موعود بنیادی فر

با وجود قضاوت بسیار ضعیف و مشکوک موعود بنیادی فر در دیدار فینال جام حذفی، هنوز باشگاه استقلال واکنشی در این خصوص انجام نداده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، دیشب در مشهد و در فینال جام حذفی موعود بنیادی فر داور مسابقه با قضاوتی ضعیف و بسیار سطح پایین که در حد لیگ محلات هم نبود، در تعیین برنده دیدار و قهرمان جام حذفی نقش نخست را ایفا کرد.

این داور اهل چهارمحال و بختیاری تاثیر مستقیمی روی گل دوم تبریزی ها داشت و در نیمه دوم هم علاوه بر اینکه نشان داد به هیچ عنوان توانایی اداره چنین دیدار حساسی را ندارد، هم در مدیریت زمان دچار اشتباهات فراوان شد و هم در مدیریت حواشی داخل و بیرون زمین.

داور مسابقه به هیچ عنوان بلد نبود چگونه باید از کارت خود برای جلوگیری از اتلاف وقت ناجوانمردانه بازیکنان تراکتور استفاده کند تا به جای مشاهده دیداری جذاب، فقط نظاره گر مشتی بازیکن ناجوانمرد روی زمین افتاده مدعی اخلاق باشیم.

بنیادی فر آنجا عرصه را باخت که مربی ای که مشخص بود به هیچ عنوان حالتی عادی ندارد با لات بازی و عربده کشی، با فحاشی و با اشک و گریه او را تحت تاثیر خود قرار داد تا از آن دقیقه به بعد بنیادی فر به جای قضاوت بازی در عالمی دیگر سیر کرده و عنان کار را از دست داده باشد.

حاصل این عنان از دست دادن شد پنالتی ای که سوخت و او در دو قدمی اش ندید و نیم ساعت وقت اضافه ای که 1/3 آن را هم لحاظ نکرد!

بسیار جالب است که چرا کمیته داوران بنیادی فر دیدار مرحله 1/4 جام حذفی بین استقلال و سپاهان را هم سوت زده بود و در آن دیدار خطای وحشتناک کی روش استنلی را تنها با کارت زرد جریمه کرده بود، را برای دیدار فینال که باز هم یک سر آن استقلال بود انتخاب کرد و این انتخاب اشتباهی بزرگ از کمیته داوران بود.

به گزارش استقلال نیوز، بازی برد و باخت دارد، خنده و شادی و گریه و غم دارد.. اما.. چرا باشگاه استقلال در قبال این داوری مشکوک و ماجراهای اتفاق افتاده در فینال حذفی سکوت کرده و مدیرانش لال و کور و کر شده اند؟ چرا بیانیه ای در این خصوص صادر نشده و از مراجع ذی صلاح درخواست رسیدگی نمی شود؟

چرا از تمام کسانی که با تهمت و افترا جوی سنگین علیه استقلال راه انداختند که با عوامل بیرونی در داربی و بنیادی فر می خواهند آبی ها را قهرمان حذفی کنند شکایت رسمی نمی شود؟

آقای سرمربی مثلا در ظاهر با اخلاق ولی در باطن هوچیگر تیم دوم پایتخت که باخت در داربی همچنان تو را می سوزاند.. چه شد؟ چرا استقلال قهرمان جام حذفی نشد؟ بیا و پاسخگوی اراجیفت باش.. مانند یک مرد نه یک ترسوی بالفطره که پشت #بابا_مسعود جانش قایم شده..

چرا مالک آن تیمی که پدرش را برای بالا بردن جام به مشهد آورده بود دیگر دم از دست های پشت پرده برای قهرمانی استقلال نمی زند؟ اتفاقا ما می گوییم دست های پشت پرده شمایی با پول های بی حساب و کتابت..

از جایی شنیده ایم این جام هبه شد به دست های پشت پرده برای پرداخت غرامت آن بلژیکی منفور!

باشگاه استقلال باید بدون فوت وقت از گل محمدی، مدیران تیم پیروزی، زنوزی زاده، و هرزنامه های گل و .. شکایت رسمی کند و اعاده حیثیت. البته اگر مدیریت استقلال این اختیار را داشته باشد که بدون اجازه و دستور وزیر بتواند شلوار خود را بالا بکشد!

اخبار اختصاصی استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

کارشناسان داوری: گل دوم تراکتور خطای هند بود؛ پنالتی استقلال سوخت!

فینال جام حذفی/ استقلال قربانی حماقت سعادتمند و مجیدی؛ بنیادی‌فر، فوتبال بحرینی و جامی کثیف..

اختصاصی استقلال نیوز/ یحیی "دقدقه کوبیدن هاون در آب را دارد"؛ باز هم "نمی گذارند قهرمان شویم" شروع شد!

سوت های جهت دار و مهندسی شده/ چرا داوران خطاهای وحشتناک روی بازیکنان استقلال را نمی بینند؟

دیدگاه‌ها  
حامی استقلالی
+2 #1 حامی استقلالی 1399-06-14 23:15
لعنت به بنیادی‌فر و مدیریت ضعیف استقلال
نقل قول کردن
رضایی
+2 #2 رضایی 1399-06-16 19:59
سلام.با این فوتبال کثیف به نظر من بهتر است استقلال تیم خودش را از مسابقات بیرون بکشد.
تا زمانی که وزارتخانه مالک استقلال باشد وضعیت همین است.
خواهش می کنم تراکتور کثیف و لجن رو با بحرین مقایسه نکنید چون به نظرم این مسئله توهین به بحرین است.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار