تمرین تیم ملی فوتبال در امارات

اولین تمرین سنگین و جدی تیم ملی ایران برای دیدار مقابل عراق برگزار شد.

 

 به گزارش استقلال نیوز، اولین تمرین سنگین و جدی تیم ملی فوتبال ایرانبرای دیدار حساس روز چهارشنبه مقابل عراق از ساعت ۱۷ به وقت تهران امروز در زمین اختصاصی باشگاه الوصل برگزار شد.

تمرین امروز حواشی داشت که در زیر می‌خوانید:

* هجوم خبرنگاران رسانه‌های مختلف از جمله رسانه‌های کشور عراق، نشان‌دهنده این موضوع بود که ملی‌پوشان امروز تنها ۱۵ دقیقه می‌توانند در حضور نمایندگان رسانه‌ها تمرین کنند. به همین علت بعد از ۱۵ دقیقه نمایندگان رسانه‌های گروهی محل تمرین را ترک کردند.

* گزارشگری یکی از شبکه‌های تلویزیونی کشور عراق در تمرین امروز تیم ملی قصد داشت از بازیکنان پیرامون پیروزی تیم کشور در بازی ایران سوال کند که این کار را از اوسیانو کروز انجام داد و مربی تیم ملی هم به وی اعلام کرد که حتما باید عراق برند این بازی باشد چون آنها تیم خوبی هستند. درواقع مربی تیم ملی با این کار به خبرنگار رسانه‌ عراقی پاتک زد و اجازه جنگ روانی را به آنها نداد.

تمرین تیم ملی فوتبال در امارات

* علی کفاشیان که چند روزی است در امارات حضور دارد مثل روزهای گذشته پیش از آغاز تمرین تیم ملی مشغول نرمش و نرم کردن و البته دویدن دور زمین بود. وقتی بازیکنان رئیس سابق فدراسیون را دیدند در خصوص وزن کم کردن وی با او شوخی می‌کردند.

* پیش از آغاز تمرین امروز کی‌روش بازیکنان را دور هم جمع کرد و برنامه‌های تاکتیکی را به آنها توضیح داد.

* در ادامه گرم کردن بازیکنان به سوژه‌های جالبی تبدیل شد. هنگامی که بازیکنان در حال دویدن و گرم کردن بودند، وحید امیری و مرتضی پورعلی‌گنجی، رامین رضائیان را گرفته تا سرمربی تیم ملی به سمت این بازیکن برود.

تمرین تیم ملی فوتبال در امارات

* کی‌روش که به نظر می‌رسد ارتباط بسیار خوبی با شاگردانش دارد، با حالت شوخی رضائیان را تنبیه بدنی کرد و در ادامه امیری و پورعلی‌گنجی هم از خجالت مدافع تیم الشهانیه درآمدند.

* در بخش اول تمرین بازیکنان تنیس فوتبال انجام داده و کری جالب توجهی بین آنها برقرار بود. سردار آزمون و احسان حاج صفی در جریان این تنیس فوتبال برای هم کری می‌خواندند که این بازی مفرح را برایشان جذاب کرد.

* علیرضا جهانبخش مثل روزهای گذشته در تمرین ملی‌پوشان حضور داشت و پا به پای سایر بازیکنان در کارهای گروهی شرکت کرد.

تمرین تیم ملی فوتبال در امارات

تمرین تیم ملی فوتبال در امارات

* در آستانه بازی تیم ملی ایران با عراق خنده در چهره تک تک بازیکنان تیم پیدا بود. نفراتی مثل سردار آزمون و مهدی طارمی در بازی آقاوسط با هم شوخی می‌کردند و حتی با قوای جسمانی خود یکدیگر را نگه می‌داشتند تا بازیکنان دیگر به هم پاس بدهند.

* مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در بخش اول تمرین امروز تیم ملی حضور نداشت و به کارهای جداگانه و تمرین با رول پرداخت. در ادامه شجاعی به دیگر بازیکنان اضافه شد و بدون مشکل با آنها کار کرد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌* هنگامی که بازیکنان در اواسط تمرین مشغول کارهای کششی و سرعتی شدند، سروصدای زیادی ایجاد کرده و البته این سروصدا برای ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌موفقیت‌ در عبور از موانع بود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌به گزارش استقلال نیوز، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران قبل از مصاف با عراق فردا برگزار خواهد شد و شاگردان کی‌روش روز چهارشنبه در ورزشگاه آل مکتوم در سومین دیدار خود به مصاف شاگردان کاتانچ خواهند رفت.

 

 اخبار جام ملت های آسیا

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار