مسعود شجاعی

کاپیتان تیم ملی ایران گفت: ما به مردم در ابتدا قول داده ایم که رویای قهرمانی آسیا را به خوبی به پایان برسانیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی ایران در نشست خبری پیش از دیدار ایران و چین در مرحله 1/4 رقابت های جام ملت‌های آسیا 2019 صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

* با تفکر برخی دوستان مخالفم

من با تفکر برخی از دوستان مخالف هستم که می گویند ما دفاعی بازی می کنیم و دیدید که در این بازی ها گلهای زیادی زدیم. ما آنقدر خوب حمله می کنیم که گل نمی خوریم.

* چین نسبت به گذشته خیلی فرق کرده است

چینی ها با سرمایه گذاری که کردند فراتر از استاندارد جهانی عمل کردند و علاقه دارند که به سطح عالی فوتبال برسند. آنها با مربیان و بازیکنان بزرگ دنیا قرارداد بستند که لیگ خوبی داشته باشند. ما از بازی آخری که با این تیم کردیم خیلی فرق کرده و بهتر شده اند. همانطور که سرمربی ما گفت فردا بازی سختی خواهیم داشت و مطمئنا آنها در آنالیزهایی که انجام داده ایم نسبت به آخرین باری که در ایران از ما شکست خورده اند خیلی فرق کرده اند.

* اصلا دوست نداریم زود به خانه برگردیم

تیم ملی ایران 43 سال است قهرمان آسیا نشده امیدوارم این اتفاق بیفتد هر چند سخت است و هنوز راه درازی داریم. قبلا هم گفته ام ما به خاطر جزئیات باخته ایم و نتوانستیم موفق شویم. در دوره های قبل هم تیم های خوبی داشته ایم ولی این بار به عنوان کاپیتان با احترام به تیم های قبلی خودمان ما خیلی تیم خوبی هستیم و بازیکنان واقعا فروتن و بی ادعا هستند. ما به مردم در ابتدا قول داده ایم که این رویا را به خوبی به پایان برسانیم و اصلا دوست نداریم زود به خانه خودمان برگردیم.

 اخبار جام ملت های آسیا

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار