باشگاه استقلال

باشگاه استقلال(تاج) در بیانیه‌ای خبر بسته شدن قطعی پنجره نقل و انتقالاتی آبی ها در پیش فصل را تکذیب کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، هروویه میلیچ مدافع-هافبک کروات تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از ناامید شدن از دریافت مطالبات عقب افتاده و تمدید قرارداد با این باشگاه،صبح امروز ایران را ترک کرد.

باشگاه استقلال در رسانه رسمی خود با صدور بیانیه‌ای نسبت به این موضوع واکنش نشان داد که قطعا به هیچ عنوان برای هواداران قابل قبول نخواهد بود‌.

در ادامه توضیحات باشگاه استقلال در خصوص ترک ایران توسط هرویه میلیچ را می‌خوانید:

۱/ هرویه میلیچ مدافع هافبک کروات تیم استقلال رقمی از باشگاه استقلال طلب دارد و در عین حال ارقام غیر متعارف و غیر قابل قبولی را به عنوان خسارت دیرکرد مطالبه کرده است.

۲/ در هفته‌های اخیر تلاش زیاد شد تا با مدیر برنامه‌های میلیچ توافق صورت بگیرد ولی تقاضای غیر متعارف برای سود دیرکرد دریافت اصل پول از سوی این بازیکن، مانع از پیشرفت در مذاکرات شد و عملا یک بن‌بست در اینجا شکل گرفت.نکته قابل توجه بعدی این است که وکیل میلیچ و رادوشوویچ یک نفر هستند و سناریویی که برای دروازه‌بان پرسپولیس و تمدید قرارداد ۳ ساله‌اش در جریان بود، در استقلال هم در حال اجرا بود.

۳/ با درخواست میلیچ، باشگاه استقلال دو روز پیش مجوز اقامت و ویزای کار او را تا اواسط شهریور تمدید کرد و اینکه او به یکباره ایران را ترک کرده هم مسبوق به سابقه است و هم در نوع خود جالب توجه است.

۴/ باشگاه استقلال در تمدید یا عقد قراردادها تنها منافع بلند مدت باشگاه را در نظر می‌گیرد و زیر بار خواسته‌های غیر قانونی و غیرمتعارف و باج خواهی نخواهد رفت.

به گزارش استقلال نیوز، مقایسه میلیچ با نیمکت‌نشین ثابت تیم پیروزی توسط مدیران استقلال نشان از عدم فهم و درک آنها از فوتبال دارد. متاسفانه علیرغم خواست فرهاد مجیدی، هرویه میلیچ از استقلال جدا شد و به احتمال زیاد به الغرافه و استراماچونی خواهد پیوست.

البته نحوه برخورد مدیران دو باشگاه تحت نظر وزارت ورزش با بازیکنان کروات خود بسیار عجیب و شوکه کننده است‌.

مدیران پیروزی از رادوشوویچ درخواست کردند به ایران برگشته و به صورت نقدی مطالبات خود را دریافت کند و نیمکت تیم را پر کند.

اما باشگاه استقلال به صورت گاز انبری با ستاره تیم خود برخورد می‌کند و باز هم با شعار نخ‌نمای هیچ نامی بزرگتر از استقلال نیست تیشه به ریشه استقلال می‌زنند.

 

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

هروویه میلیچ از ایران رفت؛ ماموریت بعدی احمد مددی با موفقیت انجام شد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار