رسول خادم

مدیر اجرایی فدراسیون کشتی آمریکا، رئیس فدراسیون کشتی روسیه و یکی از اعضای هیات رئیسه اتحادیه جهانی با ارسال پیام های جداگانه ای به رسول خادم تبریک گفتند.

 

به گزارش استقلال نیوز، رسول خادم روز گذشته با کسب ۴۰ رای از مجموع ۴۰ رای ماخوذه از اعضای مجمع فدراسیون کشتی برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

در همین راستا ریچ بندر مدیر اجرایی فدراسیون کشتی آمریکا با ارسال پیامی انتخاب مجدد رسول خادم را تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

اخبار مربوط به انتخاب دوباره شما را شنیدم، تبریک می گوییم! کشور شما بسیار خوش شانس است که یک مرد با چنین شخصیتی بزرگ، که تمایل، بینش و تعهد دارد که این خصوصیات منجر به ادامه و رسیدن به برنامه کشتی در ایران می شود. ما منتظر هستیم تا رابطه کاری خود را با شما و فدراسیون بیشتر تقویت کنیم. شما و خانوادتان سلامت باشید.

همچنین میخایل مامیاشویلی رئیس فدراسیون کشتی روسیه نیز انتخاب مجدد رسول خادم به عنوان رئیس فدراسیون پیام تبریکی با این متن را به همتای ایرانی خود ارسال کرد:

فدراسیون کشتی روسیه مفتخر است که انتخاب مجدد شما بعنوان رئیس فدراسیون کشتی ایران را تبریک بگوید. ما خواستار ارتباط خوبی با فدراسیون کشتی ایران هستیم و می خواهیم موفقیت های زیادی در کنار هم برای کشتی داشته باشیم. امیدواریم که با تقویت روابط قوی بین فدراسیون ما و شما، بتوانیم کشتی در جهان را توسعه دهیم.

در ادامه فؤاد مسکوت عضو هیأت رئیسه اتحادیه جهانی و رئیس شورای کشتی آفریقا نیز با انتشار پیامی با متن زیر به رسول خادم تبریک گفت:

تبریک و تهنیت قلبی برای انتخاب مجدد شما به عنوان رئیس فدراسیون ، بی نهایت از خبر انتخاب مجدد شما به عنوان رئیس فدراسیون کشتی خوشحال شدم.  چراکه در دوره قبل همکاری ها و اقدامات خوبی صورت گرفت و در دوره جدید نیز اقدامات ارزشمندی را در حوزه ورزش با کمک هم انجام خواهیم داد. این انتخاب مستحق را به شما و همه برادرانم در ایران تبریک می گویم.

خبرگزاری مهر

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار