هوادرای لنگ

در حالی که وزیر ورزش و جوانان در موج فشار از سوی نمایندگان مجلس به دلیل تبعیض در اداره دو تیم سرخآبی قرار گرفته است با یک سناریو جدید به دنبال فرار از استیضاح احتمالی است.

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم استقلال(تاج) این روزها وضعیت فاجعه باری را تجربه می کند. یکی از سیاه ترین دوره های تاریخی خود از نظر مدیریتی..

سرپرستی موقت احمد مددی با کارنامه افتضاح ورزشی، سرمربیگری محمود فکری با عدم تجربه کافی برای نیمکت بزرگ استقلال، بسته شدن پنجره نقل انتقالاتی و عدم خرید و تمدید بازیکن در فصل نقل انتقالات مشتی از خروارها مشکل آبی پوشان است که هر کدام برای نابودی و نزول یک تیم کافی می باشد.

وزارت ورزش در این سالها با تبعیض های خود در حق تیم استقلال صدای تمامی فوتبال دوستان و اهالی رسانه را نیز در آورده است.

البته بودند کسانی که برای پُر کردن جیب و شکم های سیرناپذیرشان روزه سکوت گرفته و قلم و شرفشان را به آسانی فروختند.

پس از تجمع هفته گذشته هواداران استقلال که برگرفته از جان به لب و خون به جگر کردنشان در این سالها بود، مجلس شورای اسلامی تصمیم گرفت مقابل رفتارهای کثیف وزارت ورزش و شخص مسعود سلطانی فر ایستادگی کند.

در جلسه ای میان کانون هواداران و پیشکسوتان استقلال با مسئولین فراکسیون ورزش مجلس مقرر شد به تخلفات وزیر ورزش رسیدگی شود.

مشخصا پس از این اتفاق وزیر ورزش که خود را در آستانه استیضاح و پاسخگویی می دید با یک سناریو زیبا چند نفر معلوم الحال را به سمت مجلس روانه کرد تا با یک تجمع ساختگی و شعار علیه وزارتخانه ورزش و جوانان، فشار را از روی خود برداشته و لکه طرفداری از یک تیم را پاک کند و به نمایندگان مجلس یادآوری کند که این تجمعات برگرفته از احساسات هواداری بوده و وزارت ورزش تعلق رنگی به هیچ تیمی ندارد!

اما سوالی که پیش می آید تجمع هواداران سوگولی دولت برای کدام حق پایمال شده و کدام تبعیض بوده است؟

در این سالها بهترین امکانات و شرایط را برای کدام تیم در نظر گرفته اند؟

کمپ پرسولیس

 

استقلال ایران با آن دارایی های بزرگ امروز لنگ یک زمین مناسب برای تمرین است و در زمینی تمرین می کند که چیزی شبیه فاجعه است و این درحالی است که دُردانه دولت با کمپ اختصاصی که با پول بیت المال ساخته شد در بهترین شرایط تمرینی قرار دارد.

تفاوت زمین تمرین استقلال و پرسپولیس

در طول این فصل کدام تیم خریدهای بزرگ خارجی داشت و کدام تیم از خریدهای خود بهترین استفاده را کرد؟

استقلال از ابتدای فصل با میلیچ و دیاباته و بودورف همکاری خود را ادامه داد و اگر جدایی بودورف که ضرر مالی آن بسیار ناچیز است را فاکتور بگیریم استقلال بهترین عملکرد در خرید مهره های خارجی را داشته است این در حالیست که تیم دیگر تهرانی با بریز و بپاش گسترده خود در ابتدای فصل برانداوو را با قیمت فاجعه خریداری کرد که عمر بازی کردن او به دو ماه نکشید و خروجی بستن قرارداد ننگین با این بازیکن 500 هزار دلار ناقابل بود.

خرید اوساگونا با آن شوت های جادویی و استوکس عیاش مبلغی حدود 700 هزار دلار برای این تیم آب خورد و تمدید با بشار رسن عراقی با در نظر گرفتن آپشن ها چیزی حدود 600 هزار دلار اعلام شده است.

تمدید سه ساله با رادوشویچ هم مطمئنا کمتر از مبلغ درخواستی بشار رسن نیست و این نشان از بریز و بپاش تیم دوم پایتخت است.

تمدید قرارداد با بازیکنان و خریدهای بزرگ را کدام تیم در این فصل انجام داده و استقلال چه مهره بزرگی را در فصل نقل انتقالات جذب کرده است؟

و در مقابل کدام تیمی با هزینه 60 میلیاردی 7 خرید بزرگ داشته است!؟

خریدهای پرسپولیس

کدام تیم با مربی 12 میلیاردی قرارداد امضاء کرد که حتی برای رضایت نامه اش مجبور به غرامت 6 میلیاردی به تیم شهر خودرو شد؟

 

حال با این حمایت ها و این تبعیض ها باید باور کنیم هواداران تیمی که تا چند سال قبل سجده بقا در لیگ برتر می گذاشتند امروز با کسب این همه جام های پوشالی و اسنپی و امکانات فوق العاده به دنبال برکناری عامل روزهای خوش خود باشند؟

این سناریو آنقدر بچگانه و مضحک است که بهتر است مسئولین امنیتی و قضایی با شناسایی عوامل تجمع امروز مقابل مجلس به پشت پرده این نمایش پی ببرند.

مسعود سلطانی فر نشان داده برای فرار از استیضاح به هر ریسمانی چنگ می زند و این بار به روی هواداران تیمی امید بسته که نمک نشناسی و هوچیگری را به خوبی در مکتب بی افتخارشان آموخته اند.   

 

اختصاصی استقلال نیوز

 


مطالب مرتبط:

تجمع گسترده هواداران استقلال/ فریاد چند هزار نفری علیه وزیر خائن؛ بهارستان جایگاه 8 آبی ها!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار