احمد مددی

مدافع هافبک کروات تیم فوتبال به دلیل سو مدیریت موجود در راس این باشگاه بزرگ، برای چندمین در فصل جاری بار ایران را ترک کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، خبر کوتاه و قابل انتظار بود، هروویه میلیچ ایران را ترک می کند. همین خبر کوتاه، خود پاسخ لازم را دارد.

چگونه بازیکنی در همان فصل تحت قرارداد می تواند هر وقت که اراده کند باشگاه را ترک کند؟پاسخ کوتاه و شفاف است، بازیکنی که مطالباتش پرداخت نشده و قابلیت فعال شدن فسخ قانونی قرارداد به لطف سومدیریت ها در اختیارش قرار گرفته است.

در این شرایط واضح سومدیریتی، فضا برای شنیدن صحبت های دیگر کاملا بسته است. چرا که وقتی بازیکنی مطالبات قانونی و طبق قرارداد خود را دریافت نکرده، قطعا دست بالا را دارد.اینکه می گویند میلیچ شیطنت کرده، قصد زیاده خواهی داشته، فلان و فلان کرده است تا زمانی که مطالبات مطابق قراردادش پرداخت نشده اصلا قابل شنیدن نیست. متهم کردن بازیکن دارای طلب به باج خواهی از اساس قابل بررسی نیست.

آقایان مدیر! حداقل با بازیکن تسویه حساب می کردید تا بتوان به صحبت های دیگر شما گوش داد و در آن زمان مستند قضاوت کرد که به دلایل آن هم منطقی آیا بازیکن شایستگی تمدید قرارداد دارد و یا خیر، اگر به نوع قرارداد گذشته هم ایراد می گیرید، باز هم ایراد به سومدیریت های خودتان است و از هر زاویه که نگاه کنیم، سومدیریت آقایان انتصابی وزارت ورزش کمر این باشگاه را شکسته است.

این باشگاه اگر اصالت، بزرگی و تاریخ نداشت، تا کنون توسط این مدیران فاجعه بارها از صحنه روزگار محو شده بود. به هر روی باید به انتظار پرونده جدیدی در CAS نشست و باید دید این بار، قرعه به نام کدام مدیر خواهد افتاد تا بدهی های این پرونده را صاف کند و بعد از آن برای مدیران آینده به شکل دیگر هزینه تراشی شود و این چرخه باطل سومدیریت ادامه یابد.

فقط می توانیم آرزوی کنیم که روزی این باشگاه شایسته و هواداران بزرگ آن به جایگاه بلندی که سزاوار آن هستند، دست یابند.

 
به قلم مهدی پریزاد

اخبار اختصاصی استقلال نیوز

 


مطالب مرتبط:

توضیحات غیرقابل قبول باشگاه استقلال در خصوص میلیچ/ بازیکنی که حقوق نگرفته چه رفتار خارج از عرفی انجام داده؟

هروویه میلیچ از ایران رفت؛ ماموریت بعدی احمد مددی با موفقیت انجام شد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار