مافیا لنگ

انگار قرار نیست دهان دشمنان استقلال و دلالان کثیف فوتبال ایران بسته شود و هر روز به بهانه ای به آرامش استقلال حمله ور می شوند.

 

به گزارش استقلال نیوز، سرمربی سرمربی تیم دردانه دولت و وزارت ورزش با زهم در اموری که هیچ ارتباطی به او ندارد ورود کرده و نام بزرگ استقلال را با وقاحت به زبان آورده تا به فضا را برای این تیم پرافتخار مسموم کند.

در پاسخ به این یاوه گویی باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای(از اینجا بخوانید..) به گستاخی سرمربی تیم منفور فوتبال ایران پاسخ داد اما با گذشت لحظاتی، باشگاه مربوطه که گویا از وجود مدیران چاله میدانی بهره می برد پاسخی مضحک به بیانیه باشگاه استقلال داشت.

بر خود واجب می دانیم به ذکر چند مورد اشاره ای داشته باشیم:

در همان برنامه ای که آقایان دلال به آن استناد کرده اند! مشخص شد در بازی پیکان و استقلال نه تنها هیچ خطایی روی مهاجم پیکان صورت نگرفته بلکه او به دلیل شبیه سازی می بایستی با کارت زرد هم جریمه می شد.

 

در برنامه ۹۰ کارشناس داوری پنالتی فولاد را هیچگاه رد نکرد بلکه ایشان اعلام کردند که از این زاویه(تصاویر برنامه 90) تشخیص دقیق سخت است اما به نظر می رسد که خطای صورت نگرفته، اما همان کارشناس محترم در مورد رفتار زشت دروازه بان تیم دوم پایتخت در بین دو نیمه جریمه کارت قرمز را تشخیص داد.

 

در هفته های گذشته بارها در کارشناسی برنامه 90 مشخص شده است که تیم آقایان از داوری به شدت سود برده اند نمونه آن اشتباهات فاجعه بار در جام حذفی که حکم صعود این تیم به مراحل بالاتر را داد.

 

حال سوال این است تیمی که به گواه برنامه ۹۰ با اشتباهات متعدد داوری به مراحل بالاتر جام حذفی رسیده است چگونه ادعای مظلومیت دارد؟

این باشگاه سال ها با حمایت قاطع دولت و وزارت ورزش به فکر ترمیم عقدهای تاریخی خود است که در این مسیر با وجود صرف هزینه های فراوان هیچگاه موفق عمل نکرد تا اینگونه به مافیای فوتبال ایران فشار وارد شود.

از باشگاه استقلال انتظار می رود با شکایت از تیم دوم پایتخت، در راه پاکسازی و حذف دلالان و مافیای کثیف فوتبال که این روزها فریاد فوتبالدوستان سراسر ایران را درآورده، قدمی محکم بردارد.

 

«یَا أیُّهَا الّذِینَ آمَنُوا اجْتَنِبُوا کَثیرًا مِنَ الظَّنِّ إنَّ بَعْضَ الظَّنِّ إثْمٌ وَلا تَجَسَّسُوا وَلا یَغْتَبْ بَعْضُکُمْ بَعْضاً أیُحِبُّ أحَدُکُمْ أنْ یَأْکُلَ لَحْمَ أخیهِ مَیْتاً فَکَرِهْتُمُوهُ وَاتَّقُوا اللهَ إنَّ اللهَ تَوّابٌ رَحِیمٌ»

 

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار