دربی هشتاد و چهارم

در آستانه دربی سرخابی های پایتخت، تیم محبوب فدراسیون نشین ها با یک بازی کمتر به مصاف استقلال خواهد رفت.

 

به گزارش استقلال نیوز، دربی هشتاد و پنجم پایتخت در حالی پنجشنبه 4 آبان برگزارمی شود که تیم دوم پایتخت یک بازی کمتر از سایر تیم ها در لیگ انجام داده و در شرایطی نابرابر به مصاف استقلال می رود.

در یک دیدار 90 دقیقه ای فوتبال امکان هر اتفاقی وجود دارد. مصدومیت، کارت زرد، قرمز و محرومیت بازیکنان از بازی بعدی.. ولی در کمال تعجب و برخلاف گذشته مسئولین فدراسیون و سازمان لیگ حساسیتی نسبت به تساوی شرایط دو تیم قبل از دربی ندارند. گویا آقایان تعریف دیگری از واژه عدالت دارند!

گواه ادعای ما شرایط استقلال پیش از دربی 84 است. وقتی که استقلال به واسطه ی حضور در پلی آف باشگاه های آسیا یک بازی سنگین و حساس با السد قطر و ستاره های میلیاردیش داشت. در این ایام بازیکنان استقلال مجبور بودند به فاصله هر چهار روز یک بازی انجام دهند. مسئولین فدراسیون اصرار داشتند که همه بازی ها باید در تاریخ مقرر و راس ساعت اعلام شده برگزار شوند. استقلال تهران در زیر بارش شدید برف و در زمین کاملا" سفیدپوش تبریز و در شرایطی که بازی ماشین سازی و سایپا دو هفته قبل به دلیل بارش برف لغو شده بود، مجبور به انجام بازی شد تا به ادعای مسئولین فدراسیون و شخص مهدی تاج عدالت برقرار شده و تعداد بازی های دو تیم قبل از دربی برابر باشد.

پاسخ آقایان فدراسیون نشین به درخواست باشگاه استقلال برای تعویق دربی این بود که تیم دوم پایتخت مستقیم به جام باشگاه ها رسیده و این مشکل استقلال است که باید در پلی آف بازی کند!!!

اما اینک و پیش از دربی 85 به فاصله چند ماه شرایط کاملا" عوض شد و به دلخواه تیم سوگولی فدراسیون تغییر کرد. در فاصله باقی مانده تا دربی به جای برگزاری دیدار جام حذفی به راحتی می شد دیدار معوقه تیم دوم پایتخت در لیگ با صنعت نفت آبادان را برگزار کرد تا دو تیم در شرایطی یکسان به مصاف هم بروند. مصاحبه سعید فتاحی، مسئول برگزاری مسابقات در مورد تفکیک کارت های زرد و قرمز جام حذفی و لیگ از هم، خیال تیم محبوب فدراسیون را از محرومیت بازیکنانش در دربی راحت کرد.

این اولین بار نیست که فدراسیون نشینان به خاطر خوشایند تیم بی افتخار سرخ پوش و هوادارانش، بی عدالتی را جایگزین قانونمندی کرده و قطعا" آخرین بار هم نخواهد بود.

و در انتها.. هیات مدیره و مدیرعامل کاربلد و مشهور استقلال که از بازیکنان بزرگ استقلال هم معروف تر و مشهورتر است! باز هم در مقابل این بی عدالتی محرز فدراسیون رنگی فوتبال سکوت کردند و نشان دادند چقدر به فکر دفاع از منافع استقلال بزرگ و هوادارانش هستند. افرادی که تعصبی به رنگ آبی ندارند و فقط به واسطه روابط سیاسی و پشت پرده در کانون توجهات رسانه ها و صدا و سیما قرار دارند.

به امید برتری استقلال در دربی 85 و افتادن این باشگاه بزرگ به دست دلسوزان و آبی دلان واقعی.

 

 

دیدگاه‌ها  
S♥S
+1 #1 S♥S 1396-07-25 22:56
خدا لعنتت که افتخاری
نقل قول کردن
مهدی
-2 #2 مهدی 1396-07-26 00:33
دقیقا عجب متنی بود.
نقل قول کردن
masoud
-2 #3 masoud 1396-07-26 03:49
مرسی به چه نکته مهمی اشاره کردین!
ای کاش می شد منم تموم هزینه هامو برای هویچ و دار و دسته بکنم :lol: :D
می دونستم چطوری هزینه کنم تا گاو از توشون درآد..

ولی حال کردماااااا "مرغ همسایه غاز که نه، گاوه!!" :D :lol: :lol:
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار