والیبال لیگ ملت های جهان 2018

تیم ملی ایران، در هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال با شکست مقابل آمریکا از صعود به فینال این رقابت ها بازماند.

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود از هفته چهارم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال از ساعت 3:00 بامداد در شیکاگو به مصاف آمریکا رفت و در پایان با نتیجه 3 بر صفر مغلوب میزبان خود شد و شانس رسیدن به فینال این رقابت ها را از دست داد.

در این مسابقه ایگور کولاکوویچ از محمدطاهر وادی، پوریا یلی، مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی‌پور، علی شفیعی، علی‌اصغر مجرد و محمدرضا حضرت‌پور(لیبرو) استفاده کرد. در طرف مقابل هم جان اسپرو از کریستنسن، اندرسون، مک دانل، جندریک، دیفالکو، راسل در شروع مسابقه استفاده کرد.

تیم ملی ایران در دو بازی گذشته خود در هفته چهارم توانست لهستان را شکست دهد و برابر صربستان با نتیجه 3 بر 2 مغلوب شد. این در حالیست که آمریکایی‌ها دو بازی گذشته خود را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند.

* ست نخست(29 - 27 آمریکا)

بازی در میان تشویق پر شور ایرانی های حاضر در سالن آغاز شد و هر دو تیم جنگنده استارت زدند تا اینکه در امتیاز 8 بر 7 به سود ایران تیم ها به وقت استراحت فنی اول رفتند. آمریکایی ها به بازی برگشتند و در امتیاز 16 بر 15 به سود آنها بود که تیم ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند. شاگردان جان اسپرو سرویس‌های بسیار کم نقصی در این ست زدند و در نهایت با نتیجه 29 بر 27 به پیروزی رسیدند.بازی در میان تشویق پر شور ایرانی های حاضر در سالن آغاز شد و هر دو تیم جنگنده استارت زدند تا اینکه در امتیاز 8 بر 7 به سود ایران تیم ها به وقت استراحت فنی اول رفتند. آمریکایی ها به بازی برگشتند و در امتیاز 16 بر 15 به سود آنها بود که تیم ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند. شاگردان جان اسپرو سرویس‌های بسیار کم نقصی در این ست زدند و در نهایت با نتیجه 29 بر 27 به پیروزی رسیدند.

* ست دوم(25 - 20 آمریکا)

ترکیب ایران در ست دوم هم تغییری نداشت، اما این بار آمریکایی‌ها زودتر به امتیاز 8 رسیدند و تیم‌ها در امتیاز 8 بر 7 به سود آمریکا به وقت استراحت فنی اول رفتند. برتری‌ شاگردان اسپرو ادامه پیدا کرد و آنها اختلاف را با ایران بیشتر کردند تا در امتیاز 16 بر 13 به سود آمریکا تیم‌ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند. در اواخر ست دوم سعید معروف جایگزین اصغر مجرد شد. ست دوم هم در نهایت با نتیجه 25 بر 20 به سود آمریکا خاتمه پیدا کرد.

* ست سوم(26 - 24 آمریکا)

بازی در ست سوم بسیار نزدیک آغاز شد، اما بازهم همچون ست نخست تیم‌ها در امتیاز 8 بر 7 به سود ایران راهی وقت استراحت فنی اول شدند. برتری ایران ادامه پیدا کرد و تیم‌ها در امتیاز 16 بر 14 به سود ایران به وقت استراحت فنی دوم رفتند. این ست در نهایت با نتیجه 26 بر24 به سود شاگردان اسپرو تمام شد تا آنها در مجموع برنده مسابقه باشند.

در این دیدار میلاد عبادی پور و پوریا یلی با 13 امتیاز، امتیاز آورترین بازیکنان ایران بودند و متیو اندرسون آمریکایی با 18 امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن میدان لقب گرفت. از مجموع 71 امتیاز بدست آمده ایران در 3 ست، 33 امتیاز با اسپک، 9 امتیاز از طریق دفاع روی تور، 4 امتیاز بوسیله سرویس و 25 امتیاز با خطای بازیکنان آمریکا بدست آمد. این در حالی بود که از 80 امتیاز آمریکا به ترتیب 43، 7، 8 و 22 امتیاز از طریق اسپک، دفاع روی تور، سرویس و خطای بازیکنان ایران بدست آمد.

والیبال ملت های جهان 2018

به گزارش استقلال نیوز، کولاکوویچ که در این دیدار به سعید معروف استراحت داده بود در پایان این دیدار روش برگزاری این رقابت ها را احمقانه دانست:

روش برگزاری لیگ ملت‌های والیبال، احمقانه است. چگونه ممکن است تیمی مثل ایران در هر هفته یک قاره عوض کند، ولی تیم‌های فرانسه، بلغارستان، صربستان، روسیه، آمریکا و لهستان فقط در یک یا دو قاره جابه‌جا شوند؟! چرا بازیکنان جوان تیم من نتوانستند ویزای آمریکا و یا حتی اتحادیه اروپا را دریافت کنند؟! این ورزش نیست!

تیم ایران در هنگام ورود به آمریکا مورد بازجویی FBI قرار گرفت! برخی از بازیکنان من مجبور شدند یکی یکی به سؤالات احمقانه مأموران جواب بدهند و مثلاً بگویند که از بین عکس تعدادی از اشخاص، کدام را می‌شناسند. پلیس آمریکا، تیم ما را در اتاق کوچکی در فرودگاه برای مدت سه ساعت نگه داشت در حالی که بازیکنان تیم ملی لهستان در همان لحظه با لبخند و بدون هیچ تشریفاتی فرودگاه را ترک کردند.

من خیلی عصبانی هستم، چون تعدادی زیادی مصدوم داریم و این تنها مشکل تیم ایران نیست. ما باید به فکر مسابقات قهرمانی جهان باشیم. من در بازی با آمریکا بسیاری از بازیکنانم مثل موسوی، معنوی‌نژاد، توخته، کاظمی، شریفی، سال‌افزون، غفور و قائمی را در اختیار نداشتم.

والیبال لیگ ملت های جهان 2018

والیبال لیگ ملت های جهان 2018

والیبال لیگ ملت های جهان 2018

والیبال لیگ ملت های جهان 2018

والیبال لیگ ملت های جهان 2018

والیبال لیگ ملت های جهان 2018

والیبال لیگ ملت های جهان 2018

والیبال لیگ ملت های جهان 2018

والیبال لیگ ملت های جهان 2018

والیبال لیگ ملت های جهان 2018

والیبال لیگ ملت های جهان 2018

به گزارش استقلال نیوز، برنامه ادامه بازی‌های تیم ملی ایران به شرح زیر است:

* هفته پنجم - یکم تا سوم تیرماه

جمعه یکم تیرماه: ساعت 18:30: ایران – کره جنوبی

شنبه دوم تیرماه: ساعت 18:30: ایران – بلغارستان

یکشنبه سوم تیرماه: ساعت 18:30: ایران – آلمان

اخبار سایر رشته ها

 


 مطالب مرتبط:

والیبال لیگ ملت های جهان سال ۲۰۱۸/ شکست مقابل صربستان با اشتباهات فردی زیاد!

والیبال لیگ ملت های جهان سال ۲۰۱۸/ صدرنشین لیگ جهانی اسیر سرو قامتان ایرانی!

والیبال لیگ ملت های جهان سال ۲۰۱۸/ حریف میزبان جام جهانی نشدیم!

والیبال لیگ ملت های جهان سال ۲۰۱۸/ جوانان ایران خودنمایی کردند؛ برزیل مُرد تا برد!

والیبال لیگ ملت های جهان سال ۲۰۱۸/ دیوار چین به آسانی فرو ریخت!

والیبال لیگ ملت های جهان سال ۲۰۱۸/ به کانادا هم باختیم!

والیبال لیگ ملت های جهان سال ۲۰۱۸/ رونمایی از جوانان مقابل ایتالیا!

والیبال لیگ ملت های جهان سال ۲۰۱۸/ ولاسکو در سن خوان مقابل شاگردان قدیمی زانو زد!

والیبال لیگ ملت های جهان سال ۲۰۱۸/ باخت با بیشترین اشتباه مقابل ژاپن!

والیبال لیگ ملت های جهان سال ۲۰۱۸/ برتری قاطع ایران برابر استرالیا!

والیبال لیگ ملت های جهان سال ۲۰۱۸/ شکست در گام نخست برابر فرانسه!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار