محمود فکری

در حالی که وزارت ورزش و عوامل گماشته آن در باشگاه استقلال با اسم استراماچونی دو جام را از تیم محبوب ایران گرفتند در نهایت محمود فکری سرمربی آبی پوشان شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، تا چند وقت پیش و قبل از فینال جام حذفی هواداران استقلال(تاج) با فرهاد مجیدی روزهای خوب را کم کم در حال تجربه کردن بودند که ناگهان سفر بدموقع سعادتمند به ایتالیا که مطمئنا با دستور وزیر ورزش صورت گرفت ورق را برای هواداران استقلال(تاج) برگرداند.

روزهای پر از استرس برای آمدن یا نیامدن استراماچونی مربی محبوب ایتالیایی با وعده های سرخرمن سعادتمند، گماشته و غلام حلقه به گوش وزارت ورزش و یکی دیگر از خائنین بزرگ به باشگاه استقلال(تاج) که در برنامه زنده ورزش و مردم علنا اعلام کرد به دنبال بازگشت مربی ایتالیایی است، دوباره آغاز شد .

اما با گذشت زمان بازی کثیفی که وزارت ورزش برای نابودی و زمین زدن استقلال(تاج) بزرگ شروع کرده بود با سناریویی که پازل آن را به خوبی چیده بودند و تصویب قانون من درآوردی منع حضور بازیکنان و مربیان خارجی از سوی سازمان لیگ وارد مرحله جدیدی شد.

از همان اول هم مشخص بود بازگشت استراماچونی فقط بازی با احساسات هوادار مظلوم استقلال(تاج) است و بس.

فرهاد مجیدی هم که ناشیانه بازی خورد و از رفتار سعادتمند و وزارت ورزش در خصوص مذاکره با استراماچونی دلخور بود با استعفای بد موقع خود به از دست رفتن دو جام از استقلال(تاج) مظلوم کمک کرد تا این تیم با ریشه و پر هوادار ایرانی بدون سرمربی و بدون امکان استفاده از بازیکنان جذب شده(به دلیل بی لیاقتی مدیران در جلوگیری از بسته شدن پنجره نقل انتقالاتی) وارد لیگ قهرمانان شود و با حذف در مرحله حذفی ناکامی های فصل خود را تکمیل کند.

پس از به سرانجام رسیدن سناریو کثیف وزارت ورزش که مو به مو به صورت حرفه ای اجرا شد، احمد سعادتمند که دیگر مهره سوخته و تمام شده محسوب می شد با دستور وزیر از سمت خود برکنار شد تا احمد مددی با سوابق افتضاح مدیریتی سکان مدیریت استقلال را بر عهده بگیرد.

پس از روی کار آمدن مددی هواداران شاکی استقلال(تاج) که تازه از مکر و حیله کثیف وزارت ورزش آگاه شده بودند با تجمع گسترده خود در مقابل مجلس شورای اسلامی خواهان استیضاح وزیر خائن شدند اما بلافاصله با به میان آمدن اسم الکس نوری باز هم هواداران مظلوم استقلال(تاج) منتظر معجزه ای دیگر شدند.

اما به قول فرهاد مجیدی که پس از استعفا گفت: استراماچونی کجا بود؟ جانشین من در تهران است! باز هم هواداران را مجبور به پذیرش پایین ترین سطح خواسته خود کردند و محمود فکری را به عنوان سرمربی آبی های پایتخت انتخاب کردند.

در اینکه محمود فکری پیشکسوتی متعصب و محبوب هواداران استقلال است هیچ شکی نیست ولی جواب از دست رفتن دو جام از تیم بزرگ استقلال(تاج) و این زمان طلایی که به بطالت گذشت را چه کسی خواهد داد؟

انگار تیر خلاص وزیر خائن و دولت بی کفایت در آخرین سال عمر سیاه سیاسی خود به نابودی استقلال ختم می شود.

استقلال نیوز، برای محمود فکری عزیز در کسوت سرمربیگری باشگاه تاج آرزوی موفقیت دارد و همچون همیشه پشتیبان و حامی کادر فنی استقلال بزرگ خواهد بود. به امید روزهای آبی..

اختصاصی استقلال نیوز

 


 مطالب مرتبط:

آخرین تلاش های سعادتمند برای جلوگیری از برکناری/ توافق با الکس نوری منتظر تایید هیات مدیره!

استراماچونی: تمام حرف های سعادتمند دروغ و فریب است؛ من آماده بازگشت بودم اما آنها نخواستند

اطلاعیه باشگاه استقلال: رایزنی با استرا از امشب شروع می شود!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار