استقلال نیوز

تخلف احتمالی تیم محبوب وزارت در لیگ قهرمانان آسیا، فوتبال ایران را در آستانه آبروریزی تاریخی قرار داده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، علی نژاد معاون مسعود سلطانی فر در مصاحبه ای با صدا و سیما با نقض آشکار آزادی رسانه ای فیفا، افرادی که در پرونده تخلف احتمالی تیم محبوب آقایان دست به افشاگری زده اند را با این بهانه که این افراد مصلحت ملی را نادیده گرفته اند، تهدید امنیتی کرد! در پاسخ به این تهدید گستاخانه بخوانید:

 

کار به جایی رسیده است که هواداران فوتبال را تهدید امنیتی می کنید؟ اگر سندی دارید که تخلفی نکردید از آن دفاع کنید و اگر تخلف کرده اید در هر جای دنیا باید با فساد و تخلف برخورد کرد و فیفا یک سازمان جهانی است و نه ملک شخصی سلطانی فر و رفقایش...

شما بهتر است به تخلفات داخلی که میلیون ها دلار سرمایه ملی را هدر داد رسیدگی کنید، سرانجام پیگیری های متخلفان پرونده ویلموتس چه شد؟ چه کسانی کی روش را بیرون کردند تا ویلموتس وارد شود؟ 

هر هواداری که قصد آسیب زدن به او را داشته باشید تنها نیست. اتفاقا نهاد های نظارتی باید به پرونده های زیادی از تخلفات مالی و غیرمالی صورت گرفته در مجموعه تحت نظارت وزارت ورزش و جوانان ورود کند.

تمام امکانات دولتی را مانند سال های پیش بسیج کردند و برای اعتراض به تخصیص امکانات ویژه دولتی و رانت های حکومتی به سرخ ها، استدلال پوسیده می‌کنند که پرسپولیس نماینده تمام مردم ایران است.

پرسپولیس مانند هر تیم دیگر سهمیه فوتبال ایران برای شرکت در آسیا را کسب کرده و همین!

آن ها فقط نماینده هوادارانشان هستند و تمام!این بازی ها را تمام کنید که در دنیا خریداری ندارد.

آخرین نمونه بین المللی شادی هواداران مارسی از پیروزی بایرن مونیخ مقابل پاریسن ژرمن بود. نماینده هر کشور تیم ملی آن است که شما برای پرسپولیس محبوبتان قربانی اش کردید این فریب ها را پایان دهید.

 

✒️مهدی پریزاد

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

 


 مطالب مرتبط:

آتیلا حجازی: استقلال را منحل کنند تا خیال‌ همه راحت شود؛ بعد ناصرخان و منصورخان استقلال یتیم شد

دیدگاه‌ها  
دیدمک
0 #1 دیدمک 1399-07-14 12:29
یکبار برای همیشه باید به صورت ریشه ای ، ریشه ی فساد در فوتبال را خشک و نابود کنیم وافراد مفسد را به سزای اعمالشان برسانیم. ایران ملک شخصی فردی خاص یا گروهی خاص یا رنگی خاص نیست ، ایران متعلق به همه ی اقوام ایرانی است با فرهنگ عمومی ورنگهای متنوع میباشد
سیاسیون فاسد حتی به ورزش که ماهیتش پهلوانی وجوانمردی وپاکی است فساد تزریق کردند واین عرصه را آلوده کردند. اف اف اف
نقل قول کردن
افشاری
0 #2 افشاری 1399-07-17 21:10
فدراسیون به فیفا ثابت کرده از نظر حقوقی و دانش حقوقی ضعیف است و این رو پرونده های حقوقی متعدد بازیکنان و مربیان خارجی اثبات کرده و اینک به فیفا ثابت میکند که از لحاظ علم روانشناسی هم ضعیف است و آنهم بدلیل چنین بیاناتی است! اگر نطق و یا مدارک این حرفها به دستِ فیفا برسد اگر فیفا به مدارک و مستندات ارسالی پرسپولیس و فدراسیون بهر دلیلی مشکوک شود پیش خود میگویند اگر مدارک صحیح باشد چه نیازی به چنین تهدیدهائی آنهم به ملت خودشان داشتند مگر اینکه مدارکشان درست نباشد!
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار