والیبال لیگ ملت های جهان 2018

تیم ملی ایران در دومین مسابقه خود در هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال برابر صربستان قرار گرفت و نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم ملی والیبال ایران  در یازدهمین مسابقه خود در رقابت های لیگ ملت‌های والیبال از ساعت 23:30 (شنبه) در شیکاگو برابر صربستان قرار گرفت و با نتیجه 3 بر 2 مغلوب حریف خود شد.در یازدهمین مسابقه خود در رقابت های لیگ ملت‌های والیبال از ساعت 23:30 (شنبه) در شیکاگو برابر صربستان قرار گرفت و با نتیجه 3 بر 2 مغلوب حریف خود شد.
در این مسابقه ایگور کولاکوویچ برای شروع مسابقه از سعید معروف، میلاد عبادی‌پور، مرتضی شریفی، پوریا یلی، علی شفیعی، سامان فائزی و مهدی مرندی (لیبرو) استفاده کرد. در سوی دیگر میدان نیکولا گربیچ هم یوویچ، لوبوریچ، پودراشچانین، لیسیناک، کواچویچ، ایوویچ را وارد میدان کرد.

 

* ست نخست(25-21 ایران)

شروع مسابقه با برتری ایران بود و تیم‌ها با نتیجه 8 بر 3 به سود شاگردان کولاکوویچ راهی وقت استراحت فنی اول شدند. ایران در ادامه مسابقه هم توانست برتری خود را به حریف تحمیل کند تا تیم‌ها در امتیاز 16 بر 11 به سود ایران به وقت استراحت فنی دوم بروند. صرب‌ها اختلاف را بسیار کم کردند و به یک امتیازی ایران هم رسیدند، اما در نهایت این ست با نتیجه 25 بر 21 به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

* ست دوم(25-22 صربستان)

بازی در ست دوم کمی متفاوت شد و تیم‌ها در امتیاز 8 بر 6 به سود صربستان به وقت استراحت فنی اول رفتند. در امتیاز 13 بازی با سرویس مرتضی شریفی به تساوی کشیده شد. عملکرد صرب‌ها در این ست بسیار عجیب بود؛ توپ‌گیری و دریافت آنها بسیار بد شد و کاملاً ناهماهنگ ظاهر شدند. در امتیاز 16 بر 14 به سود ایران تیم‌ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند. در اواخر ست دوم مجتبی میرزاجانپور جایگزین پوریا یلی در پست پشت خط زن شد؛ این در حالی است که پست تخصصی میرزاجانپور دریافت کننده است. سرویس‌های بی‌نقص آتاناسوویچ در اواخر ست دوم کار را برای ایران سخت کرد و این ست با نتیجه 25 بر 22 به سود صربستان تمام شد.

* ست سوم(27-25 صربستان)

بازی در ست سوم سر و شکل جدی‌تری به خود گرفت. زمان وقت استراحت فنی زمانی فرا رسید که نتیجه بازی 8 بر 6 به سود ایران بود. در امتیازات ابتدایی این ست شریفی مصدوم شد و میرزاجانپور جایگزین وی شد. هر دو تیم نبرد نزدیکی با هم داشتند تا اینکه در امتیاز 16 بر 15 به سود ایران، تیم‌ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند. ست سوم با نتیجه 27 بر 25 به سود صربستان تمام شد

* ست چهارم(25-20 ایران)

تیم ایران در ست چهارم شروع بهتری نسبت به حریف خود داشت. در امتیاز 8 بر 4 به سود ایران تیم‌ها به وقت استراحت فنی اول رفتند. صرب‌ها در امتیاز 10 بازی را به تساوی کشیدند، اما شاگردان کولاکوویچ بلافاصله نتیجه بازی را 13 بر 10 به سود خود کردند. در امتیاز 16 بر 15 به سود ایران بازهم تیم‌ها به وقت استراحت فنی رفتند. ست چهارم با نتیجه 25 بر 20 به سود ایران تمام شد تا کار به ست پنجم کشیده شود.

* ست پنجم(15-11 صربستان)

صرب‌ها شروع پرقدرتی در ست پنجم داشتند و 3 بر صفر از ایران پیش افتادند. در امتیاز 8 بر 4 به سود صربستان که عصبانیت شدید سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران را هم به همراه داشت تیم‌ها جای خود را در زمین مسابقه با هم عوض کردند. ست پنجم با نتیجه 15 بر 11 به سود صربستان تمام شد تا شاگردان گربیچ در نهایت برنده این مسابقه باشند.

پیش از این تیم ملی والیبال ایران در طول تاریخ 9 بار به مصاف صربستان رفته که سهم صرب‌ها 5 و ایران 4 برد بود.  آخرین رویارویی دو تیم هم در لیگ جهانی 2017 برگزار شد و ایران در ورزشگاه آزادی با سرمربیگری کولاکوویچ با نتیجه 3 بر یک بازی را به شاگردان نیکولا گربیچ باخت.

والیبال لیگ ملت های جهان 2018

به گزارش استقلال نیوز، تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی هفته چهارم توانست 3 بر صفر لهستان را شکست دهد و صربستان هم با همین نتیجه مغلوب آمریکا شد. شاگردان ایگور کولاکوویچ در سومین مسابقه خود در هفته چهارم باید از ساعت 3:00 بامداد روز دوشنبه برابر آمریکای میزبان قرار بگیرند.

والیبال لیگ ملت های جهان 2018

والیبال لیگ ملت های جهان 2018

والیبال لیگ ملت های جهان 2018

والیبال لیگ ملت های جهان 2018

والیبال لیگ ملت های جهان 2018

والیبال لیگ ملت های جهان 2018

والیبال لیگ ملت های جهان 2018

والیبال لیگ ملت های جهان 2018

والیبال لیگ ملت های جهان 2018

والیبال لیگ ملت های جهان 2018

والیبال لیگ ملت های جهان 2018

 

والیبال لیگ ملت های جهان 2018

 

  لینک دانلود با کیفیت 360 ایکون پلیر

اخبار سایر رشته ها

 


 مطالب مرتبط:

والیبال لیگ ملت های جهان سال ۲۰۱۸/ صدرنشین لیگ جهانی اسیر سرو قامتان ایرانی!

والیبال لیگ ملت های جهان سال ۲۰۱۸/ حریف میزبان جام جهانی نشدیم!

والیبال لیگ ملت های جهان سال ۲۰۱۸/ جوانان ایران خودنمایی کردند؛ برزیل مُرد تا برد!

والیبال لیگ ملت های جهان سال ۲۰۱۸/ دیوار چین به آسانی فرو ریخت!

والیبال لیگ ملت های جهان سال ۲۰۱۸/ به کانادا هم باختیم!

والیبال لیگ ملت های جهان سال ۲۰۱۸/ رونمایی از جوانان مقابل ایتالیا!

والیبال لیگ ملت های جهان سال ۲۰۱۸/ ولاسکو در سن خوان مقابل شاگردان قدیمی زانو زد!

والیبال لیگ ملت های جهان سال ۲۰۱۸/ باخت با بیشترین اشتباه مقابل ژاپن!

والیبال لیگ ملت های جهان سال ۲۰۱۸/ برتری قاطع ایران برابر استرالیا!

والیبال لیگ ملت های جهان سال ۲۰۱۸/ شکست در گام نخست برابر فرانسه!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار