رسول خادم

مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی صبح امروز در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی ایران صبح امروز با ریاست محمدرضا داورزنی، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و مسئولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون کشتی برگزار شد و در نهایت رسول خادم از 40 رای ممکن با 40 رای به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد.

اسامی کاندیداها پیش از اعلام انصراف به شرح زیر بود:

حمید بنی‌تمیم، احد پازاج، عباس جدیدی، عبدالله چمن‌گلی، رسول خادم، امین رشید لمیر، نقی کلانتری کاندیدای ریاست فدراسیون بودند.

 به گزارش استقلال نیوز، این مراسم با حاشیه هایی برگزار شددر حالی که زمان عباس جدیدی برای ارائه برنامه‌هایش به پایان رسیده بود، رضا لایق به عنوان دبیر مجمع به وی تذکر داد که زمانش به پایان رسیده‌ است اما رسول خادم از لایق درخواست کرد که پنج دقیقه از زمان خودش را به جدیدی اختصاص بدهند.

عباس جدیدی پس از ارائه برنامه‌هایش گفت: به دلیل بحث دوشغله‌ها و غیر قانونی بودن این مجمع و اینکه برخی‌ها در مجمع تصدی دو شغل را دارند، مجمع را ترک می‌کنم.

به این ترتیب رسول خادم و امین رشید لمیر تنها کاندیداهای پست ریاست فدراسیون باقی ماندند.امین رشید لمیر آخرین کاندیدای باقی مانده از حضور در انتخابات انصراف داد و به این ترتیب فقط خادم به عنوان کاندیدا باقی ماند.

به این ترتیب رسول خادم و امین رشید لمیر تنها کاندیداهای پست ریاست فدراسیون باقی ماندند.

رسول خادم در این مجمع گفت: از بنی تمیم، پازاج، توپچی، جدیدی که قهرمان بزرگ کشورمان است و آقای کلانتری که از مدیران بزرگ وآقای رشید لمیر و چمن گلی تشکر می‌کنم. باید گفت کشتی چه دردی را دوا می‌کند؟ بزرگترین امتیاز کشتی مردمی بودن آن است و امید زندگی را افزایش می‌دهد. امیدوارم که بتوانیم در این مسیر موفق باشم.

پس از اینکه عباس جدیدی مجمع را ترک کرد، محمدرضا داورزنی گفت: جدیدی مجمع را غیر قانونی دانست، اما با تذکر هیئت‌ها نام جدیدی به کاندیداها اضافه شد تا خادم و جدیدی در انتخابات باشند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار