علی لطیفی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: مربیگری سلیقه‌ای است و هر مربی می‌تواند بر اساس سلیقه خودش بازیکن انتخاب کند، اما به نظر من دلیل نخواستن منتظری فنی نیست.

 به گزارش استقلال نیوز، علی لطیفی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با حبرگزاری مهر، در خصوص حواشی چند روز اخیر بازیکنان بزرگ استقلال، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* استقلال نیم فصل به نیم فصل در حال تغییر است

مشکلات یکی دو فصل اخیر استقلال این بود که پیش فصل آنها به دلیل عدم ثبات دیر آغاز شده است. ما در ابتدای سالهای گذشته یا در حال تغییر مدیر بودیم یا مربی. یکی از تفاوت های بزرگ استقلال و پرسپولیس در سالهای گذشته همین بوده است. تغییرات در استقلال در سالهای گذشته آنقدر زیاد بوده که نمی توانیم بگوییم فصل به فصل است. متاسفانه استقلال نیم فصل به نیم فصل دچار تغییر شد. ابتدای فصل برای ساخت تیم هست و نیم فصل برای ترمیم. وقتی شما در نیم فصل تغییرات زیادی اعمال می‌کنید و تیمی را از نو می سازید، یعنی ابتدای فصل اشتباه کردید و حالا دارید آن اشتباه را جبران می‌کنید.

* کنار گذاشتن منتظری فنی نیست

هرچند هنوز جدایی منتظری قطعی نیست، اما شواهد نشان می‌دهد که او را نمی‌خواهند. اینکه یک مدافع ملی پوش را تیم باشگاهی‌اش نخواهد قدری عجیب است و مشخص می‌شود که مسئله فنی نیست. پژمان هم نباید چنین پیامی منتشر می‌کرد. او هرچقدر هم که گفته باشد قصد تحت فشار گذاشتن باشگاه را نداشته، اما این پیام او باعث شد تا باشگاه وارد چالش تازه‌ای شود.

 

 اخبار تیم استقلال

 


 مطالب مرتبط:

علی لطیفی:چرا باید رحمتی ستاره تیم باشد؟

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار