بازیکنان ملی پوش استقلال

بازیکنان ملی پوش استقلال تهران  گفتند: تمام تمرکز بچه‌ها و کادر فنی کسب عنوان قهرمانی در جام ملت‌ها است.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان ملی پوش استقلال تهران در حاشیه اعزام تیم ملی جهت حضور در اردوی تدارکاتی قطر صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

 

* وریا غفوری

به قطر می‌رویم تا اردوی تدارکاتی برگزار کنیم و در نهایت به هماهنگی بیشتری برسیم. فکر می‌کنم این اردو می‌تواند محک خوبی برای ملی‌پوشان باشد. باید از فرصت‌ها استفاده کنیم تا در بازی‌های رسمی بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی درخصوص غیبت عزت‌اللهی و جهانبخش ادامه داد: شرایط سعید نسبتاً خوب است، اما علیرضا مصدوم شده است. در مجموع فکر می‌کنم جهانبخش هم بتواند به بازی‌های اصلی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا برسد و به تیم ملی کمک کند.

* روزبه چشمی

خدا را شکر، فکر می‌کنم اردوی نهایی شروع شده و همه شرایط خوب است. ان‌شاءالله با آمادگی صد درصد و کارهایی که در اردو انجام داده‌ایم بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم. چند مصدوم داریم که ان‌شاءالله در اردوی قطر به تیم ملی ما اضافه می‌شود و با کار تیمی نتیجه خواهیم گرفت.

وی در پاسخ به این سؤال که جو تیم ملی چطور است، آیا می‌توانیم قهرمان جام ملت‌های آسیا شویم، گفت: صد درصد اردوی ما بعد از جام جهانی که شروع شد، تمام برنامه‌اش قهرمانی در جام ملت‌ها بوده، ما هم تمام تمرکزمان را با بچه‌ها و کادر فنی و کسانی که دخیل هستند برای کسب قهرمانی در جام ملت‌ها گذاشته‌ایم. فکر و ذکر بچه‌ها قهرمانی در جام ملت‌ها است، دعای خیر مردم و رسانه‌ها نیز قطعا به ما می‌تواند کمک کند.

چشمی در پاسخ به این سؤال که مسئولان ورزش برای بدرقه نیامده‌اند،‌ آیا شما گلایه‌ای ندارید، گفت: این اردوی آخر است، ان‌شاءالله همه ما را حمایت کنند، ما هم سعی می‌کنیم با تمام مشکلاتی که بود بتوانیم بهترین نتیجه را در جام ملت‌ها کسب کنیم و دل مردم را شاد کنیم.

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار