عبدالعلی چنگیز

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال گفت: کمترین انتظار از  تیم کی روش صعود به فینال جام ملت های آسیاست.

 

به گزارش استقلال نیوز، عبدالعلی چنگیز پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با مهر، در خصوص ارزیابی اش از وضعیت تیم ملی فوتبال ایران پیش از حضور در رقابت های جام ملتهای آسیا صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* کمترین انتظار از  تیم کی روش صعود به فینال جام ملت های آسیاست

با این بازیکنانی که تیم ملی ما در اختیار دارد و با یک مربی با دانش و کاربلد مثل کی‌روش که هفت هشت سالی می شود سرمربی تیم ملی ایران است، کمترین انتظاری که از این تیم می رود حضور در فینال جام ملتهای آسیا است.

* سلاح ما مقابل حریفان اسمش "غیرت" است

تیم‌های خوبی مثل ژاپن، کره، استرالیا و عربستان هم در این مسابقات حضور دارند که آنها هم برای قهرمانی به این تورنمت آمده‌اند. شاید تدارکات تیم ملی ایران به اندازه این تیم ها قوی نباشد، اما آنچه که ما نسبت به این تیم ها بیشتر داریم، سلاحی به اسم غیرت است. ایرانی‌ها همیشه ثابت کرده‌اند که در خیلی از بزنگاه‌ها می‌توانند با استفاده از سلاح غیرت کارهای سختی بکنند و ما امیدواریم شاهد این موضوع در جام ملتها هم باشیم. 

* پنج بازیکن العین زیر دست من رشد کردند

فینال جام باشگاه‌های جهان را دیدم و باید بگویم ۵ بازیکن تیم العین در آکادمی این باشگاه شاگرد من و عبدالرضا برزگری بودند. العین از حرفه‌ای ترین باشگاه‌های غرب آسیا است که یک آکادمی بسیار پویا دارد. چیزی که باشگاه‌های ما ندارند و عزمی هم برای پر کردن این خلاء نیست.

* استقلال بهتر از العین است

گرچه العین در فینال جام باشگاه‌های جهان هم حضور یافت، اما به نظر من استقلال بهتر از العین است و می‌تواند بر این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا غلبه کند. 

اخبار جام ملت های آسیا2019

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار