GG

به گزارش استقلال نیوز محمدرضا خلعتبری که چندی پیش اعلام کرد طرفدار استقلال بوده است و از روی اجبار به پرسپولیس رفته است برای بازی فردا مقابل تیم سابقش شرایط سختی دارد.

مشخصا اعتراف به استقلالی بودن محمد رضا خلعتبری بیش از شادی گل این بازیکن هواداران تیم دوم پایتخت را عصبانی کرده است اما مسئول کمیته هواداران این تیم نظر دیگری دارد:

هوادار پرسپولیس بی جهت کسی را تهدید نمی کنند و از بازیکنی ناراحت نمی شوند. بعد از اینکه باشگاه پرسپولیسب با هزینه بسیار زیاد خلعتبری را از باشگاه های اماراتی به ایران آورد او راهی سپاهان شد اما این هم باعث ناراحتی هواداران پرسپولیس نیست. متاسفانه سال گذشته در بازی که در اصفهان برگزار شد خلعتبری بعد از گلی که به پرسپولیس زد رفتار بسیار زشتی از خود نشان داد که هواداران پرسپولیس را ناراحت کرد.

وی همچنین افزود: آن اتفاق باعث شد برای بازی برگشت خلعتبری خودش را به مصدومیت بزند و به تهران نیاید. البته به نظرم حسین فرکی چون از جو تهران خبر داشت خودش این کار را کرد تا مشکلی برای بازیکنش به وجود نیاید. خلعتبری فکر می کند دیگر آن جو بعد از یک سال از هم پاشیده شده اما هواداران همچنان ناراحت هستند و منتظرند او را در یک بازی در تهران ببینند.

رئیس کانون هواداران پرسپولیس همچنین تصریح کرد: ما برای حل این مشکل پیشنهاد داریم تا خلعتبری قبل از این بازی از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کند تا دیگر اتفاق بدی در ورزشگاه آزادی رخ ندهد اما به نظر می رسد نه تنها این بازیکن حاضر به عذرخواهی نشده بلکه صحبت هایی از سوی مسئولان این باشگاه مطرح شده که شکل جالبی ندارد.

وی در واکنش به اینکه خوروش اعلام کرده صحبت های یک لیدر را جدی نمی گیرد گفت: آقای خوروش بداند که من رئیس کانون هواداران باشگاه هستم. نه یک لیدر. اگر هم این پیشنهاد را دادم فقط به خاطر این بود که بازیکن سپاهان آسیب نبیند. حالا که این طور رفتار می کنند من هم هیچ تضمینی برای برخورد با خلعتبری در بازی فردا نمی دهم. با توجه به رایگان بودن طبقه دوم و حساسیت بازی هواداران زیادی به ورزشگاه می آیند و آنها قطعا ناراحتی خود را به این بازیکن ابراز خواهند کرد.

 

دیدگاه‌ها  
Mohammad
+5 #1 Mohammad 1394-11-12 13:06
لنگی است دیگر..
نقل قول کردن
لنگ 3 تا هزار
+3 #2 لنگ 3 تا هزار 1394-11-12 14:27
شعور لنگی جماعت در حد صفر
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار