روزبه چشمی

بازیکنان تیم ملی گفتند: همه تلاش ما این است که مقابل عراق خوب دفاع کرده و خوب گل بزنیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان تیم ملی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال در خصوص شرایط تیم ملی در آستانه بازی با تیم ملی عراق صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

* روزبه چشمی

خوشبختانه بازی به بازی جلو آمدیم. صعود ما قطعی شده و ریکاوری کردیم تا برای بازی با عراق آماده شویم. از فردا به بازی با عراق فکر می‌کنیم.

همه تلاش ما این است که مقابل عراق خوب دفاع کرده و خوب گل بزنیم، همان‌طور که تا اینجای مسابقات گل خورده نداشتیم. ما در این یکی، دو روز استراحت و ریکاوری کردیم و از فردا به بازی با عراق فکر می‌کنیم تا بتوانیم با صدرنشینی از این گروه بالا برویم.

در دو روز اخیر هیچ آنالیز یا برنامه‌ای روی تیم عراق نداشتیم و ریکاوری کردیم، اما ما کلا بازی به بازی پیش می‌رویم و از فردا به عراق فکر خواهیم کرد.

شاید این حرف و حدیث‌ها باشد اما من چنین چیزی نشنیده‌ام و اظهارنظری هم درباره آن نمی‌کنم.

* احمد نوراللهی

خدا را شکر در ۲ بازی اول نمایش خوبی داشتیم. در یکی دو روز اخیر ریکاوری کردیم و از فردا به بازی با عراق فکر می کنیم. دستورات کادر فنی را باید به بهترین شکل انجام دهیم تا دل مردم شاد شود.

همه بازیکنان آماده هستند که حتی اگر یک دقیقه هم فرصت بازی باشد، همه تلاشمان را انجام دهیم. ما برای تیم ملی با همه وجود بازی می‌کنیم و تلاشمان را می‌کنیم که آن چیزی که کادر فنی می‌خواهد را در زمین انجام دهیم و امیدوارم که باز هم بتوانیم دل مردم ایران را شاد کنیم.

درباره داوری که نمی‌توانم نظر بدهم، اما امیدوارم که داوری بازی با عراق خیلی خوب باشد. از فردا تمرکز ما روی عراق خواهد بود، چون در دو روز اخیر استراحت و ریکاوری کردیم و امیدوارم مقابل عراق بازی خوبی انجام دهیم، چون تیم ما منسجم و همدل است و امیدوارم نتیجه خوبی هم رقم بخورد.

 

اخبار جام ملت های آسیا

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار