n00001209 b

مستند من ناصرحجازی هستم که چند وقتی به صورت عمومی در سینماهای کشور در حال اکران است مخاطبان زیادی را به سینما کشانده است.

اظهارات بعضی از مهمانان این مستند را مرور میکنیم.

جوان: حسادت به ناصر حجازی مثل سوهان روحم را آزار می دهد

رامبد جوان چهره محبوب سینما و تلویزیون کشور پس از اتمام فیلم در صحبت با امیر رفیعی تهیه کننده " من ناصر حجازی هستم ... " عنوان کرد : عدم صدور رضایتنامه به ناصر حجازی برای حضور در منچستر یونایتد ، طرح 27 ساله ها ، وقایع بازی با سایپا ، تهمت زدن افراد به ایشان برای رسیدن به جاه و مقام و ... ، همگی ناشی از حسادت به ایشان بوده است . حسادتی که هم اینک مثل سوهان روحم را آزار می دهد. اینها مسایلی است که باعث شده تا فیلم در گام نخست اینگونه من را تحت تاثیر قرار دهد.

رامبد جوان پس از این صحبتها ، نظر کلی خود را در صفحه شخصی اش در اینستاگرام به شرح زیر منتشر کرد: سلام رفقا. امشب فیلم مستند"من ناصر حجازى هستم" رو در سینما دیدم. در کنار تهیه کننده محترم فیلم. جاى کارگردان هم خالى بود نیما طباطبایى که از دوستان قدیمه. دیدن این فیلم حالم رو بد کرد. از اینکه ما چقدر مى تونیم حسود، کوچیک و بى رحم باشیم.

دیدن آدمهاى موفق حال خیلى از مارو بد مى کنه، چون بیشتر مى فهمیم که چقدر تنبلیم و جاهاى مهم زندگیمون بى اساس رفتار مى کنیم و تصمیمهاى احمقانه و از سر بغض و کینه مى گیریم. فیلم قوى اى نیست. ولى حالى که گفتم رو ایجاد مى کنه. توصیه مى کنم ببینین. از دست فرهنگ و اخلاقهاى بد ما....!!! که متاسفانه همیشه هم گردن دیگران مى اندازیم.

مظلومی: خوشحالم که ناصر حجازی بیشتر و بهتر به مردم معرفی شده است

سرمربی استقلال که پس از پایان فیلم بلافاصله از سینما خارج شده بود ، باعث ایجاد شایعاتی مبنی بر نارضایتی وی از فیلم گردید که امیر رفیعی ، شایعات مطرح شده را تکذیب کرد.

تهیه کننده " من ناصر حجازی هستم ... " اعلام کرد : پس از شایعات مطرح شده با مظلومی تماس گرفتم و موضوع را به ایشان انتقال دادم . وی با رد حرفهای مطرح شده گفت که از فیلم راضی بوده است و خوشحال است که چهره و شخصیت ناصر حجازی در کنار بازیهای به یاد ماندنی وی بهتر و بیشتر به مردم معرفی شده است. مظلومی حتی اعلام کرد که منتظر انتشار نسخه دیویدی فیلم است که زمان آن بیش از 200 دقیقه خواهد بود.

عادلخانی: " من ناصر حجازی هستم ... " تداعی گر خاطرات بسیاری برای من بود

محمد رضا عادلخانی از بازیکنان مطرح باشگاه تاج سابق و تیم ملی فوتبال ایران که با ناصر حجازی هم بازی بوده است نیز پیرامون فیلم  گفت : " من ناصر حجازی هستم ... "  فراتر از انتظار من بود . بسیار خوب و عالی که بیانگر زحمات بسیار زیادی است که برای آن کشیده شده است . این فیلم تداعی گر خاطرات بسیاری بود که باعث شد تا به سالهای قبل برگردم . خاطراتی که شیرینی خاصی برایم داشت تا بهتر و بیشتر از گذشته آن را درک کنم.

عادلخانی با خرسندی از اینکه چنین فیلمی برای حجازی ساخته شده است گفت : ای کاش مسوولین برای زنده نگاه داشتن نام پیشکسوتان و نشان دادن آنچه آنها در گذشته انجام داده اند ، از این فیلم الگوبرداری کنند و با ساخت فیلمهایی مشابه ، نسل جدید را با بازیهای بزرگان فوتبال ایران آشنا سازند.

عادلخانی زننده گل قهرمانی ایران در فینال بازیهای آسیایی تهران مقابل اسرائیل بود که تصویر آن در فیلم دیده می شود.

ترابپور: با دیدن فیلم ، حقانیت آن برایم ثابت شد

حسین ترابپور که در زمان مربیگری ناصر حجازی در سال 86 دستیار وی بود نیز از فیلم ابراز رضایت کرد و گفت : هر آنچه فیلم نشان داد ، برگرفته از حقیقت بود و امشب برغم حرف و حدیثها ، به حقانیت مستند پی بردم . امیدوارم با استقبالی که مردم از این فیلم دارند ، خستگی از تن سازندگان " من ناصر حجازی هستم ... " خارج شود.

نوازی: معترضان زمان حیات ناصرخان نیز به او حسادت می کردند

محمد نوازی معروف به " محمد دیوید بکهام " بازیکن معروف و محبوب استقلال نیز در گفتگویی کوتاه گفت: هر فردی که حجازی را دوست دارد، فیلم او را نیز دوست خواهد داشت. آنهایی نسبت به فیلم حجازی معترض هستند که در زمان حیات وی نیز حضور ایشان را نمی توانستند تحمل کنند، زیرا همواره حسرت محبوبیت ایشان را داشتند. خوشخالم که نام ناصر حجازی ، باعث پر شدن سالنهای سینما گشته است.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار