6f19fb01 a356 477e 8fcc b12fc8f03801

مجید جلالی سرمربی تیم پیکان در نشست خبری پیش از بازی با استقلال گفت:بازی با استقلال میتواند بازی جذابی باشد

به گزارش استقلال نیوز مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال اظهار داشت: ما فرصت داریم تا امتیازات از دست رفته را باز پس گیریم. از طرفی نیاز به زمان داریم تا به شرایط ایده آل برسیم.

وی افزود:تنها سه روز بین بازی تراکتورسازی و استقلال فرصت داشتیم. تدارک ویژه ای برای این بازی دیدیم. در صورتی که موفق شویم می توانم بیشتر در این باره صحبت کنم.

سرمربی پیکان درباره تعطیلات لیگ گفت: هیچ کس با تعطیلی موافق نیست. چراکه چهار بازی انجام می دهیم و بعد لیگ یک ماه تعطیل می شود. مسلما این ها تاثیرات بدی روی کار کیفی بچه ها دارد. 

جلالی درباره شناختش از تیم استقلال اذعان داشت: تفکر ساده انگارانه ای است اگر به هوای اینکه استقلال در سه هفته اخیر نبرده است خود را در این بازی برنده بدانیم. منصوریان توانایی بالایی دارد  و به زمان نیاز داریم تا کیفیت خود را نشان دهد. تقابل ما با استقلال در این شرایط دیدنی خواهد بود. 

سرمربی پیکان درباره داوری خاطرنشان کرد: درباره داوری زیاد صحبت نمی کنم اما عملا در این سه بازی لطمه خوردیم. بعد از گذشت سه هفته از لیگ به شما می گویم حاکمیت زور بر داوری است. در این باره بعدا بیشتر صحبت می کنم.

جلالی در پایان درباره نبرد آرش برهانی با استقلال بیان داشت: نبردی وجود ندارد. آرش در بازی برابر صبا بعد از 20 دقیقه مصدوم شد. او به زمان نیاز دارد. وقتی به پیکان آمد از نظر بدنی شرایط خوبی نداشته اما الان شرایط خوبی دارد. اما این بازیکن در ترکیب 18 نفره ما حضور دارد.

کاپ

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار