والیبال بازیهای آسیایی هانگژو

تیم ملی والیبال ایران با شکست بحرین دومین پیروزی خود در مسابقات والیبال مردان بازی‌های آسیایی 2022 را به ثبت رساند و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال مردان نوزدهمین دوره  بازیهای آسیایی هانگژو چین 2022 از روز سه‌شنبه 28 شهریور آغاز شد و تا 4 مهرماه در شهر هانگژو کشور چین ادامه دارد.

 

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود از ساعت 10 صبح امروز (پنج‌شنبه 30 شهریور) برابر بحرین قرار گرفت و سه بر یک حریف را شکست داد.

شاگردان بهروز عطایی در دو ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 16 و 25 بر 19 حریف را شکست دادند اما در ست سوم 22 بر 25 مغلوب حریف شدند تا مسابقه در ست چهارم ادامه یابد. در این ست ملی‌پوشان 25 بر 20 به پیروزی رسیدند تا این دیدار را با نتیجه سه بر یک به پایان رسانند.

سید محمد موسوی، امین اسماعیل‌نژاد، امیرحسین اسفندیار، محمدطاهر وادی، شهروز همایونفرمنش، محمد ولی‌زاده و محمدرضا حضرت‌پور(لیبرو) ترکیب آغاز کننده این مسابقه بودند.

پوروانتورو آگونگ از اندونزی به عنوان داور اول و وونگ چی چور از هنگ‌کنگ به عنوان داور دوم قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

والیبال بازیهای آسیایی هانگژو

به گزارش استقلال نیوز، در دیگر دیدار امروز قطر به مصاف هنگ‌کنگ رفت و سه بر یک این تیم را شکست داد تا تایلند به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شده و فردا (جمعه 31 شهریور) از ساعت 6 صبح برابر تیم ملی والیبال ایران قرار گیرد. تیم ملی بحرین هم با این شکست فردا از ساعت 6 صبح به مصاف قطر خواهد رفت.

اخبار سایر رشته ها

   

         


 مطالب مرتبط:

والیبال بازیهای آسیایی هانگژو/ تیم ملی والیبال ایران در نخستین گام نپال را شکست

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار