بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران

بازیکنان تیم ملی بعد از برد پرگل برابر یمن گفتند: ما بازی به بازی جلو می‌رویم، اکنون تمرکزمان روی بازی ویتنام است و امیدوارم بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان ملی پوش درباره پیروزی پرگل تیم ملی مقابل یمن در جمع خبرنگاران صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

* رامین رضاییان

بازی خیلی خوبی انجام دادیم و خوشحالم که برنده این بازی شدیم.

این چه حرفی است که می‌زنید که تیم ملی برای تفاضل گل بالا این نتیجه را بدست آورد؟ تیم‌های بزرگ را در این مسابقات دیدید که چه نتایجی گرفتند حتی استرالیا هم به اردن باخت و همه تیم‌ها خوب بازی می‌کنند یمن هم تیم خوبی بود خدا را شکر که ما برنده شدیم.کارهایی که کادر فنی از ما خواسته بود در زمین انجام دادیم تا برنده شویم. در حال حاضر همه فکر ما به بازی با ویتنام است.

اینطور نیست که این نتیجه باعث ترس تیم های بزرگ بشود،‌ همه تمرکز ما روی بازی‌های خودمان است و به تیم‌های دیگر کاری نداریم اما اینطور نیست که مثل گذشته تیم‌ها ضعیف باشند. همه تیم‌ها خوب و قوی هستند و در فوتبال امروز تیم ضعیف وجود ندارد. همه تمرکز ما روز بازی با ویتنام است تا انشاءالله نتیجه خوبی بگیریم و دل مردم ایران شاد شود چرا که برای ما سنگ تمام گذاشتند. امروز هم به استادیوم آ‌مدند و دستشان درد نکند چون بامعرفت هستند. 

* سامان قدوس

بازی اول همیشه سخت است چون استرس داریم. همیشه اینطور است که از نظر عصبی دچار مشکل می‌شویم اما اگر ۵ بر صفر بازی اول را پیروز شویم نشان‌می‌دهیم تیممان خیلی قوی است. خیلی خوشحالم به خاطر امروز ما خوب بازی کردیم.

* وحید امیری

در ابتدای بازی مسابقه گره خورده بود اما خدا را شکر توانستیم گلزنی کنیم و رفته رفته شرایطمان را بهبود ببخشیم. مهم این بود که کارمان را با برد شروع کردیم. هر چه از بازی گذشت کم کم تیم به شکل مدنظر خودش رسید و توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

هدف اصلی تیم الان بازی با ویتنام است. قانون فوتبال همین است. تیمی که دنبال اهداف خودش است باید بازی به بازی پیش برود. خدا را شکر بازی با یمن تمام شد و باید مقابل ویتنام هم خوب کار کنیم. از الان همه فکر و ذهن ما بازی با ویتنام است.

اصلا اینطور نیست که که این بازی پرگل باعث می‌شود باز هم انتظارات بالا برود و همه فقط انتظار قهرمانی داشته باشند. باید بازی به بازی پیش برویم. به دنبال کسب سه امتیاز‌های پیش رو هستیم تا بتوانیم شرایط خوبی پیدا کنیم. هر مسابقه به اندازه خودش مهم است.

* مرتضی پورعلی گنجی

خدا را شکر می‌کنیم که سه امتیاز بازی را گرفتیم  و شروع خوبی داشتیم.

خدا را شکر هم جام جهانی و هم جام‌های قبلی و هم در این جام هواداران به ما  لطف دارند و حمایت می‌کنند و خدا را شکر می‌کنیم که شرمنده آنها نشدیم.

فوتبال رو ندارد تمام تیم‌های کوچک از تیم‌های بزرگ امتیاز گرفتند و این راحت نیست بنابراین باید تمرکزمان را حفظ کنیم و پله پله پیش برویم. تیم‌ها پیشرفت کرده اند فلسطین با سوریه مساوی کرد، اردن تیم استرالیا را برد و این نشان می‌دهد که همه تیم‌ها برای پیروزی امید دارند ما بازی به بازی جلو می‌رویم اکنون تمرکزمان روی بازی ویتنام است امیدوارم بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

خدا را شکر آسیب‌دیدگی‌ام جدی نیست فقط ضربه خوردم .

* مهدی طارمی

ما امروز بازی خیلی خوبی انجام دادیم و همین که توانستیم بازی اول را با برد پشت سر بگذاریم خوب است. چرا که اولین بازی در هر تورنمنتی بسیار سخت است.

به یاد سعید عزت‌اللهی عدد 6 را نشان دادم چون قبل از بازی به او گفته بودم که اگر گل بزنم گلم را به تو تقدیم می‌کنم. درست است که با ما نیست اما در قلب همه ما حضور دارد.

هر بازی برنامه خاصی برای خودش دارد اگر در جام جهانی دفاعی بازی کردیم اینطور نیست اینجا هم دفاعی بازی کنیم. هر تیمی یک آنالیز خاصی دارد و نمی‌توانیم از دقیقه اول مقابل اسپانیا حمله کنیم. در برخی بازی‌ها باید دفاع کرد و در برخی‌ها باید از دقیقه اول حمله کنیم. این برنامه تاکتیکی تیم ملی است که کی‌روش مطرح می‌کند.

همه تمرکز ما روی بازی با یمن بود و خوشبختانه برنده شدیم و الان فقط به بازی با ویتنام فکر می‌کنیم تا بتوانیم آنها را هم ببریم. در تورنمنت‌های هیچ بازی آسان نیست و دیدید که تیم‌های دیگر مثل استرالیا و امارات کار سختی داشتند. در هر تورنمنتی بازی اول سخت است و شرایط تیم‌ها مشخص نیست. حتی در جام جهانی می‌توانستیم پرتغال را شکست دهیم.

* امید ابراهیمی

بازی به بازی جلو می‌رویم امروز هدف‌مان گرفتن سه امتیاز بازی بود از فردا هم برای بازی با ویتنام آماده می‌شویم تا در این بازی موفق شویم. بازی به بازی پیش برویم بهتر از هر چیزی است.

فوتبال همین است کسی در زمین مراعات نمی‌کند همه به دنبال موفقیت هستند و محکم بازی می‌کنند ما هم سعی می‌کنیم محکم بازی کنیم تا به هدف‌مان برسیم.

هدف ما همین است که پرقدرت جام را ادامه دهیم. کار سختی است بازی به بازی جلو می‌رویم. امیدوارم در بازی با ویتنام هم موفق شویم.

من نمی‌دانم دلیل تعویض مجید حسینی در بین دو نیمه چه بود. زیرا او برای تست دوپینگ رفت مشکل خاصی نبود شاید خودش با کادر فنی صحبت کرده من دقیق خبر ندارم.

* اشکان دژاگه

ما اگر 5 گل زدیم می‌گویند چرا 5 گل زدید و اگر 2 گل می‌زدیم می‌گفتند چرا 5 گل نزدید! ما بازی خوبی انجام دادیم و مهم زدن 5 گل نیست بلکه این در ذهن ما بود که بتوانیم بازی را کنترل کنیم. بعد از گل اول بازی را کنترل کردیم و سعی کردیم بازی خوبی  انجام دهیم و توانستیم گل‌های بعد را بزنیم. الان 5 روز تا بازی با ویتنام وقت داریم و آن بازی هم سخت خواهد بود.

همه می‌دانند که در این یکی دو سال اخیر مصدوم بودم و سختی زیاد کشیدم حتی با اینکه با تیم بودم اما به جام جهانی نرسیدم و این ضربه بدی برای من بود اما الان بدون مصدومیت هستم و این از هر چیزی مهم‌تر است. سعی می‌کنم در زمین مثل همیشه به تیم کمک کنم و خدا را شکر در اولین بازی به تیم ملی کمک کنم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

سیستم بازی ما طوری است که مهم است گل نخوریم. همه با هم دفاع و حمله می‌کنیم اما در جام جهانی بازی مقابل اسپانیا و پرتغال سخت‌تر است اما همان جاهم بازی‌های خوبی انجام دادیم و این را سعی می‌کنیم ادامه دهیم و امروز هم توانستیم این کار را انجام دهیم و امیدوارم این مساله را ادامه دهیم.

* علیرضا بیرانوند

بازی خیلی خوبی بود و توانستیم گام اول را محکم برداریم. از الان روی بازی با ویتنام تمرکز می‌کنیم. این برد مبارک همه مردم ایران و هموطنانم باشد.

بدون شک بازی سختی در پیش داشتیم.در اوایل مسابقه یمن بسیار محکم بازی می‌کرد. تیم‌هایی مثل اردن که توانستند استرالیا را شکست بدهند یا دیدارهایی مثل مسابقه بین فلسطین‌ و سوریه باعث می‌شوند تیمی مثل یمن روحیه پیدا کند و این تفکر در بازیکنان آنها ایجاد شود که آنها هم می‌توانند نتایج خوبی بگیرند. این ترس را در اوایل بازی داشتم و به نظر می‌رسید این اتفاق در حال رقم خوردن است اما در نهایت توانستیم برنده شویم و گام اول را محکم برداریم.

زمانی برای خوشحالی نداریم فاصله بازی‌ها بسیار کم است. باید به سرعت ریکاوری کنیم و برای بازی با ویتنام آماده شویم.

تمرکز رسانه‌ها روی تیم ایران و من کارم را سخت‌تر کرده و باید بیشتر تلاش کنم تا گلی دریافت نکنم. گل نخوردن از خط حمله تا خط دفاع شروع می‌شود. باور کنید اگر یک گل می‌خوردیم بازیکنان تیم ما آنقدر ناراحت می‌شدند که شاید یک بر صفر بازنده می‌شدیم. تیم ما به شکلی تشکیل شده که این تفکر را داریم که گل دریافت نکنیم و گل نخوردن قطعا باعث گل زدن ما و کسب پیروزی می‌شود.

* سردار آزمون

بازی خوبی انجام دادیم چرا که همه تمرکزمان روی بازی با یمن بود. همیشه اولین بازی در تورنمت سخت‌ترین است و فینال اول‌مان را خوب به پایان رساندیم. اما مردم با این نتیجه نگویند که راحت به فینال آسیا می‌رویم چون کار خیلی سختی است و تیم‌های قوی وجود دارد. 

همیشه بازی اول سخت است و این به کادر مربیگری و بازیکنان برمی‌گردد اما کادر فنی ما جوری با ما رفتار کرد که آماده وارد زمین شدیم و ۵ گل زدیم. 

انتقاد از یک جهت خوب است چرا که زندگی من به شکل دیگری شد و درس بزرگی برای من بود. من در این مدت خیلی چیزها را یاد گرفتم حتی در کازان عملکردم نسبت به قبل خیلی بهتر شده اما برای من مشکلی نیست اگر انتقاد خوب باشد آن را گوش می‌دهم اما اگر انتقاد نابه‌جا و غلط باشد برایم مهم نیست.

باید فکر کنیم که تاکتیک تیم چطور بوده است. من چه در جام جهانی و چه الان هر کاری می‌کنم برای تیمم است. اگر از دستورات مربی سرپیچی کنم به تیمم خیانت کرده‌ام و من این کار را دوست ندارم. حتی اگر مربی بگوید جلوی دروازه بایستم این کار را انجام خواهم داد.

شرایطم خوب است و با این بخیه های زیر چشم خوشگل‌تر شده‌ام!

اخبار جام ملت های آسیا

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار