هواداران استقلال

از هواداران عزیز استقلال خواهشمندیم با حضور در موسسه کوثر اقدام به خرید بلیت دربی هشتاد و پنجم کنند تا اتفاقات کثیف دربی های قبل روی سکوها رخ ندهد.

 

به گزارش استقلال نیوز، 4 روز بیشتر به دربی 85 پایتخت باقی نمانده است. دیداری که اهمیت آن برای هواداران شاید حتی بیشتر از کسب قهرمانی لیگ باشد. دیداری که حتی سایت های بین المللی هم از آن به عنوان مهمترین دربی آسیا یاد می کنند.

موضوعی که قصد داریم به آن بپردازیم حضور هواداران عزیز استقلال در ورزشگاه است. حضوری که باعث ایجاد انگیزه و دل گرمی بازیکنان خواهد شد.

هواداران عزیز استقلال به خوبی می دانند با عدم حضور در ورزشگاه، هواداران تیم رقیب و رسانه ها چه سو استفاده ها که نخواهند کرد. بهتر است از اتفاقات دربی 83 و خالی ماندن اکثر جایگاه های مربوط به ورزشگاه آزادی درس بگیریم و فریب سایت های فروش بلیت اینترنتی و حرف های اعضای سازمان لیگ را نخوریم. دربی 83 با وجود اینکه بازی روز یکشنبه برگزار می شد از دوشنبه هفته قبل از طریق سایت فروش بلیت که به صورت مستقیم زیر نظر سازمان لیگ فوتبال اداره می شود، اعلام شد بلیت های مربوط به هواداران استقلال به اتمام رسیده است!!!

خبر اتمام بلیت دربی 83

چیزی که روز بازی با خالی ماندن جایگاه های استقلالی ها موجب تعجب همگان شد!

فردای دربی، استقلال جوان تیتر زد "سکوهای مشکوک"!

روزنامه استقلال جوان

اما واقعیت ماجرا چه بود؟ چرا پشت درب های ورزشگاه فقط بلیت های تیم دوم پایتخت وجود داشت و 15 هزار هوادار آبی که به امید خرید بلیت از تا ورزشگاه آمده بودند با این پاسخ مواجه شدند که بلیت برای آن ها تمام شده است!

مطمئن باشد وزارت ورزش و فدراسیون حامی تیم دوم پایتخت در شرایط کنونی که تیم محبوبشان به بدترین شکل ممکن مفتضحانه از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده است، تلاش های کثیف و ناجوانمردانه ای برای شاد کردن دل هواداران سرخ و از یاد بردن این داغ بزرگ خواهند کرد. پس خودمان باید برای پیشگیری از هر گونه اقدام ناجوانمردانه ای دست به کار شویم.

طبق اعلام مسئولین بلیت فروشی دربی 85 بر عهده تیم دوم پایتخت خواهد بود و از طریق موسسه مالی و اعتباری کوثر به فروش خواهد رسید. بلیت فروشی در ورزشگاه هم انجام خواهد شد، اما عزیزان.. با نخریدن بلیت از موسسه کوثر به بهانه خرید در روز بازی، به این فکر نمی کنید که هواداران رقیب باز هم تعداد بیشتری بلیت تهیه کنند و صحنه های زشت 2 دربی قبل دوباره اتفاق بیافتد؟

همانطور که هواداران تیم دوم پایتخت با سو استفاده از سیستم معیوب بلیت فروشی در 2 دربی قبل ناجوانمردانه بلیت استقلالی ها را خریداری کردند، در این دربی هم می توان شاهد چنین اتفاقاتی بود. بنابراین از هواداران آبی دل تقاضا می شود سریعا" اقدام به خرید بلیط از طریق موسسه کوثر کنند تا در روز دربی جایگاه هایی استقلال مملو از هواداران آبی پوش باشد.

به گزارش استقلال نیوز، دربی 85 روز پنجشنبه 4 آبان 96 ساعت 16:40 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.‏

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
مسعود عشق اس اس
-2 #1 مسعود عشق اس اس 1396-08-01 01:17
استقلالیهای عزیز باید سکوهای خودمون بگیریم..روز 5 شنبه داغ الهلال یه بار دیگه براشون یادآوری میکنیم..
استقلال همیشه بزرگ است و بزرگ خواهد ماند..بچه های استقلال عزمشون جزم کردن که لنگ شکست بدن..با تمام نامردیهایی که سالهاست در حق مون کردن ولی انشالله بچه ها با یه بازی حرفه ای و حساب شده برنده میشن..یا علی مدد
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار