علی لطیفی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با آمدن رضاوند به استقلال با جرات می‌گویم این تیم گمشده خودش را پیدا کرد.

 به گزارش استقلال نیوز، علی لطیفی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با حبرگزاری مهر، در خصوص پیوستن آرش رضاوند به استقلال، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* من آرش را کشف کردم

زمانی که آرش رضاوند در تیم‌های پایه استقلال بازی می‌کرد و من مدیر این تیم‌ها بودم او را کشف کردم و همانجا او را به تیم بزرگسالان استقلال معرفی کردم. وقتی رضاوند را در تیم امید استقلال دیدم به اصغر حاجیلو که مدیر آکادمی بود گفتم این بازیکن یک روز بهترین هافبک ایران می‌شود. باور کنید اگر یکسری مسائل نبود این اتفاق چند سال پیش می‌افتاد و رضاوند زودتر از اینها در حدی که امروز مطرح شده، مطرح می‌شد.

* سفارش او را به گل محمدی کردم

روزی که او را از امید استقلال برای تست به تیم بزرگسالان نفت بردند من سفر خانوادگی‌ام را کنسل کردم تا برای معرفی او به گل محمدی به تمرین نفت بروم و تنها سفارشم به یحیی این بود که این بازیکن را به چشم خریدار نگاه کن. همین شد که او بازیکن تیم نفت شد. رضاوند با مربیان بزرگی مثل گل محمدی، منصوریان و دایی کار کرده و همه این بزرگان برایش زحمت کشیدند. اما خوشحالم که این بازیکن جوان همچنان مثل گذشته به من لطف دارد.

* خوشحالم بعد از سالها حرفم اثبات شد

حتی در آن سالها وقتی بعنوان کارشناس در رسانه ملی حضور داشتم نام رضاوند را بعنوان یک بازیکن آینده دار طرح کردم و خوشحالم که امروز حرف آن سالهای من اثبات شده است.

* سبک بازی رضاوند نزدیک به سبک بازی مجتبی جباری است

رضاوند نزدیک ترین بازیکن به سبک بازی مجتبی جباری است و با جرات می‌گویم با حضور رضاوند در استقلال، این تیم گمشده خودش را پس از سالها پیدا کرده است.

اتفاقات باعث شد تا رضاوند با ۵ سال تاخیر پیراهن استقلال را بر تن کند

یکبار هم در لیگ چهاردهم آقای قلعه نویی خواهان به خدمت گرفتن رضاوند برای استقلال شد و رضاوند حتی یک قرارداد سه ساله داخلی هم با استقلال منعقد کرد، اما یکسری موانع قانونی که در قرارداد قبلی اش وجود داشت مانع از استقلالی شدن او در آن سال شد. آن اتفاقات باعث شد تا این بازیکن با ۵ سال تاخیر پیراهن استقلال را بر تن کند.

 اخبار تیم استقلال

 


 مطالب مرتبط:

علی لطیفی: کنار گذاشتن منتظری فنی نیست؛ تغییرات در استقلال فصلی نیست!

علی لطیفی:چرا باید رحمتی ستاره تیم باشد؟

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار