استقلال نیوز

خشم این روزها هواداران استقلال تنها برگرفته از عدم بازگشت مرد ایتالیایی نیست و این مسئله در رفتارها، شعارها و اعتراضات آنها مشهود است.

 

به گزارش استقلال نیوز، آندره آ استراماچونی سرمربی پیشین استقلال شب گذشته در استوری اینستاگرام خود اعلام کرد که باشگاه استقلال هیچ اقدامی برای عقد قرارداد با او انجام نداده است زیرا فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش موافق حضور این مربی ایتالیایی نیستند.

پس از صحبت های آندره آ استراماچونی هواداران استقلال همچون آتش زیر خاکستر به مسئولین مختلف حمله ور شده و خواهان رفع مشکل بازگشت این مربی محبوب شدند اما مساله ای که در تمامی اعتراضات هواداران قابل مشاهده است خشم خفته آنها است که برگرفته از سال ها ظلم، تبعیض و  کارشکنی مسئولین است.

آن روزگاری که مرد ایتالیایی بر روی میز می کوبید و با خشم از بی عدالتی های فوتبال ایران می گفت هیچگاه تصور نمی کرد روزی اینگونه مورد حمایت هواداران استقلال قرار بگیرد و آنها امروز نماد اعتراض خود را در بازگشت و نام او دریابند.

هواداران استقلال امروز دیگر دغدغه خود را نیمکت بی رهبر تیم خود نمی دانند آنها می خواهند برای یک بار هم شده مقابل ظلم و ستم مسئولین ایستادگی کنند و نشان دهند دیگر آن شکست خوردگان و بازی گرفته شدگان فصل پیش نیستند.

مسئولین وزارت ورزش و در راس آنها مسعود سلطانی فر به عنوان متولی در سال های گذشته و خصوصا در فصل نقل انتقالات، استقلال و هوادرانش را قربانی قدرت طلبی و خودخواهی خود کرده و یک تیم زخمی و بیمار را وارد مسابقات کردند و در انتها ناکامی تکراری بود که به آنها هدیه شد اما این بار پسران آبی و اتحاد آن ها، سدی بزرگ است در مقابل بدخواهان تاج بزرگ و کسانی که سالها در  خلوت خود برای تیم بزرگ و پرافتخارشان نقشه های شوم کشیده اند.

خروجی ماجرای استراماچونی از دو حالت خارج نیست یا با بازگشت او جشن ایستادگی خواهیم گرفت و یا با عدم بازگشتش اتحادمان را قوی تر و تلاشمان را بیشتر خواهیم کرد و با حذف تک تک مقصرین فوتبال ایران را از کثیفی و نجاست پاک خواهیم کرد.

به گزارش استقلال نیوز، در بعضی از صفحات مجازی از مدیرعامل حمایت های گسترده شده است و او را در این بِهِل و بِشوی امروز استقلال عاری از گناه می دانند اما بهتر است به این مساله دقت کنند که تمام برنامه سفر، بیانیه ها و اعلام مذاکرات با هماهنگی با وزارت ورزش و مسئولین بالادستی صورت گرفته است و این مساله که وزیر ورزش را بی خبر از تمامی اتفاقات می دانند حرفی پوچ و بی معنی است.

سعادتمند قبل از فینال جام حذفی در دو جلسه با وزیر ورزش شرکت کرد و پس از شکست استقلال مقابل تراکتور در پرواز برگشت در کنار ایشان نشست و  و در این مدت چندین جلسه را با دشمن اصلی استقلال برگزار کرد.

آیا باید باور کنیم وزیری که در کوچک ترین مسائل(انتخاب مدیر روابط عمومی) نقش مستقیم و اصلی را دارد در چنین مسئله ای که میلیون ها هوادار خشمگین استقلال پشت آن قرار خواهد گرفت دخالت نداشته باشد؟

پس بهتر است بدانیم اگر پروژه بازگشت استراماچونی با شکست همراه شد، حذف و برکناری احمد سعادتمند در کنار وزیر ورزش و هم تیمی هایشان خواست اول هواداران خواهد بود.

 

#استراماچونی_را_برگردانید

 

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/ استراماچونی نقشه بی شرف ها را نقش بر آب کرد؛ فدراسیون و وزارت مانع اصلی بازگشت استرا

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار