IMG 20201101 WA3746

مدافع هافبک کروات تیم فوتبال استقلال(تاج) گفت: از فرهاد و فرزاد مجیدی تشکر می کنم که می خواستند من در ایران بمانم ولی مدیران باشگاه اراده ای برای تمدید قرارداد من نشان ندادند.

 

به گزارش استقلال نیوز، هروویه میلیچ مدافع تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از ترک ایران در گفتگویی از دلایل جدایی خود صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

 

* اراده ای برای تمدید قراردادم وجود نداشت

دوست داشتم در استقلال بمانم اما متاسفانه اراده ای برای تمدید قرارداد با من از طرف باشگاه وجود نداشت و مدیریت باشگاه در این خصوص اقدامی انجام نمی داد. من هم وقتی دیدم که این اراده وجود ندارد و مدت زمان قرارداد من هم به پایان رسیده بود، تصمیم گرفتم از جدا شوم.

* از فرهاد و فرزاد مجیدی ممنونم که پیگیر کارم بودند

من از فرهاد و فرزاد مجیدی ممنونم که پیگیر کارم بودند اما به هر حال آن ها هم در نهایت حق را به من دادند. ده ماه بود که حقوق نگرفته بودم اما با وجود مشکلات به خاطر علاقه ای که به استقلال داشتم،  مانده بودم اما با توجه به این که قراردادم به اتمام رسیده بود باشگاه و مدیرانش برای من نکردند.

* یکی از بهترین هواداران دنیا را در استقلال دیدم

من ده ماه حقوق نگرفته بودم و می خواهم بپرسم آیا کسی که ده ماه حقوق نگیرد می تواند زندگی اش را بچرخاند و به زن و بچه اش برسد؟ من چاره ای نداشتم و امیدوارم هواداران من را درک کنند. از هواداران استقلال که به من لطف داشتند و حمایتم کردند، ممنونم. برای من خیلی سخت بود که از استقلال جدا شوم و می توانم بگویم یکی از بهترین هواداران دنیا را در استقلال دیدم.

 

اخبار رسمی استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

هروویه میلیچ از ایران رفت؛ ماموریت بعدی احمد مددی با موفقیت انجام شد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار