بهتاش فریبا

پیشکسوت تیم ملی فوتبال ایران گفت: هنوز باور نمی کنم باتجربه های تیممان چنین حرکت بچه گانه ای را انجام داده باشند.

به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت و عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری مهر، در مورد اتفاقی که باعث شد تیم ملی برابر ژاپن شکست بخورد صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* شکست تیم ملی مقابل ژاپن؟

هنوز باور نمی کنم باتجربه های تیممان چنین حرکت بچه گانه ای را انجام داده باشند. از پورعلی گنجی، امید ابراهیمی، رضائیان و کنعانی زادگان و حاج صفی انتظاری بیشتر از این داشتیم اما آنقدر عادت کرده ایم که در فوتبال داخلی برای هر توپ با داور بحث کرده و بازی را رها کنیم که این بار این حرکت اشتباه بلای جانمان شد و همین مسئله باعث شد هر سه تیم ملی از جام ملت های آسیا شد و حالا باید انتظارمان از ۴۳ سال به ۴۷ سال برسد که آیا بتوانیم در دوره بعد این تورنومنت به قهرمانی دست پیدا کنیم یا خیر.

* خداحافظی کارلوس کی روش از تیم ملی؟

کی روش از لحاظ فنی خوب بود اما متاسفانه در این چند سال حضورش در ایران خصوصاً در یکی دو سال اخیر آنقدر رفتارهایش بد بود که تمامی پل های پشت سرش را شکست و کاری کرد که حالا خیلی ها از رفتن او خوشحال باشند. او سرمربی خوبی بود. تلاش زیادی برای موفقیت تیم ملی داشت اما کاش از لحاظ اخلاقی و صحبت هایی که انجام می داد دقت بیشتری به خرج می داد تا اینطور خیلی ها را از رفتنش خوشحال نکند.

* این روزها اسامی بزرگ زیادی برای سرمربی گری تیم ملی فوتبالمان معرفی می شود نظر شما چیست؟

همیشه همین بوده و بارها شاهد بودیم چه در تیم های باشگاهی و تیم ملی وقتی یک مربی کنار می رود اسم هایی به میان می آید که باورش برای ما سخت است که یکی از آنها سرمربی تیم ملی شود. اما امیدوارم هر کسی قرار است به جای کی روش بیاید، بهتر و فنی تر از او باشد تا بتوانیم همچنان در فوتبال آسیا آقایی کنیم.

* صحبت پایانی؟

متاسفانه جام ملت های این دوره را از دست دادیم و درست زمانی که فکر می کردیم با این نفرات خوب می توانیم به قهرمانی دست پیدا کنیم کنار رفتیم ولی امیدوارم با یک برنامه ریزی اصولی، صحیح و به دور از اشتباه خود را آماده مقدماتی جام جهانی و حضور در جام ملت های دوره بعد کنیم تا بتوانیم شایستگی های خود را به اثبات برسانیم.

 

اخبار جام ملت های آسیا

 


 مطالب مرتبط:

بهتاش فریبا: نباید تیم ملی چین را دست کم گرفت؛ با قهرمانی در جام ملتها مردم حالش را ببرند!

بهتاش فریبا: تعویض حسینی به خاطر بینش خوب کی‌روش بود؛ باشگاه ها فرزندان تیم ملی هستند

بهتاش فریبا: سالها رکورد گلزنی در جام ملت ها دست من بود؛ حضور در نیمه نهایی برای ایران رویا نیست

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار