Asian Champions League 2015

به گزارش استقلال نیوز تیم های ذوب آهن و سپاهان اصفهان نتوانستند شب خوبی را در لیگ قهرمانان آسیا سپری کنند و نتایج ضعیفی را کسب کردند.

 در ادامه هفته دوم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:45 امشب تیم‌های ذوب‌آهن ایران و لخویای قطر از گروه دوم رقابت‌ها در مقابل حدود 5 هزار تماشاگر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان مقابل یکدیگر به میدان رفتند که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

ذوب‌آهن کار را در نیمه اول هجومی آغاز کرد و شاگردان گل‌محمدی در همان اوایل مسابقه می‌توانستند طی دو صحنه در دقایق 2 و 6 توسط کاوه رضایی و علی حمام مقابل حریف قطری به گل برسند که در صحنه نخست، شوت زیبای رضایی را گلر لخویا به اوت فرستاد و در فرصت بعدی، ضربه سر حمام به تیرک دروازه برخورد کرد تا ذوبی‌ها در همان دقایق نخست ناکام بمانند.

در ادامه لخویا بازی را به تعادل کشانده و چند فرصت روی دروازه حریف ایرانی ایجاد کرد که این فرصت‌‌ها نیز از دست رفت.

البته ذوبی‌ها نیز همچنان کار را هجومی دنبال کردند تا در همان نیمه اول گل برتری را به ثمر برسانند که این اتفاق در دقایق میانی نیمه اول رخ نداد.

در دقیقه پایانی این دیدار در نیمه اول لخویا بهترین فرصت را از دست داد و بازیکن این تیم پس از دریبل چند ذوبی‌ توپ را برای نام تائه هی فرستاد که این بازیکن با بی‌دقتی توپ را به اوت زد.

با آغاز نیمه دوم ذوب‌آهن برای تکرار نتیجه دیدار رفت بازی را هجومی آغاز کرد. ذوبی‌ها در دقیقه 55 توسط کاوه رضایی تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفت که این فرصت نیز تبدیل به گل نشد. رضایی پس از دریبل گلر لخویا، توپ را به آرامی به سمت دروازه فرستاد که مدافع تیم قطری توپ را از روی خط بیرون کشید.

دو دقیقه بعد لخویا می‌توانست به گل برتری برسد که شوت نام تائه هی با اختلاف بسیار کمی به اوت رفت.

در ادامه دو تیم یک بازی پایاپای را به نمایش گذاشتند هرچند که چند فرصت نصفه و نیمه نیز روی دروازه دو تیم ایجاد شد تا این دیدار سرد و کسل دنبال نشود.

در دقیقه 78 نژادمهدی، مدافع جلو کشیده ذوب‌آهن در حالی که روی یک اتفاق با گلر حریف تک به تک شده بود، با بی‌دقتی توپ را به بالای دروازه لخویا زد.

لخویا در دقایق پایانی روی چند ضدحمله خطرناک نشان داد که این فرصت‌ها نیز از دست رفت تا بازی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

با این نتیجه ذوب‌‌آهن با 4 امتیاز و به دلیل گل زده کمتر نسبت به النصر عربستان به رده دوم جدول سقوط کرد و لخویا نیز قعرنشین گروه دوم باقی ماند.

یودای یارناموتو از ژاپن قضاوت این دیدار را برعهده داشت. وی به محمد موسی از لخویا کارت زرد نشان داد.

* * * *

تیم فوتبال النصر امارات از هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا و از گروه A در دبی میزبان سپاهان ایران بود که این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود حریف اماراتی به پایان رسید.

تک گل این بازی را نیلمار در دقیقه 57 و جاناتان پیتروپیا در دقیقه 2+47 به ثمر رساندند.

دو تیم در نیمه اول به تساوی بدون گل رسیدند و شاگردان استیماچ فرصت‌های خوبی برای بازکردن دروازه تیم اماراتی داشتند اما در نهایت نتوانستند از آن استفاده کنند.

شاگردان استیماچ که در دیدار رفت با دو گل این حریف را مغلوب کرده بودند با وجود این باخت همچنان در صدر باقی ماندند و باید در انتظار بازی الاتحاد عربستان و لوکوموتیو ازبکستان باقی بمانند.

فارس

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار