع حریف روبه رو شد تا ذوب آهن نیز صاحب یک ضربه پنالتی شود. این ضربه را  مهدی مهدی پور به مرکز دروازه زد و سومین گل را برای قهرمان جام حذفی ایران به ارمغان آورد.

در نیمه دوم وقت اضافی ذوب آهن یک بار دیگر صاحب ضربه پنالتی شد این ضربه در دقیقه 114 با خطای گودرز داودی به دست آمد. این خطا باعث اخراج دروازه بان استقلال خوزستان شد و با توجه به  اینکه این تیم پیش از این سه تعویض خود را انجام داده بود استقلال 10  نفره دقایق باقیمانده بازی را به بازی ادامه داد که این ضربه را هم مهدی مهدی پور در خلاف جهت حرکت میثم دورقی که به جای گودرزی درون دروازه قرار گرفته بود، تبدیل به گل  کرد و ذوب آهن با نتیجه 4بر2 پیروز شده و سوپر جام ایران را از آن خود کرد.

کاپ

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار