داربی 86 پایتخت
 بازی رسانه ای کثیفی که در خصوص تبانی مدیران برای برد استقلال در داربی راه افتاده، تنها نشان دهنده گوشه ای از اقدامات کثیف 2 سال اخیر مافیای تیم دوم پایتخت است.
 
به گزارش استقلال نیوز، استقلال تهران با هواداران پرشورش در هفته پیش روی میزبان تیم دوم پایتخت است. مسئله ای که با شرایط فعلی شاگردان شفر، هم اکنون می توانیم ترس را در اردوگاه رقیب شاهد باشیم.
در تاریخ باشگاه استقلال، این تیم  پر افتخار را سمبل قدرت و نشان جسارت شناخته ایم تا جایی که قهرمانی ها آسیایی این تیم حسرت جمع کثیری از فوتبال دوستان داخلی باشد.
گرچه با روی کار آمدن دولت حسن روحانی، شرایط استقلال با برنامه ریزی های هدفمند صورت گرفته مورد پسند هواداران واقع نشد و تیم بی افتخار و دُردانه دولت پس از سالها ناکامی موفق به کسب جام شد تا هوادارانش در حسرت افتخار داخلی نسوزند؛ اما باز هم عاشقان مکتب تاج بزرگ، اصالت و هدف خود را فراموش نکردند و با پشتکار و تلاش برای شادی دل هواداران کوشیدند.
استقلال این فصل هفته های نخست را به هیچ عنوان خوب شروع نکرد و علیرضا منصوریان با تمام وعده های تو خالی اش نتوانست امیدی به هواداران تزریق کند و سرانجام مدیران خواب زده باشگاه با تغییر کادرفنی توانستند استقلال را به روزهای خوب خود بازگردانند.
تنها نکته مهم و ارزشمند مدیران بی کفایت استقلال انتخاب شفر از بین تمام گزینه های روی میز بود. گزینه ای که به هیچ وجه محبوبیت گزینه های دیگر را نداشت ولی با آمدنش استقلال را با واژه نظم ودیسیپلین آشنا کرد.
وینفرید شفر با استقلال اوج گرفت و تیمی که در انتهای جدول بود را به رده سوم لیگ برتر رساند و در جام حذفی نیز فینالیست شد تا نشان دهد دانش و مهارت کار در فوتبال بی نظم ایران را به خوبی بلد است.
با موفقیت های پی در پی استقلال پیش بینی می شد که مافیای تیم دوم پایتخت ساکت ننشیند. آنها هفته ها با اشکال مختلف استقلال را مورد حمله قرار دادند.
روزهای نخست با  حمله به دستیاران وینفرید شفر سعی به تخریب جایگاه این مربی در بین هواداران پرداختند که خوشبختانه با هوشیاری هواداران این حربه آنها سرانجامی نداشت.
در ادامه راههای مختلفی را آزمایش کردند همچون "بحث دروازه بانی استقلال، ضعف مهاجمان، بازوبند کاپیتانی استقلال" و.. که در تمامی نقشه های پلید خود با صخره ای محکم به نام وینفرید شفر مواجه شدند. پیرمرد آلمانی به خوبی با چنین توطئه و دسیسه هایی آشنا بود و توانست از این بحران های برنامه ریزی شده با صلابت عبور کند.
اما امروز که کمتر از 48 ساعت به شروع دربی پایتخت باقیمانده است مافیای رسانه ای تیم دوم پایتخت در اقدامی احمقانه خبری را بر روی خبرگزاری های وابسته به دولت قرار دادند مبنی بر تبانی در دربی و کسب پیروزی استقلال آن هم به خواست مقامات دولتی! 
هر هوادار خردسالی هم می تواند هدف از این اقدام آقایان را تشخیص دهد.
مافیای رسانه تیم دوم پایتخت که امیدی به موفقیت تیمشان در بازی پیش روی ندارند با راه انداختن بحث تبانی سعی کردند باخت احتمالی خود را توجیه کنند.
آنها به خوبی قدرت استقلال را درک کرده و از حالا برای شکست احتمالی برنامه ریزی کردند.
اما شاید بهتر بود از روشی دیگر برای ضعف های تیم بی افتخارشان استفاده می کردند چون همگان به خوبی می دانند دولت کنونی تا توانسته برای موفقیت تیم دوم پایتخت تلاش کرده است.
پرداخت پول های زیرمیزی توسط حسین هدایتی در فصل نقل انتقالات(بر اساس تایید شخص هدایتی!)
جعل قرارداد و فریب فیفا در مورد مالکیت مهدی طارمی!
دخالت شخص حسن روحانی، ظریف و عراقچی در مورد شکایت باشگاه ریزه اسپورترکیه!
محرومیت ها و آرای عجیب فدراسیون فوتبال در قبال باشگاه استقلال!
حمایت شخص وزیر ورزش و فرزندش از تیم دوم پایتخت به صورت کاملا علنی!
و مواردی بسیار که ذکر آن مثنوی هفتاد من است.
 
و حرف آخر:
اگر قدرت نبرد با استقلال بزرگ را ندارید، شرف و مردانگی بازیکنان خود را به حراج نگذارید..
 
دیدگاه‌ها  
محمد
-1 #1 محمد 1396-12-09 20:32
دربرد استقلال شک ندارم.اما ازمافیای فوتبال این بار در قامت داوری نگرانم. استقلال هیچ گاه با داور خارجی دربی رانباخته است.
نقل قول کردن
مهدی تاجی
-2 #2 مهدی تاجی 1396-12-10 02:09
متن بسیار عالی بود درود بر سایت وزین استقلال نیوز
نقل قول کردن
hamid
-2 #3 hamid 1396-12-21 21:26
عزیزان استقلالیم.خودتون مافیایید به برانکو دستور دادند ببازد به داور هم گفتند پنالتیهای پرسپولیسو نگیر تا جشن قهرمانی نگیرد تیام ملیاردی کجا .بازیکن بی پول پرسپولیس کجا.انصاف داشته باشید.پرسپولیس قهرمان جام در جام اسیاشده چطور میگید افتخار ندارد.اگر جام حذفی اسیا رو قبول ندارید.با خونه به خونه بازی نکند.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار