4814163915img 8925

مدیر عامل راه آهن سالها در آکادمی استقلال تلاش ارزشمند داشت و امروز در پست مدیر عاملی باشگاه راه آهن قرار دارد.

به گزارش استقلال نیوز رضا صادقپور در گفت و گو با کاپ در رابطه با حضور جامعه ورزش در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: این وظیفه شرعی هر کدام از ماست که در انتخابات مشارکت داشته باشند و این اتفاق باعث می شود که در سرنوشت کیفی و کمی جامعه تاثیر داشته باشد. امیدوارم جامعه ورزش بتواند امروز در کنار سایر قشرهای جامعه در انتخابات شرکت کند.

وی با اشاره به مشارکت اعضای تیم راه آهن عنوان کرد: ما قبل از برگزاری انتخابات اطلاعیه ای صادر کردیم و از مردم خواستیم که در انتخابات شرکت کنند. همچنین تمام بازیکنان و اعضای تیم راه آهن نیز طی برنامه ای که داشتیم، در انتخابات شرکت می کنند.

مدیرعامل باشگاه راه آهن درباره بازی با استقلال تصریح کرد: من برای هواداران استقلال احترام زیادی قائل هستم چون خودم را یک استقلالی می دانم. من در 2 سال اخیر در این باشگاه بودم و الان هم در خدمت باشگاه راه آهن هستم. البته به دلیل شرایطی که 2 تیم در جدول دارند، این بازی از حساسیت بالایی برخوردار است اما امیدوارم بازی جذابی را از نظر کیفی از 2 تیم شاهد باشیم تا باعث رضایت هوادارانی باشد که در استادیوم حاضر می شوند.

عضو سابق هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که گفته می شود به دلیل استقلالی بودنش بازی در ورزشگاه آزادی را قبول کرده، گفت: من نمی توانم بگویم که استقلالی نیستم اما الان هم شرح وظایفی در باشگاه راه آهن دارم که باید به آنها عمل کنم. خواسته کادرفنی و تمام اعضای تیم این بود که ما در یک زمین باکیفیت بازی کنیم که خدا را شکر این اتفاق رخ داد و توافقی انجام دادیم تا بازی در ورزشگاه آزادی باشد. این اتفاق به سود هر 2 تیم خواهد بود و به کیفیت بازی کمک می کند.

صادقپور درباره اینکه با کادرفنی جدید و توپالیدیس، سرمربی یونانی راه آهن به آینده امیدوار هستید، بیان داشت: قطعا تغییراتی که انجام شد، برای تقویت تیم بود و ما هم از اول هدفمان حفظ راه آهن در لیگ برتر بود. البته جا دارد از زحمات تارتار نیز تشکر کنیم اما ما هم اکنون با توجه به انگیزه بازیکنان به بازی آینده بسیار امیدواریم تا حتی با پیروزی زمین را ترک کنیم.

وی در واکنش به اعتراض تارتار به عدم پرداخت مطالباتش گفت: به زودی با تارتار بر سر مسائل مالی نیز به توافق می رسیم. با توجه به اخلاق حرفه ای این مربی سعی می کنیم به زودی نشست هایی را با هم داشته باشیم و قطعا حق و حقوق وی پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه راه آهن همچنین درباره اعضای کادرفنی جدید این تیم اضافه کرد: هم اکنون فرشاد کرمی، پرنو و وجدی در کنار توپالیدیس به کار خود ادامه می دهند. فعلا قرار نیست نفر جدیدی به کادر اضافه شود اما هر زمانی که سرمربی تیم احساس نیاز کرد، قطعا این اتفاق رخ می دهد. با توجه به بازیکنان باتجربه و جوانی که در ترکیب داریم، به آینده خیلی امیدوار هستیم.

صادقپور در پایان درباره احتمال حضورش در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: هنوز تصمیم قاطعی نگرفتم اما این را بگویم بعد از اینکه متوجه شدم چه افرادی قصد کاندیدا شدن را دارند، با ارزیابی شرایط بهترین تصمیم را می گیرم. مطمئنا اگر به من تکلیف شود و فضا نیز مناسب باشد، برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون کاندیدا خواهم شد. 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار