بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران

بازیکنان تیم ملی بعد از صعود به جمع 4 تیم برتر جام ملتهای آسیا گفتند: تلاش خود را خواهیم کرد تا بعد از چهل و سه سال بتوانیم قهرمان آسیا شده و تاریخ‌سازی کنیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی مقابل چین و صعود به مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا در جمع خبرنگاران صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

* سردار آزمون

ما یک تیم هستیم. اگر دروازه خالی برای ما مهیا شود و نتوانم به گل تبدیل کنم به مهدی پاس می‌دهم یا به همبازی‌های دیگر و من نمی‌توانم به تیم خیانت کنم.

صددرصد نبود طارمی در بازی ژاپن ناراحت کننده است و او یکی از بهترین بازیکنان آسیاست. ولی ما بازیکنان جانشین خوبی داریم که می توانند زهردار تر از طارمی باشند. فکر می‌کنم بازی بهتری را در دیدار با ژاپن ارائه خواهیم داد.

ما قبلا نقاط ضعف چین را آنالیز کرده بودیم و خدارا شکر تاثیرگذار بود. ما فقط در شرایط کنونی به بازی ژاپن فکر می‌کنیم و کاملا با آرامش کارمان را دنبال می‌کنیم. نمی‌خواهیم شلوغ بازی کنیم. اگر بتوانیم ژاپن را شکست دهیم و به فینال راه پیدا کردیم درباره فینال صحبت خواهیم کرد. طارمی در صحنه اخطارش سُر خورد. او سعی کرد که خودش را نگه دارد ولی نتوانست.

* علیرضا بیرانوند

به مردم ایران تبریک می‌گویم، همچنین به بازیکنان و کادر فنی تیم ملی، چرا که همگی واقعا زحمت می‌کشیم و همه نیت ما این است که مردم را خوشحال کنیم، خدا را شکر می‌ کنم که پس از پانزده سال دوباره به جمع چهار تیم پایانی جام ملت‌های آسیا رسیدیم و امیدوارم که این روند خوب را ادامه دهیم هر چند که الان باید فقط به بازی با ژاپن فکر کرد.

امیدوارم که قهرمان آسیا شویم تا پس از چهل و سه سال باز هم به این مقام برسیم. امیدوارم که بتوانیم به فینال آسیا برویم تا یکبار دیگر دل مردم را شاد کنیم.

الان بازی ما تازه تمام شده و در حال حاضر استراحت خواهیم کرد، اما از وقتی کادر فنی تیم ملی صلاح بداند، نقاط قوت و ضعف ژاپن را بررسی خواهیم کرد، ان شاالله که اتفاقات خوبی بیفتد.

صددرصد این حس را داریم، همانطور که مردم و شما خبرنگاران هم این حس را دارید ما هم داریم، این حس ما دو برابر است چرا که ما در حال و هوای بازی‌ها هستیم و تلاش می‌کنیم تا دل مردم شاد شود، اما واقعا کار سخت است، چرا که همه تیم‌ها خوب هستند. امشب ایران و ژاپن به مرحله بعد رفتند و مسلما فردا هم دو تیم قدرتمند دیگر به نیمه نهایی آسیا می‌آیند، از حالا باید تمرکز ما دو برابر شود. تا الان که اشتباهی نکردیم و امیدوارم بعد از این هم اشتباهی نکنیم تا تیم‌ها از آن استفاده نکنند. 

* مهدی طارمی

خدا را شکر که دل مردم را شاد کردیم،‌می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به چین بزنیم، اما مهم این بود که صعود کردیم.

من در پنج بازی تیم ملی چهار گل زده‌ام و فقط در یک بازی گل نزده‌ام، اما یا گل زده‌ام یا حرکت مثبتی هم انجام داده‌ام

مهم برد تیم ملی بود، من و سردار هم از بازی همدیگر شناخت داریم و خیلی با هم هماهنگ هستیم.

بازی خیلی سختی است، ژاپن تیم خوبی است اما ما هم تیم خوبی هستیم و تیم اول آسیا هستیم این بازی می تواند بازی پایاپای باشد که امیدوارم ما پیروز شویم و به فینال برسیم.

بازی خیلی خوبی انجام دادیم، توانستیم دل مردم را شاد کنیم و واقعا خدا را شکر می‌کنم.

من واقعا در آن صحنه قصد تکل زدن نداشتم، اما لیز خوردم، فکر نمی‌کنم برخورد شدیدی بود که داور به خاطر آن به من کارت زرد بدهد، اما بعد از اینکه کارت گرفتم به داور اعتراض کردم، شاید از نظر تصویری برخورد شدیدی با بازیکن چین داشتم، اما آنطور شدید نبود که داور به خاطر آن به من کارت بدهد.

تیم ملی بازیکنان خوب زیاد دارد و مهم نیست که من بازی کنم یا نه، ما باید به بازی با ژاپن تمرکز کنیم و همه پشت هم باشیم تا با یک برنامه‌ریزی خوب آن بازی را هم ببریم.

ژاپن همیشه تیم خوبی است و جزو تیم‌های مقتدر آسیاست که در جام‌ها  عملکرد خوبی دارد، اما ما هم تیم ملی ایران هستیم و در آسیا صدرنشینیم و امیدوارم که آن بازی را هم ببریم.

این داور قطری حدود ۸ بازیکن ما را خیلی خوب می‌شناسد، اما تقصیر رامین رضائیان بود، چرا که اول بازی می‌خواستم به داور بگویم که کارت زرد دارم، اما رامین گفت که اگر این حرف را بزنی روی مغز داور می‌رود، من هم به داور چیزی نگفتم و او به من کارت زرد داد، اما به هر حال داور است.

بیخیال اینکه تیم ملی به قهرمانی نزدیک شده یا نه! فعلا همه تمرکز ما روی بازی با ژاپن است، ما باید پله پله پیش برویم، باید در ابتدا ژاپن را ببریم تا به فینال برسیم،‌ ان‌شاءالله که ژاپن را می‌بریم و بعد ان‌شاءالله به بازی‌های بعدی فکر می‌کنیم.

* رامین رضاییان

از حالا به بعد باید با همه وجود تمرکز کنیم، باید هر کاری از دستمان برمی‌آید انجام دهیم تا موفق شویم و دل مردم کشورمان را شاد کنیم.

این قانون جدید داوری است که آفساید را باید به خاطر کمک‌داور ویدئویی با تأخیر اعلام کند که من این مسئله را فراموش کرده بودم. در آن صحنه دیگر هم فکر می‌کنم آفساید نبود. در اینگونه بازی‌ها داوری واقعا سخت می‌شود. خدا را شکر که با همه این سختی‌ها بازی را بردیم، چرا که در اینگونه بازی‌ها اولین گل کار را بسیار سخت می‌کند.

خیلی بازی سختی خواهد بود و از مردم خواهش می‌کنم به استادیوم بیایند تا ورزشگاه پر شود، امیدوارم همه از ایران بیایند و ورزشگاه را پر کنند.

* احسان حاج صفی

امروز توانستیم بازی را ببریم و دل مردم ایران را شاد کنیم. از مردم ایران می‌خواهیم دعا کنند بازی بعدی ان شاءالله دست پر بیرون بیاییم و برنده بازی شویم.

خدا را شکر ساختار دفاعی تیم ما خیلی خوب بود. توانستیم دروازه تیم ملی را بسته نگه داریم، هدفمان همین است که اول گل نخوریم و بعد ان شاء‌الله به گل برسیم.

ژاپن هم تیم خیلی خوبی است چند سال است که تیم خیلی خوبی دارد. تیم آنها جوان است، خوشحالی ما تا امشب است و از فردا برای آنالیز تیم ژاپن می‌رویم که ان شاءالله در آن بازی هم دست پر بیرون بیاییم.

* روزبه چشمی

بازی بسیار خوبی انجام دادیم نشان دادیم تیم ملی ایران و مدعی جام هستیم، همه تلاشمان را می‌کنیم تا موفق باشیم. به شخصه معتقدم این تیم می‌تواند با کمک مردم و دعای خیر آنها قهرمان شود. خودمان هم تلاش می‌کنیم و انگیزه بسیار بالایی داریم.

همانطور که به چین فکر کردیم به ژاپن هم فکر می‌کنیم تیم ملی ما کار سختی مقابل ژاپن دارد اما آنها هم کار سختی مقابل ما دارند مطمئن باشید با انگیزه بسیار زیادی برای بازی با ژاپن وارد زمین می‌شویم،‌ می‌دانیم که فقط دو بازی تا قهرمانی داریم و همه بچه‌ها تلاش‌شان را می‌کنند امیدوارم که جام را به مردم هدیه کنیم.

* علیرضا جهانبخش

خدا را شکر  بازی خیلی خوبی را انجام دادیم، فکر می‌کنم بازی قبل، اوایل بازی یک مقدار سورپرایز شدیم، پنالتی که دادیم، اما خدا را شکر در این بازی از ابتدا محکم بازی کردیم و دو گل در نیمه اول زدیم که  مسیر را برای ما راحت‌تر کرد، نیمه دوم بازی را کنترل کردیم و  گل سوم را به ثمر رساندیم و خدا را شکر برنده شدیم.

این نشان می‌دهد که تیم ملی ما چقدر قدرت دارد،‌ خدا را شکر طی این سالها که کنار هم بازی کردیم واقعا یک تیم شدیم، بازی به بازی و اردو به اردو سعی کردیم که این تیم بودن را بهتر کنیم، از یک طرف می‌دانیم که انتظارها بالاست. در این چند سال که من فوتبال می‌بینم و در خدمت تیم ملی هستم، تیم ملی تا به این اندازه اعتماد به نفس نداشته است،‌ مردم به این اندازه به تیم ملی اعتماد نداشته‌اند و این نشان خوبی است انشاالله که شرمنده مردم نشویم.

بازی بعد مقابل ژاپن و بازی فوق‌العاده سختی است،‌ آنها حریف سنتی هستند و انشاالله بتوانیم آن بازی را هم موفق شویم.

عدم شناخت نسبت به ژاپن صددرصد می‌تواند تأثیرگذار باشد. این چیزی است که همیشه ما در مورد آن صحبت کرده‌ایم، چه کادر فنی و چه بچه‌ها. بازی دوستانه خوب و چیزی که متأسفانه ما در این چند سال از آن دور بوده‌ایم، اما خیلی وقت نداریم، در واقعا سه روز بیشتر وقت نداریم،‌ به امید خدا تمام تلاشمان را می‌کنیم زود ریکاوری شویم تا بتوانیم بازی‌های ژاپن را نگاه کنیم و یک عملکرد خوبی مقابل آنها داشته باشیم.

نمی‌شود این طور پیش‌بینی کرد که هر تیمی که در یک چهارم در دوره‌های گذشته موفق شده چین را شکست دهد قهرمان رقابت‌ها شده است پس ما هم قهرمان می شویم( یکبار استرالیا و یکبار عربستان، چین را در یک چهارم شکست داده است). در فوتبال همیشه سورپرایز وجود دارد، اما خب همانطور که کادر فی و بچه‌ها گفته‌اند ما بازی به بای پیش می رویم خدا را شکر که ما در این چند بازی شرمنده مردم نشدیم. ما فعلا به فینال و قهرمانی فکر نمی‌کنیم، بازی به بازی پیش می‌رویم انشاالله مقابل ژاپن یک عملکرد خوبی داشته باشیم.

 اخبار جام ملت های آسیا

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار