وزیر ورزش

هیات مدیره باشگاه استقلال امروز در حکمی احمد سعادتمند را از مدیرعاملی این باشگاه برکنار کردند.

 

به گزارش استقلال نیوز، در حالیکه احمد سعادتمند{حالا دیگر باید بگوییم} مدیرعامل سابق باشگاه استقلال، شب گذشته در بیانیه‌ای(از اینجا بخوانید) استعفای خود را تکذیب کرده بود و صبح امروز هم خبر از قطعی شدن حضور الکس نوری در استقلال به شرط موافقط اعضای هیات مدیره داده بود، به یکباره هیات مدیره باشگاه استقلال عصر امروز با انتشار بیانیه‌ای ۸بندی(از اینجا بخوانید) سعادتمند را از مدیرعاملی استقلال برکنار کردند.

   

با توجه به عملکرد انفعالی هیات مدیره و همینطور شخص مدیرعامل در روزهای حساس باشگاه در هفته های پایانی لیگ، فینال حذفی و مسابقات آسیایی این یک بازی باخت باخت و نتیجه آن ادامه نگرانی ها برای هواداران و باشگاه بزرگ تاج(استقلال) بود.

* چرا باخت باخت؟ 

چون شخص مدیرعامل به ادعاهای ترسیم کرده دست نیافته و از بابت نتایج و شکل مدیریت ضررهایی به باشگاه وارد شد که می توانست با توضیحات شرایط برای هوادار دلایل لازم را بیآورد اما توضیحات مفصل مدیرعامل بسیار دیرهنگام و پذیرفتن آن سخت بود و به طور خلاصه دفاع از عملکردش مطلوب نبود و در مورد خیلی از موارد از جمله وزارت ورزش هیچ گونه موضعی وجود نداشت در نتیجه مسئولیت عملکرد شخص خودش بسیار در اتفاقات گذشته با آن گزارش دفاع برجسته تر شد.

* اما هیات مدیره..

سکوت هیات مدیره در لحظات سرنوشت ساز دقیقا برخلاف ادعای این بیانیه است و ضمن آنکه در زمانی این بیانیه صادر شد که تیم هنوز وضعیت سال آینده خود را مشخص نکرده و حتی گزینه پیشنهادی جایگزین هم برای سرپرستی مشخص نشده بود! ضمن آنکه هیات مدیره نیز در اتفاقات افتاده مسئولیت داشته و در مواقع مهم نیز سکوت کرده بود.

نارضایتی هواداران از تحقق برخی وعده های مهم سعادتمند و نحوه دفاع او از خودش باعث شد تا هیات مدیره شانسی برای برکناری او پیدا کند اما نکته مهم دیگر عدم رضایت هواداری از عملکرد هیات مدیره است که دست‌کمی از عدم رضایت از مدیرعامل نداشت و حتی بیشتر هم بود.

نتیجه خروجی این تصمیم در حالی که گزینه مطرحی برای مدیرعاملی در این شرایط بحرانی مشخص نشده است شکست دیگر در کلیت مدیریتی و عدم درک مدیریت بحران در باشگاه استقلال بود.بله، این یک شکست دیگر و نتیجه آن بازی باخت باخت برای طرفین و ضرر دیگری برای باشگاه تاج(استقلال) در زمینه ادامه وضعیت بی ثبات و نامشخص آن است.

به گزارش استقلال نیوز، همان طور که بارها تاکید کردیم شخص ریاست مجمع( وزیر ورزش و جوانان) باید هدف پرسش قرار گیرد و باید علاوه بر پاسخگویی سریعا مواضع خود را در برابر وضعیت فعلی باشگاه بیان کند که هر چه تاکنون مشاهده شده فقط اشتباه و تکرار اشتباهات بوده و مدیران او هیچگاه برخلاف رقیب سنتی اش آرامش را به باشگاه هدیه نکرده اند.

✒️مهدی پریزاد_کانال تلگرامی شبکه استقلال

اخبار باشگاه استقلال

 


 مطالب مرتبط:

بیانیه هیات مدیره در پی برکناری سعادتمند/ نشد دل شما هواداران را شاد کنیم و حکایت این نشدها حکایت تلخی است

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار