احمد سعادتمند

در حالیکه هواداران استقلال بی صبرانه به دنبال خبری موثق از وضعیت بازگشت استراماچونی و وضعیت نیمکت تیم محبوب خود هستند اما مدیران باشگاه روزه سکوت گرفته اند.

 

به گزارش استقلال نیوز، این روزها که باشگاه استقلال آماج شایعات و خبرهای فیک و دروغ و بازی های رسانه ای شده است و هر روز یک نام به نیمکت سرمربیگری این تیم لینک می شود با یک پارادوکس عجیبی مواجه هستیم:

* پرده نخست:

روزهای حساس انتهای لیگ و جام حذفی را به یاد می آوریم. روزهایی که نبرد برای تصاحب سهمیه و قهرمانی جام حذفی پس از یک سال عجیب و سخت در تاریخ باشگاه در جریان بود. اما مجموع مدیران صبر نداشتند و در آن روزهای حساس مرتب در برنامه های تلویزیونی، رادیویی و رسانه های مجازی حضور داشتند و نهایتا مسائلی مطرح شد که با عدم تحمل کادرفنی و کم طاقتی آن ها موجی از حواشی ایجاد گردید که صدمه آن به خود باشگاه رسید.

* پرده دوم:

پس از قطعی شدن خروج مجیدی از باشگاه تاج(استقلال)، مدیریت و بیشتر مدیران فعال در رسانه ها در روزهای حضور مجیدی، این بار کم مصاحبه شدند و در مقابل مهم ترین خبرهای جنجالی روز نیز سکوت کردند و تنها خروجی قابل توجه روی سایت های رسمی آن ها دعوت به عدم تجمع هواداران و مسائلی اینچنینی بود و حتی به صراحت موضع خود را در مورد نهاد های بالادستی مانند وزارت ورزش مشخص نکردند و این سکوت اصلا پذیرفتنی نیست.

به گزارش استقلال نیوز، اینکه مدیران امروز باشگاه در سال های آینده بگویند اختلافی بوده یا نبوده اصلا ارزشی ندارد، ملاک شرایط امروز است و این سکوت با توجه به خسارت های وارد شده به خاطر از دست دادن یک جام قهرمانی باید پایان یابد و مدیران تکلیف خود را روشن کنند که در کجای این داستان ایستاده اند و در این روزها در باشگاه و خارج از آن چه اتفاقاتی افتاده است.

صداقت چیزی است که سال هاست هواداران تاج بزرگ انتظار دیدن آن را در عمل دارند.

هواداری که در تجمعات شرکت می کند و به هر شکلی صدای خود را می رساند و حتی بخشی از آن ها از مدیران نیز حمایت می کنند، حق دارند پاسخ لازم آن ها به سوالات ساده خود را بشنوند.

 

#استراماچونی_را_برگردانید

✒️مهدی پریزاد_کانال تلگرامی شبکه استقلال

اخبار باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/ خشم خفته آبی ها را دریابید؛ استراماچونی نماد مبارزه با ظلم، تبعیض و ...

اختصاصی استقلال نیوز/ استراماچونی نقشه بی شرف ها را نقش بر آب کرد؛ فدراسیون و وزارت مانع اصلی بازگشت استرا

پاستورلو افشا کرد/ هیچ اقدامی از سوی باشگاه استقلال برای بازگشت استرا انجام نشده است!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار