والیبال بازیهای آسیایی هانگژو

تیم ملی والیبال ایران در مرحله نخست حذفی بازی‌های آسیایی موفق به شکست تایلند شد و مستقیما به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها صعود کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال مردان نوزدهمین دوره  بازیهای آسیایی هانگژو چین 2022 از روز سه‌شنبه 28 شهریور آغاز شد و تا 4 مهرماه در شهر هانگژو کشور چین ادامه دارد.

    

تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار این مرحله به مصاف تایلند رفت و سه بر صفر به پیروزی رسید. 

شاگردان بهروز عطایی در سه ست متوالی این مسابقه با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 18 و 25 بر 16 به پیروزی رسیدند تا مستقیم به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنند.

ترکیب شروع کننده تیم ایران را سیدمحمد موسوی، امین اسماعیل نژاد، امیر حسین اسفندیار، محمد طاهر وادی و شهروز همایون فر منش به‌همراه محمد ولی زاده تشکیل دادند.

ست اول بازی ۲۵ بر ۲۱ به سود ایران تمام شد. نبرد دو تیم در این وقت تقریبا پایاپای بود و سید محمد موسوی به همراه امین اسماعیل نژاد و محمد ولی زاده بیشترین امتیازات را برای ایران در ست اول کسب کردند.

ست دوم بازی نیز ۲۵ بر ۱۸ برای شاگردان عطایی ثبت شد. در کنار سید و اسماعیل نژاد، امیرحسین اسفندیار نیز در این ست به امتیاز آوری رسید و هر سه تا ست دوم هفت امتیاز گرفتند.

ست سوم این بازی هم ۲۵ بر 16 به نفع ایران تمام شد تا والیبالیست های کشورمان در مجموع سه بر صفر برنده بازی باشند.

سید محمدموسوی و امیرحسین اسفندیار با کسب 11 امتیاز بهترین بازیکنان ایران در این مسابقه بودند و عنوان امتیازآورترین بازیکن به BHINIJDEE Napadet از تایلند با کسب 16 امتیاز رسید.

با این نتیجه تیم ملی والیبال ایران با توجه به جدول بازی‌ها مستقیما به نیمه نهایی رسید و منتظر مشخص شدن حریفش است. بازی نیمه نهایی سوم مهر برگزار می شود و فینال چهارم مهر انجام خواهد بود.

تیم ملی والیبال ایران در مرحله مقدماتی موفق به شکست نپال و بحرین شده بود و تایلند سومین قربانی این تیم در مسیر کسب مقام قهرمانی است. 

به گزارش استقلال نیوز، همزمان با دیدار ایران و تایلند دو تیم بحرین و قطر نیز به مصاف یکدیگر رفتند و برنامه سایر دیدارهای این مرحله از مسابقات والیبال بازی‌های آسیایی 2022 به وقت تهران به قرار زیر است:

قزاقستان - ژاپن ساعت 10

هند - چین تایپه ساعت 10

چین - اندونزی ساعت 14:30

کره‌جنوبی - پاکستان ساعت 14:30

اخبار سایر رشته ها

   

         


 مطالب مرتبط:

والیبال بازیهای آسیایی هانگژو/ شاگردان عطایی به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شدند؛ تایلند سومین حریف ایران!

والیبال بازیهای آسیایی هانگژو/ تیم ملی والیبال ایران در نخستین گام نپال را شکست

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار