مشکلشون همینه

در ادامه رفتارهای تبعیض آمیز وزارت ورزش در حق تیم بزرگ استقلال این بار پس از علنی شدن تخلف گسترده تیم دردانه دولت، وزارت ورزش به دنبال انتقام جویی از هواداران استقلال است! 

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم استقلال(تاج) این روزها وضعیت فاجعه باری را تجربه می کند. یکی از سیاه ترین دوره های تاریخی خود از نظر مدیریتی..

نه خبری از مدیرعامل است و نه سرمربی و نه حتی جذب بازیکن جدید! و تمامی این اتفاقات به عدم مدیریت صحیح از سوی وزارت ورزش و سیاست های کثیف دولت حاکم در قبال این باشگاه نامی و پر هوادار ایران برمی گردد.

پس از خبر محرومیت احتمالی تیم دُردانه دولت و وزارت ورزش که در تخلف بزرگ از بازیکنان غیر مجاز در لیگ قهرمانان آسیا استفاده کرد این بار وزارت ورزش برای فرار از تبعات این فاجعه و آبرو ریزی بزرگ انگشت اتهام را به سوی هواداران مظلوم استقلال(تاج) نشانه گرفته است.

در سالهای گذشته با رفتارهای دوگانه وزارت ورزش و دولت بنفش در قبال دو تیم پر هوادار پایتخت، تعدادی از هواداران استقلال که سرخورده و ناامید از عدالت شده و برای تخلیه خشم خود، تخلفات تیم مقابل را به گوش نهادهای ارشد فوتبالی یعنی AFC و FIFA رساندند تا اینگونه به دنبال عدالت و سرکوب ظلم باشند.

اینکه هواداران استقلال(تاج) در اطلاع رسانی به تیم عربستانی نقش داشته اند یا نه امری است طبیعی که در همه جای دنیا و در همه کُری های هواداری وجود دارد و نمی توان به آن ایراد گرفت. هر چند ممکن است با توجه به سابقه سیاه تیم حکومتی در جعل و دور زدن قانون خبرنگاران عربستانی و مسئولان باشگاه النصر پیش از افشاگری ایرانی ها، از تخلف احتمالی قرمزهای پایتخت باخبر بوده باشند.

حال چرا باید اینگونه با واژه های وطن فروش و... جمع بزرگ استقلال(تاج) و هوادرانش را خطاب قرار داد؟

پس از شکست سنگین استقلال مقابل العین کدام تیم و کدام کانون هواداران در بازی با تیم عربستانی با قراردادن پرچم علی منصوریان نتیجه تیم ایرانی را به سخره گرفتند؟ آیا آن زمان خبری از عرق ملی و وطن پرستی در میان نبود؟

چرا مسئولین وزارت ورزش آن زمان دلسوز نماینده خلع سلاح شده ایران نبود؟ هرچند همان مسئولان بعد از شکست مقابل العین برای هواداران استقلال(تاج) کروی خواندند و آنها را به سخره گرفتند.

در قضیه جذب پاتوسی و بعد از شکست الهلال مقابل استقلال(تاج) هواداران کدام تیم بودند که به الهلالی ها اطلاعاتی اشتباه در مورد تخلف در قرارداد اهل آفریقای جنوبی دادند؟ و ده ها مورد دیگر..

منافع ملی مربوط به تیم ملی فوتبال ایران که نماینده تمامی مردم این مرز و بوم است یا تیمی باشگاهی تنها با چند میلیون هوادار؟

وطن فروش آن کسی است که می گفت "تیم ملی من پرسپولیس است" یا آن هوادار باشرفی که با افشای فساد و ظلم موجود سعی در پاکی فوتبال غرق در کثافت این مملکت دارد؟

وطن فروش شمایی هستید که در دیدارهای تیم ملی مقابل اعراب آرزوی شکست شاگردان کی روش را داشتید و بعد از شکست ایران عزیز مقابل ژاپن یک جایتان عروسی بود!

وطن فروش شمایید که با وعده آوردن امثال زیدان ها، ویلموتس را آوردید تا میلیون ها دلار از بیت المال را حیف و میل کرده و به جیب بزنید.

متاسفانه بازی با کلمات معانی را عوض کرده است. همانگونه که بارها شنیده ایم وقتی ارزش ها عوض شود، عوضی ها با ارزش می شوند!

 

به گزارش استقلال نیوز، واقعیت این است که وضعیت این روزهای استقلال را به خوبی می توان در کینه توزی های وزارت ورزش و دولتی پیدا کرد که حال با محرومیت احتمالی تیم محبوبشان به دلیل دور زدن قانون FIFA به دنبال گروکشی تاریخی از تیم بزرگ استقلال(تاج) و هوادارانش هستند!

این روزها نه خبری از مدیر، مربی و بازیکن است و نه خبری از تسویه حساب با طلبکاران که خروجی آن به ناکامی استقلال(تاج) در فصل آینده و حذف این تیم از لیگ قهرمانان بیانجامد.

رفتارهای سخیف و بچه گانه وزارت ورزش همچون یک هوادار متعصب تیمی است که افسار گسیخته از شکست به زمین و زمان حمله ور می شود.

چرا دستگاه قضا مسئولان وزارت ورزش و مسببین رسوایی قرارداد ویلموتس و آن غرامت فاجعه بار تاریخی را محاکمه نمی کند تا درس عبرتی شود برای وطن فروشان..

اگر در باشگاهی به هر شکل تخلفی صورت گرفته مسببین آن باید پاسخگوی هواداران تیمشان باشند نه اینکه با اتهام زنی و رفتارهای تلافی جویانه به دنبال انتقام از هواداران تیمی دیگر بروند.

از قدیم گفته اند آن را که حساب پاک است از محاکمه چه باک است!

وقتی تخلفی نکرده اید از چه می ترسید؟ وقتی قانون را دور نزده اید از چه هراس دارید؟ با زدن انگ وطن فروشی به دیگران تنها خود را منفورتر از قبل می کنید و بس..

امروز شاهرخ عبدالرزاق خبرنگار ورزشی در صفحه شخصی خود با انتشار پستی دست به افشاگری بزرگ زد که سالهاست فریاد می زنیم اما گوش شنوایی برای آن وجود ندارد. در ادامه دو استوری اینستاگرام شجاعانه شاهرخ عبدالرزاق را مشاهده می کنید:

شاهرخ عبدالرزاق

با وجود چین رفتارهای از سوی مسئولین ورزشی کشور آیا نباید به هوادار استقلال(تاج) حق داد که آرزوی پایان دولتی را داشته باشند که عواملشان کمر به نابودی تیم بزرگ استقلال بسته اند؟ آیا نباید به آنها حق داد که برای زمین زدن این ظلم آشکار دست به دامن AFC و FIFA شوند؟

ظلم پایدار نیست و خدا دادِ مظلوم را از ظالم خواهد گرفت..

 

جواد رهبر، مهدی احمدی

اختصاصی استقلال نیوز

 


مطالب مرتبط:

وضعیت آشفته استقلال/ تمرکز دولت بر روی تیم قرمز؛ استقلال فرزندِ رها شده در خیابان!

اختصاصی استقلال نیوز/ وزیر اینطوری گل می زنه! محمود فکری حُسن ختام دو ماه بازی با احساسات هواداران

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار