هیات مدیره استقلال

اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال(تاج) در حالی تشکیل جلسه داده اند که این تیم در شرایط فوق بحرانی قرار دارد.

   

به گزارش استقلال نیوز، اواخر فصل قبل بود که بعد از بازی با نام استراماچونی و حذف فرهاد مجیدی، هیات مدیره باشگاه استقلال(تاج) محمود فکری را با حواشی فراوان به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کرد و راضی و خشنود از این انتخاب جنجالیبا ذوق و شوق فراوان به هوادارن وعده قهرمانی و ستاره سوم داد.

هوادارانی که همان موقع هم از انتخاب فکری چندان خشنود نبودند اما به رسم احترام از کاپیتان محبوب سالهای نه چندان دور خود حمایت کردند اما این حمایت تنها تا پایان نیم فصل اول لیگ برتر دوام آورد و پس از شکست مقابل سپاهان و از دست دادن صدرنشینی، هجمه های باور نکردنی علیه محمود فکری در فضای مجازی به راه افتاد تا کار او با استقلال به همین زودی تمام شده تلقی گردد.

فکری حالا دیگر نه حمایت هواداران را دارد و نه بازیکنان و نه حتی هیات مدیره ای که به اشتباه در ابتدای فصل او را انتخاب کردند!اما سوالی که پیش می آید این است..

گیریم فکری بد، اما چرا ما باید تاوان اشتباه هیات مدیره را بدهیم؟ چرا هیچکدام از اعضای هیات مدیره بازخواست نمی شوند؟ مگر همه اینها(حتی مددی) در زمان سعادتمند در باشگاه پست و مقام نداشتند؟

استعفا اعضای هیات مدیره شاید یکی از کم ترین خواسته های هواداران استقلال باشد زیرا این افراد لیاقت خود را نشان دادند و ثابت کردند در حد مدیریت باشگاه بزرگی چون استقلال نیستند.

به هر حال به نظر داستان غم انگیز محمود فکری و استقلال زودتر از آنچه فکرش را می کردیم به انتها رسیده و امشب یا به همین زودی ها(قبل از پایان فصل) خبر اخراج او از سایت رسمی باشگاه منتشر خواهد شد، و هیات مدیره باز هم پشت او و اخراج او سنگر خواهد گرفت.

اما مهم تر از اخراج فکری انتخاب جایگزین او است و نفر بعدی نیمکت استقلال.. کسی که هم حمایت هواداران را داشته باشد و هم بازیکنان او را قبول داشته باشند..

به نظر شما این اعضای هیات مدیره صلاحیت چنین انتخابی را دارند؟

 

اخبار باشگاه استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

اختصاصی استقلال نیوز/ کار امروز را به فردا نیاندازید؛ در پایان فصل با بدنامی راهی خانه های خود می شوید!

دیدگاه‌ها  
تاج کبیر
+1 #1 تاج کبیر 1399-11-27 21:11
لعنت بر همه کسانی که مسبب ناراحتی هواداران شدند. حالا نمیدونم چطوری از دست فکری خلاص بشیم !
نقل قول کردن
سالار
+2 #2 سالار 1399-11-27 23:14
آقا دست بردارین توروخدا با وجود تفکرات شماها مافیای سرخ فوتبال اصلا نیازی به برنامه و اتاق فکر نداره مگه فوتبال خم رنگرزیه که هی پشت سرهم و دائم خواسته و ناخواسته سرمربی عوض کنیم تا بالاخره یکی بهمون بخوره و جا بره !!!امیر رو به بدترین شکل ممکن و با بی احترامی رد کردین (اهل کوفه که شاید شماها هم جزءشون بودین ) علیمنصور رو آنطور شفر رو به آن شکل استراماچونی رو که مستقیم خود مافیای فوتبال زد فرهاد رو به اون شکل مجید نامجوهم که لای گیره مونده بود و باید میرفت حالا هم محمود فکری ؟! مگه پرویز مظلومی و آقا صمد و فکری کمتر از امثال نوید کیا و گل محمدی هستن ؟! دست از سبک سری و سطحی نگری بردارین و درست و درمون فکر کنین اتفاقا فکری باید بمونه باید حمایت بشه تا استقلال رو درست کنن همه باید کمک کنند از هوادار و مدیرتا اون بازیکن جوانی که به عشق ده دقیقه بازی روی نیمکت نشسته به جای سست کردن نیمکت مربیان تیم ترس و دلهره رو توی دل بازیکنانی بندازین که برای پول هر کاری میکنند حتی کم کاری و زمین زدن تیم .
نقل قول کردن
سعید
+2 #3 سعید 1399-11-28 00:06
چند ساله داستان همینه...
مدیر و هیئت مدیره بنده وزیر...
هر نیم فصل مدیرعامل و سرمربی عوض میشه...چرا؟...اگه نمیتونین استقلال رو اداره کنید واگذارش کنید به اهلش...
شما هدفتون عقده گشایی حقارت 10 ساله اتونه...
هزاربار هم قهرمان بشین باز بوی کثافت و حقارت میدین...کل ایران رو به لجن کشیدین...نه فقط ورزش و فوتبال...
تنهای راهی که میشد استقلال مجیدی رو نابود کرد قرار دادنش مقابل استراماچونی بود...یه مشت بی شرف و بی ناموس هم با هشتگ استراماچونی را برگردانید همراهیشون کردن...سعادتمند کجاست؟...چرا قانون نرفته سراغش چرا با احساسات هوادارا بازی کردی در صورتی که میدونستی قانون منع بازیکن و مربی خارجی این اجازه رو نمیده...چرا هیچ مدیری پاسخگوی عملکردش نیست؟...اون مدیرا هر چی وزیر گفته انجام دادن...از نظر وزیر نمره اشون 20....با این همه کثافت و لجن که ایران رو گرفته...فقط دعا میکنم یه بارون سنگین بیاد و این کثافت و لجن رو بشوره...شاید بارون همراه تگرگ...حتی اگه شیر تو جنگل نباشه...کفتار سلطان جنگل نمیشه...
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار