مهدی تاج و وزیر ورزش

از مصاحبه بی شرمانه مهدی تاج و اقدامات مشکوک چند روز اخیر فدراسیون فوتبال قبل از دربی، بوهای خوبی به مشام نمی رسد!

 

به گزارش استقلال نیوز، مصاحبه مهدی تاج یک روز مانده به دربی 85 پایتخت و صحبت از احتمال حذف استقلال از آسیا به دلیل بدهی، سیاست و خوی کثیف فدراسیون نشینان لجن گرفته فوتبال ایران را عیان تر کرد.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در در دیدار با استاندار کردستان پس از تعریف و تمجیدی از پنج ستاره بودن فوتبال ایران در دنیا داشت جمله ای را بر زبان آورد که ساعتی بعد در اقدامی عجیب آن را تکذیب کرد و ظاهرا فراموش کرده که چنین نشست هایی ضبط می شود و دیگر مثل گذشته نیست که بتوان حرف ها را تکذیب کرد. مهدی تاج در این نشست عنوان کرد: «چیزی که الان فوتبال را تهدید می کند بدهکاری باشگاه ها به خصوص استقلال است که من خودم خیلی امیدوارم نیستم این تیم بتواند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند. ولی باید تلاش کنیم و ببینیم چه می شود. همین دیشب تا ساعت ۱۰ - ۱۱ شب در وزارت ورزش بودیم!»

در حالی که تیم دوم پایتخت با انواع و اقسام بدهی های سرسام آور مواجه است، رئیس فدراسیون که خودش زمانی در هیات مدیره این باشگاه حضور داشت، اعلام می کند باشگاه استقلال به دلیل بدهی در آستانه حذف از آسیا قرار دارد تا در اقدامی کثیف و دور از انسانیت و شرف آبی ها را در آستانه دربی دچار استرس و حاشیه کند.
اگر بنا باشد تیمی ایرانی از آسیا حذف شود بی شک اولین گزینه باید تیم دوم پایتخت باشد. در حالیکه وزیر ورزش شخصا اقدام به پرداخت بدهی های چند ده میلیاردی ژوزه و دستیارانش کرد تا شاید این تیم برای اولین بار در تاریخش به فینال لیگ قهرمانان آسیا برود که البته این آرزو به کابوسی وحشتناک تبدیل شد که تا سالیان سال کابوس عمر خربین و الهلالی ها با آن ها خواهد ماند؛ اما باز هم بدهی های سر سام آور دیگری همچون ماجرای ریزه اسپور که با انواع و اقسام جعل و سندسازی به کمک فدراسیون فوتبال برای عقد قرارداد با سلطان دایو ایران همراه بود، بدهی های مانده از سالیان قبل به بازیکنان خارجی و داخلی و بدهی های مالیاتی گریبان گیر این تیم است.

هرچند سایت رسمی باشگاه استقلال در بیانیه ای شایعات مربوط به حذف استقلال از آسیا را تکذیب کرد اما مثل روز روشن است که رئیس فدراسیون برای تضعیف روحیه بازیکنان استقلال قبل از دربی دست به این اقدام کثیف و مافیایی زده. در ادامه بیانیه باشگاه استقلال را بخوانید:

در آستانه دربی روز پنجشنبه، شایعات و اخبار دروغ در خصوص حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا مطرح شده که بی پایه و اساس است. باشگاه استقلال اعلام می کند همه مدارک لازم جهت حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را به سازمان لیگ و کمیته صدور مجوز حرفه ای ارایه کرده و هیچ گونه نگرانی از این بابت وجود ندارد. انتشار چنین اخبار نادرستی در آستانه دربی، تعجب برانگیز است.

با توجه به حاشیه سازی های متعدد مهدی تاج(عضو پیشین هیات مدیره تیم دوم پایتخت و رئیس فعلی فدراسیون فوتبال) احتمال اینکه در دیدار فردا فدراسیون فوتبال از تمام اهرم های خود برای موفقیت تیم محبوبش استفاده کند بسیار زیاد است. از حالا نگران سوت های بیژن حیدری هستیم، آن هم در حالی که پیشینه داوری او اکثرا" به سود سرخ ها بوده. جای سوال است با وجود داوران متعدد باتجربه و بین المللی، چرا قضاوت چنین دیدار مهمی را به داوری که همواره در قضاوت هایش حمایت از تیم دوم پایتخت مشهود بوده، سپرده اند؟

آیا باید باور کنیم که فدراسیون برای برگزاری چنین دیداری در شرایط یکسان تلاش می کند؟ وقتی که کمیته اخلاق فدراسیون حواشی مزخرف، مضحک و بچه گانه ای را با یک عکس فوتوشاپی در حال قلیان کشیدن برای وریا غفوری می سازد تا محسن مسلمان که از او فیلمی واقعی در حال استعمال دخانیات موجود است را از محرومیت نجات دهند. در حالیکه او در دفاعیات خود عنوان کرده بود این فیلم مربوط به 3 سال پیش است ولی نکته جالب ماجرا این بود که او کیت(لباس) سال 2017 باشگاه یوونتوس را در فیلم منتشر شده بر تن دارد!

حال می رسیم به مساله بلیت فروشی دربی از طریق موسسه کوثر!
اقدامی مضحک که تنها در این مملکت اتفاق می افتد! بلیت فروشی از طریق بانک و بعد از افتتاح حساب!
هواداران از کارشکنی های موسسه کوثر برای فروش بلیت به استقلالی ها خبر می دهند، که اگر فاجعه دو دربی قبل روی سکوهای آبی اتفاق بیافتد مسلما هواداران استقلال ساکت نخواهند نشست. بعد از اتفاقات مشکوک دو دربی گذشته، فتاحی مسئول برگزاری بازی ها در شو تلویزیونی 90 با تایید بی عدالتی پیش آمده در حق هواداران استقلال این قول را به افکار عمومی داده بود که در دربی های آینده مشکل گیت گذاری در ورزشگاه آزادی برطرف خواهد شد تا هواداران معلوم الحال تیم رقیب همانند گذشته در اقدامی کثیف با خرید بلیت هواداران استقلال، این تیم را از پشتیبانی هوادارنش محروم نکنند.
قبلا" از یک بازی کمتر تیم دوم پایتخت در لیگ، قبل از دربی گفته بودیم(اینجا) و شرایط کنونی را هم پیش بینی کرده بودیم.
اگر آقایان جرات دارند دربی را در شرایطی مردانه و برابر برگزار کنند تا برنده واقعی جوانمردانه مشخص شود.
**استقلالی ها فردا در زمین نشان خواهند داد که چرا آبی اند و تاجی**

 

نویسندگان: مهدی شکیباراد و مهدی احمدی

دیدگاه‌ها  
مسعود عشق اس اس
+3 #1 مسعود عشق اس اس 1396-08-03 23:12
این لنگیهای خدا نشناس و دشمنان قسم خورده استقلال هیچ وقت آدم بشو نیستند..
همین مهدی تاج دشمن تاج بزرگ باعث شد ستاره سوم نگیریم، قبل از بوریرام تایلند بازی ذوب آهن لغو نکرد واستقلال خسته و کوفته به سیول کره رفت..
لعنت خدا بر همه شون که بخاطر شادی لنگیها و خالی کردن عقده هاشون دل ۲۰ میلیون استقلالی رو بدرد میارن..
فردا بچه های باغیرت استقلال تو زمین یه درس خوب و محکم بهشون میدن که تا آخر عمر کثیفشون یادشون نره..
چون از قدیم و ندیم گفتن :
تاجی جماعت حرفش تو زمین میزنه..
شیرمردان استقلال کولاک کنید یا الله یا علی مدد..
نقل قول کردن
masoud
+3 #2 masoud 1396-08-04 00:31
دمتون گرم
حرف دل همه استقلالیاست..
با این قسمت خیلی حال کردم: ""**استقلالی ها فردا در زمین نشان خواهند داد که چرا آبی اند و تاجی**""
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار