حسن بیت سعید

مهاجم جنوبی استقلال که با هزار امید و آرزو در ابتدای فصل به جمع آبی پوشان پیوسته بود، قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، امروز خبری روی درگاه خروجی رسانه ها و سایت های معتبر خبری قرار گرفت که برای استقلالی ها خوشایند نبود.

خبر بسیار ساده ولی دردناک بود..

حسن بیت سعید، مهاجم تیم فوتبال استقلال امروز با حضور در باشگاه استقلال با بخشش تمام مطالباتش قرارداداش را فسخ کرد.

اینکه چه اتفاقی افتاد که مهاجمی با قابلیت های فنی و تکنیکی بالا این چنین در استقلال نیمکت نشین شد و نتوانست قابلیت های خود را بروز دهد برای همگان سوال است! اگر بخواهیم مشکل را فقط به منصوریان و سیاست های نادرستش ربط دهیم کاملا" در اشتباه خواهیم بود چون علاوه بر این نبود مدیریت اصولی در باشگاه و ندانستن روش های تعامل با کارمندان(بازیکنانی که با باشگاه قرارداد دارند) هم می تواند در این مساله دخیل باشد. وقتی بازیکنی شهرستانی با خصوصیات روحی خاص نمی تواند خود را با شرایط جدید و جو سنگین حاکم بر باشگاه بزرگ و پر هوادار استقلال منطبق کند، نبود یک روانشناس خبره کنار تیم و بازیکنان کاملا" به چشم می آید.

البته از مدیریتی که حتی توانایی استخدام یک مترجم زبان آلمانی برای سرمربی خود را ندارد و از مدیر روابط عمومی اش برای مترجمی استفاده می کند، نمی توان انتظار زیادی داشت.

 

اما قسمت فاجعه بار این خبر، آنجاست که اعلام شد "بیت سعید با بخشش تمام مطالباتش قراردادش را فسخ کرد!"

مدیریت استقلال کجاست؟ آیا این آقایان اصلا" مدیریت بلدند؟ مدیریت ورزشی به کنار آیا از بحث مدیریت منابع چیزی سرشان می شود؟ وقتی ما نیاز مبرم به مهاجم داریم برای چه به راحتی به بازیکنی که با باشگاه قرارداد دارد در قبال بخشش باقیمانده قراردادش رضایت نامه می دهید؟ چرا حسن بیت سعید را با مهاجم دیگری معاوضه نکردید؟ حالا که مدام از بی پولی و نداشتن شرایط مالی مناسب نالان هستید، چرا از بیت سعید به عنوان بخشی از مبلغ قرارداد خرید بازیکن جدید استفاده نکردید؟ آیا در فوتبال روز دنیا، باشگاه ها به راحتی آب خوردن بازیکنان دارای قابلیت فنی و تکنیکی بالای تحت قراردادشان را از دست می دهند؟

فصل قبل هم بختیار رحمانی و آرش افشین را به راحتی از دست دادیم بدون اینکه از آن ها در بازار نقل و انتقالات استفاده بهینه کنیم.

خلاصه مطلب اینکه از فسخ قرارداد بیت سعید تنها و تنها باشگاه استقلال متضرر می شود و هواداران پر شمار آن.

به امید روزی که شاهد این باشیم مدیرانی استقلالی که لیاقت و صلاحیت، شأن و جایگاه مدیریت این باشگاه بزرگ را داشته باشند، در مسند مدیریت تاج ایران نشسته اند.

 

دیدگاه‌ها  
شهروز
0 #1 شهروز 1396-09-25 18:22
سلام به استقلال نیوز.واقعا سایتتون عالی اخبارتون فوق العاده اس
نقل قول کردن
FARHAD
0 #2 FARHAD 1396-09-26 11:35
لعنت به افتخاری و دولت روحانی
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار